Przeczytaj oficjalny opis

Jesteśmy internetową instytucją nauczania dostępną w 3 językach (angielskim, hiszpańskim i portugalskim) z siedzibą w Londynie, ale z kursami online dostępnymi na całym świecie.

Dlaczego stopień w marketingu?

W dobie globalizacji i ogromnej konkurencyjności firmy muszą się wyróżniać i zdobywać wyspecjalizowane zasoby ludzkie. Ta potrzeba zwiększa zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowanych specjalistów z zaawansowanymi umiejętnościami marketingowymi, silnymi umiejętnościami rozwiązywania problemów oraz strategicznym i kreatywnym myśleniem.

Stopień marketingu w London School of Design and Marketing będzie znaczącym krokiem w Twojej karierze, dając trzy główne narzędzia:

Wiedza: zdobyć solidną wiedzę w zakresie pojęć, narzędzi, modeli i praktyk;

Umiejętności: umiejętność tworzenia, planowania, wdrażania i kierowania udanymi projektami;

Postawa: rozwój kluczowych cech osobistych, takich jak myślenie strategiczne, metodologia, autonomia, elastyczność i pewność siebie.

LSDM Marketing Degree jest dostępny wyłącznie w trybie online i jest dostępny w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.

Londyńska Szkoła Projektowania i Marketingu

Gdzie pasja staje się zawodem

PRZEGLĄD PRZEDMIOTU

Wprowadzenie

Stopień Marketingu jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą zdobywać nowe umiejętności i wiedzę z zakresu marketingu, promując rozwiązania i propozycje zarządzania i marketingu. Kurs stawia strategiczne i kreatywne myślenie na czele zarządzania marketingowego poprzez wyposażenie uczniów LSDM w wiedzę i zrozumienie praktyk marketingowych w środowisku biznesowym. Jego wysoki praktyczny komponent umożliwi studentom LSDM stworzenie ram dla strategii zarządzania marketingiem, procesów i technik analizy i oceny.

Kompetencje szkoleniowe

Bachelor of Marketing przygotowuje specjalistów dla różnych obszarów marketingu i zarządzania, zapewniając zaawansowane, kompleksowe, skoordynowane i wspierane szkolnictwo wyższe w najnowszych dziedzinach nauki i technologii. Plan szkoleń licencjackich LSDM został opracowany i podzielony na 3 odrębne etapy:

Krok 1

Pierwszy etap, odpowiadający pierwszemu rokowi kursu, ma na celu dostarczenie studentom wiedzy i zrozumienia pojęć, narzędzi i modeli, a także ich wzajemnych powiązań w kluczowych obszarach wiedzy marketingowej. Mamy nadzieję, że na tym etapie studenci LSDM będą mogli definiować koncepcje biznesowe i problemy związane z zarządzaniem marketingowym, a także stosować narzędzia i metody badawcze. Ogólnie rzecz biorąc, opracowane zostaną następujące kompetencje:

Dogłębne zrozumienie koncepcji marketingu, jego zakresu i znaczenia w dzisiejszym świecie;

Integracja i zrozumienie obecnych modeli zarządzania, w oparciu o trylogię DDA (Diagnoza, Decyzja, Działanie);

W oparciu o solidną diagnozę, identyfikację okien możliwości;

Bilans diagnostyczny i strategia marketingowa;

Kalibracja i podejmowanie decyzji dotyczących strategii, wyrażanie celów, segmentacja, koncentracja, pozycjonowanie i miks marketingowy;

Plany działania skupiały się na zasadach realizacji, zorientowanych na zadowolenie osób i organizacji, ale zgodne z celami środowiskowymi i korporacyjnymi.

Krok 2

Drugi etap, odpowiadający drugiemu roku kursu, ma na celu wyposażenie uczniów LSDM w umiejętności pomagające im w planowaniu, kierowaniu i realizacji projektów stosowanych do wcześniej zdobytej wiedzy. Na tym etapie uczniowie LSDM będą rozwijać umiejętności badawcze i będą mogli tworzyć raporty na temat danych, pomysłów, wniosków i / lub zaleceń, przygotowywać prezentacje wysokiej jakości, korzystać z narzędzi statystycznych do gromadzenia, analizowania i interpretowania danych, wykorzystywać możliwości rozwoju doświadczać nowych pomysłów i zachowań.

Krok 3

Trzeci etap, odpowiadający trzeciemu roku kursu, ma na celu utrwalenie wiedzy zdobytej w poprzednich jednostkach programowych oraz postęp w zakresie pewności siebie, realizmu i przedsiębiorczości. Na tym etapie uczniowie LSDM opracują projekt kursu końcowego poprzez następujące kompetencje:

Elastyczność: umiejętność zarządzania projektami i różnymi perspektywami;

Pewność siebie: zaufanie do własnych kompetencji i wydajności;

Realizm: dokonać obiektywnej oceny własnych umiejętności;

Przedsiębiorczość: umiejętność opracowywania i sprzedaży pomysłu, produktu lub firmy;

Miej otwarty umysł i myśl międzynarodową, rozwijając proaktywne zachowania.

Wydział

Wydział składa się z wykwalifikowanych, doświadczonych i renomowanych nauczycieli. Oprócz kształcenia akademickiego na poziomie doktoratu prezentują one skonsolidowane kariery zawodowe, łącząc komponent akademicki z rynkiem pracy.

Centrum Nauczyciela

Uczniowie LSDM są obserwowani co tydzień przez Centrum Nauczycieli składające się z zespołu nauczycieli specjalizujących się w marketingu z doskonaleniem umiejętności na poziomie magisterskim i sprawdzonym wieloletnim doświadczeniem. Centrum Nauczania jest również dostępne w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.

Profesjonalni odbiorcy i wyjścia

Stopień w marketingu jest skierowany do studentów, specjalistów, menedżerów i przedsiębiorców z ambicjami lub skonsolidowaną karierą w sektorze marketingu. Studenci studiów licencjackich będą mieli okazję pracować w agencjach komunikacyjnych, firmach z różnych obszarów sprzedaży lub rozwoju produktów lub usług, badań rynku, marketingu cyfrowego i reklamy, zajmując stanowiska menedżerów marketingu, kreacji, klienci, liderzy biznesu, między innymi.

STRUKTURA

Stopień marketingu jest w 100% online, przeznaczony do nauki w zależności od dostępności studentów, bez ustalonego harmonogramu. Oznacza to, że uczeń LSDM określa, kiedy i gdzie uzyskać dostęp do treści, a także wyniki prac ewaluacyjnych. Tylko finalne referaty i prezentacje jeden na jeden będą planowane w określonych godzinach i przekazywane studentom LSDM w odpowiednim czasie.

W ciągu około 36 miesięcy studenci LSDM ukończyli studia licencjackie w dziedzinie marketingu akredytowane przez University for the Creative Arts (UCA), jedną z najlepszych wyspecjalizowanych uczelni w Wielkiej Brytanii.

  • Metody nauczania i uczenia się przyjęte na kursie:
  • Nauczane w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim;
  • Maksymalnie 3 jednostki jednocześnie i jeden końcowy projekt;
  • Zawartość jednostki jest asynchroniczna i uporządkowana według tematów tygodniowych;
  • Centrum Nauczyciela działa jako wsparcie i interakcja dla ucznia;
  • Zasoby online (np. Wykłady, seminaria i dyskusje, samouczki i sesje, informacje zwrotne, ułatwienia dla forów i grup dyskusyjnych online, ćwiczenia praktyczne).
Program prowadzony przez:
Portugalski
Język hiszpański
Język angielski
Portuguese (Brazil)

Zobacz 3 więcej kursów w London School of Design and Marketing (PT) »

Ostatnia aktualizacja April 17, 2019
Ten kurs jest Online
Data początkowa
Duration
30 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Cena
8,550 GBP
2.850,00 GBP za poziom. Wniosek: 150,00 £
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Apresentação da Licenciatura em Marketing

Parceria com a University for the Creative Arts

Testemunhos de Alunos LSDM