Program dla dyrektorów wykonawczych i niewykonawczych
Management Development Centre International (MDCI)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Manama, Bahrajn
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
3 days
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 2500 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Wprowadzenie do tablicy
3-dniowy przyspieszony program
Ten kurs jest intensywnym wprowadzeniem do roli Zarządu oraz testowania i rozwijania umiejętności skuteczności. Jest przydatny zarówno dla obecnych, jak i nowych dyrektorów i dyrektorów niewykonawczych.
Rozważane tematy obejmują:
Rola zarządu i dyrektora w podejmowaniu decyzji strategicznych
- Podejścia do podejmowania decyzji: techniki i narzędzia użycia.
- Tworzenie klimatu / kultury, która promuje i zachęca do otwartej debaty i dyskusji.
- Wpływy i względy przy podejmowaniu decyzji.
- Potencjalny wpływ na wszystkich interesariuszy.
- Odpowiedzialność zbiorowa.
- Względy etyczne.
- Odpowiednia ocena i zarządzanie ryzykiem związanym z decyzjami.
- Identyfikacja konfliktów interesów.
- Dynamika i polityka zarządu; władzy, wpływów i kon fl iktu na pokładzie.
- Rodzaje decyzji: bieżące z dnia na dzień, kryzysowe.
- Skutki decyzji: podział odpowiedzialności za wdrażanie; komunikacja z interesariuszami.
Rola zarządu i dyrektora w rozwiązywaniu kryzysów
- Wdrożone są procesy i procedury w zakresie gotowości na sytuacje kryzysowe, które zapewniają ciągłość działania.
- Stosowane są procedury i praktyki zarządu, które maksymalizują możliwość zidentyfikowania potencjalnych sytuacji kryzysowych i kontroli reputacji / innych zagrożeń.
- Procesy zapewniają jasność obowiązków w sytuacjach kryzysowych.
- Typowe „sytuacje kryzysowe”, np. BHP, infrastruktura IT, bezpieczeństwo.
- W ramach reagowania na sytuacje kryzysowe konsultuje się, angażuje i komunikuje się z odpowiednimi interesariuszami, np. Doradcami specjalnymi, personelem, klientami, dostawcami, mediami, inwestorami.
Przegląd skuteczności działań zarządu i dyrektorów
- Świadomość indywidualnych cech reżysera.
- Techniki i podejścia do oceny efektywności zarządu i poszczególnych dyrektorów (w tym udział dyrektorów niewykonawczych i komitetów zarządu).
- Skuteczna komunikacja z zarządem i udzielanie informacji zwrotnych w celu zwiększenia skuteczności / wydajności jednostki i zarządu.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master of Business Administration: Executive Coaching
- Charlotte, Stany Zjednoczone
Dyplom w administracji biurowej - Executive (online)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Certyfikat Zarządzania Wykonawczego dla Pracowników Służby Zdrowia
- Online USA