Religie Ma i edukacja poprzez kształcenie na odległość

University Of Warwick Centre for Education Studies

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Religie Ma i edukacja poprzez kształcenie na odległość

University Of Warwick Centre for Education Studies

MA Religie i Edukacja poprzez kształcenie na odległość

"Kurs ten jest wyjątkowy, ponieważ opiera się na wiedzy badania i rozwój nauczania o religiach Warwick i Education Research Unit. (WRERU) WRERU przeprowadził dużych projektów badawczych dla Komisji Europejskiej, Nauki humanistyczne Rady ds. Badań Naukowych i wielu innych. "

Dr Judith Everington Leader Course

Nadaje się do

Ten elastyczny kurs kształcenia na odległość jest skierowany do nauczycieli edukacji religijnej i przedmiotów pokrewnych w ramach różnych systemów kształcenia i osób pracujących z młodzieżą w kontekście wiary i przekonania. Zmiana nazwy stopnia z MA w Edukacji Religijnej do MA w Religii i Edukacji odzwierciedla fakt, że termin "Edukacja religijna" oznacza różne rzeczy w różnych krajach. Oczywiście Warwick MA ma na celu zaspokojenie potrzeb tych, którzy pracują w różnych systemach kształcenia i odzwierciedla różne podejścia do różnorodności religijnej i edukacji wykorzystywane przez Warwick Religii i Edukacji Research Unit. Niektóre wcześniejsze doświadczenie studiów religijnych na poziomie szkolnictwa wyższego jest preferowany, ale nie wymagane. Każda aplikacja jest spojrzał na jego własnych zasług.

Cele i korzyści z kursu

Nazywany przez różne nazwy w różnych krajach - takich jak edukacja, edukacji religijnej edukacji na temat religii, wierzeń, religii i wychowania religijnego i moralnego - Temat jest międzynarodowo uznanych jako pilną potrzebę bardziej specjalistycznej wiedzy zarówno na poziomie podstawowym i średnim. W Europie i poza nią jest coraz większe zainteresowanie w badaniu różnorodności religijnej w społeczeństwach, w ramach edukacji religijnej, edukacji międzykulturowej i edukacji obywatelskiej.

Kurs ten daje uczestnikom możliwość zaangażowania się w prace WRERU która ma międzynarodową reputację jego pracy rozwoju nauczania i jego badania jakościowe i ilościowe w zakresie religii i edukacji, przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii, Europie i na szerszych międzynarodowych grup badawczych. Oczywiście odzwierciedla podejście i problemy wynikające z zaleceniem Rady Europy na szczeblu ministerialnym nauki o religii i przekonań oraz członków WRERU przyczyniły się do działania Rady Europy w tej dziedzinie, zwłaszcza przy użyciu interpretacyjne podejście i dialogowe podejście. W Wielkiej Brytanii, kurs jest zatwierdzony przez Krajowe Stowarzyszenie Nauczycieli RE i jest obsługiwany przez równoważne stowarzyszeń w Europie, w tym Europejskiego Forum Nauczycieli Edukacji Religijnej i Grupy Koordynacyjnej edukacji religijnej w Europie.

Byli uczestnicy stwierdzili, że MA zwiększyło ich praktyki i wspierać popieranie ich kariery: dla niektórych to było punktem wyjścia do dalszego udziału w badaniach naukowych i szkolnictwa wyższego.

Struktura kursu

Wszyscy studenci MA wziąć cztery moduły (ważonych na 30 punktów cat) i napisać rozprawę 20.000 słów (60 punktów CAT). Moduł metody badawcze, podejmowane jako jeden z czterech modułów MA, ma na celu przygotowanie studentów do pracy doktorskiej.

Tych, którzy chcą zrobić kurs na poziomie magistra krótszy może zdecydować się na Postgraduate Award (jeden moduł) albo zaświadczenie (dwa moduły) w Religii i Edukacji. Podyplomowe Certificate in Religii i Edukacji jest podzbiorem MA i składa się z dwóch modułów, z oczywiście MA. Niektórzy kandydaci mogą chcieć zrobić Podyplomowe świadectwo lub nagrodę mogą ubiegać się podyplomowa wypełnić pełny MA.

Podstawowe moduły

To jest zwykle dla uczestników, aby zakończyć MA ponad trzy lata i do podjęcia dwóch modułów w Roku 1 i dwa w 2 roku. Trzeci rok poświęcony jest pracy doktorskiej.

Aktualne problemy w edukacji religijnej

Uczestnicy pomogły nabyć kompetencje w omawianiu bieżących problemów w teorii i praktyce nauczania religii (i pokrewnych dziedzinach, takich jak duchowego, moralnego i kulturalnego rozwoju, edukacji międzykulturowej i edukacji obywatelskiej). Uczestnicy mają również zastosowanie refleksje i sądy z modułu do praktyki szkolnej i polityki szkoły w edukacji religijnej. Moduł ten jest aktualizowany w celu uwzględnienia nowych i istotnych wydarzeń w RE, na arenie międzynarodowej oraz w Wielkiej Brytanii, i będą aktualizowane co roku w celu uwzględnienia pojawiających się problemów.

Interpretacji religijny świat Wyświetleń

Uczestnicy są włączone, aby omówić kwestie związane z przystąpieniem do zrozumienia poglądów religijnych świata: do krytycznej metodologii recenzję pochodzące z religioznawstwa i antropologii interpretacji religijnych światopoglądów; do rozważenia kwestii w reprezentacji i interpretacji religijnych światopoglądów w stosunku do opublikowanych materiałów programowych dla edukacji religijnej; i zastosowanie pomysłów opracowanych w module do metod nauczania, wybór treści i aktywności uczniów w edukacji religijnej w szkołach.

Wprowadzenie do metod badawczych w RE

Moduł ten jest przeznaczony dla osób, które nie miały żadnego doświadczenia w prowadzeniu badań i także poszerzyć swoją wiedzę na temat odpowiednich metod dla tych, którzy mają już pewne doświadczenie w dziedzinie badań. Moduł zapewnia niezbędne szkolenia ukończenie pracy doktorskiej. Jest to moduł rdzenia dla IZ, ale nie na podyplomowych świadectwo.

Opcjonalne moduły

Studium krytyczne

Dla tych, którzy ukończyli moduł metod badawczych i już podjęte projekt rozwoju zawodowego w szkole, jest opcja drugi rok do podjęcia krytycznej analizy tego projektu, pod kierunkiem nauczyciela z doświadczeniem w tej dziedzinie.

Dialog między Wiara dla Młodzieży

Nowy moduł dotyczy badań WRERU i inne badania dotyczące dialogu między wiarą i dla młodzieży. Obejmuje dialogu międzyreligijnego i dialogu między pozycji religijnych i pozycji świeckich. Celem modułu jest wprowadzenie szeregu modeli między religijnego dialogu z dziećmi i młodzieżą; zachęcanie do refleksji na temat zasad i porozumień, które leżą u podstaw tych modeli, a do pomocy pedagogów i młodych pracowników do rozwijania wrażliwości i umiejętności potrzebne do promowania między zrozumienia religii w ich własnych sytuacjach zawodowych.

Dostawy przedmiotu

Oczywiście jest dostarczany w całości on-line, za pośrednictwem dedykowanego portalu kształcenia na odległość. Uczniowie będą korzystać z różnych fragmentów tekstu internetowych i czasopism, i podejmą regularne zadania obok ich zakończeniu zadania modułu. Wsparcie zostanie udzielone poprzez e-mail ze swoim nauczycielem przedmiotu.

Kluczowe fakty

Czas trwania kursu:

  • Dwa pięć lat w niepełnym wymiarze czasu

Program studiów:

  • 1 moduł rdzenia
  • 3 moduły opcjonalne
  • Rozprawa

Ocena:

  • 4 zadania z 5000 słów każdego
  • Rozprawa z 20.000 słów

Wymagania kwalifikacyjne:

  • Co najmniej drugiego stopnia wyróżnieniem lub równoważne
  • Normalnie, dwa odniesienia
  • Stenogramy stopnia
  • Certyfikaty badań języka angielskiego (w razie potrzeby)

MA Religie i Edukacja Stypendia

Nauczyciel RE? Szukasz przystępnej akredytowanego rozwoju zawodowego?

Culham St Gabriels którym oferuje stypendia dla nauczycieli wprowadzając Warwick nauczania na odległość MA w Religii i Edukacji w latach 2014-15. Program 3forRE oferuje stypendia (1000 funtów rocznie) przez 1-2 lat, pod warunkiem, że szkoła robi mały wkład.

W 5 oryginalnych stypendia zostały już podjęte, lecz Trust oferuje teraz więcej stypendiów na kto pierwszy, ten lepszy. Idealnie będą to na początku października 2014, ale w razie potrzeby stycznia 2015 początek będą rozpatrywane.

Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Sierp. 2019
Duration
Czas trwania
2 - 5 lat
W niepełnym wymiarze czasu
Locations
Wielka Brytania - Coventry, England
Data rozpoczęcia : Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Sierp. 2019
Wielka Brytania - Coventry, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą