Podyplomowe świadectwo edukacji (międzynarodowe)
Teesside University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Middlesbrough, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2023
Wstęp
Dostarczane za pośrednictwem naszej internetowej platformy edukacyjnej, nauczysz się w bogatym i satysfakcjonującym środowisku online, angażując się w profesjonalne dyskusje i społeczności praktyków z praktykami w różnych kontekstach międzynarodowych.
Będziesz:
- rozwijanie umiejętności motywowania i inspirowania uczniów do osiągania sukcesów i postępu poprzez wdrażanie szeregu innowacyjnych, kreatywnych i adaptacyjnych strategii nauczania.
- odkryj różnorodne strategie uczenia się, nauczania i oceniania sprzyjające włączeniu społecznemu, aby zdobyć głębię i szeroki zakres wiedzy i zaufania do realizacji.
- promowanie krytycznej refleksji i umiejętności łączenia teorii z praktyką, aby stać się pewnymi siebie, krytycznymi, kreatywnymi, elastycznymi, wyrażającymi i inspirującymi nauczycieli.
- rozwijaj swoją wiedzę na temat międzynarodowych kontekstów i podejść edukacyjnych.
- dowiedzieć się o praktyce opartej na badaniach i wykazać zdolność do aktywnego angażowania się w badania edukacyjne w kontekście praktyki, aby wspierać poprawę uczenia się, nauczania i oceniania.
Struktura kursu
Moduły podstawowe
Międzynarodowe perspektywy edukacji
Zastanawiasz się, w jaki sposób czynniki kulturowe, społeczne i polityczne wpływają na perspektywy praktyki edukacyjnej w różnych kontekstach międzynarodowych. Zastanowisz się nad brytyjskimi i międzynarodowymi kontekstami edukacyjnymi i poznasz podejścia do filozofii edukacji i celów edukacji w różnych środowiskach. Będziesz zachęcany do rozwijania szerokiej i głębokiej wiedzy w odniesieniu do programów i kontekstów edukacyjnych oraz do koncentrowania się na aspektach porównawczych.
Nauka i nauczanie w kontekstach międzynarodowych
Zwiększysz i rozszerzysz swoje zaangażowanie dzięki globalnym podejściom do uczenia się, nauczania i oceniania na wiele złożonych i trudnych sposobów. Będziesz zachęcany do konsekwentnego wspierania nauki i nauczania strategiami opartymi na dowodach oraz rozwijania umiejętności wymaganych do rygorystycznej i konsekwentnej oceny własnej praktyki. Przez cały czas będziesz zachęcany do odkrywania i stosowania różnych kreatywnych i innowacyjnych podejść do nauczania, uczenia się i oceniania.
Badanie edukacji w kontekstach międzynarodowych
Zyskasz zrozumienie podejścia prowadzonego przez praktyków do badań edukacyjnych oraz tego, w jaki sposób można wykorzystać badania edukacyjne do informowania o praktyce. Będziesz miał okazję stać się skutecznym praktykiem z dogłębnym zrozumieniem odpowiednich teorii badawczych. Zadania zrealizowane w ramach tego modułu mają na celu poprawę twoich ocen i umiejętności tworzenia powiązań między praktyką edukacyjną a badaniami edukacyjnymi.
Oferowane moduły mogą się różnić.
Jak się uczyć
Ten kurs jest prowadzony online przez zespół z szerokim i zróżnicowanym doświadczeniem w zakresie edukacji w różnych kontekstach międzynarodowych. Nauka i nauczanie są kluczowe dla wszystkich aspektów tego kursu. Jako profesjonalista w dziedzinie edukacji, który ukończył kwalifikacje na poziomie wyższym, oczekuje się, że wykorzystasz zdobytą wiedzę i umiejętności do informowania o praktyce we własnym kontekście. Wszystkie aspekty tego kursu mają zatem na celu wspieranie rozwoju naukowego, a także wspieranie rozwoju praktycznej wiedzy fachowej w międzynarodowych kontekstach edukacyjnych.
Strategia uczenia się i nauczania zapewnia, że:
- są wprowadzane do szerokiej gamy innowacyjnych, inspirujących i kreatywnych podejść do uczenia się, nauczania i oceniania.
- mieć możliwość aktywnego zaangażowania się w badania edukacyjne i praktyki oparte na dowodach naukowych.
- mają częste możliwości udziału we wspólnej ocenie różnych podejść do praktyki za pośrednictwem internetowych forów dyskusyjnych.
- zachęca się, aby jak najlepiej wykorzystali okazję do prowadzenia profesjonalnych dyskusji z praktykami z różnych środowisk.
- są wprowadzane i stosowane w szerokim zakresie elastycznych podejść do refleksji i praktyki refleksyjnej, a także doświadczają środowiska uczenia się online, które jest adaptacyjne i dostosowane do ich zróżnicowanych potrzeb akademickich i zawodowych.
Jak oceniasz
Formy oceniania obejmują projekt badawczy oparty na praktyce, esej porównawczy i Indywidualny Portfolio Nauczania (ILP).
ILP obejmuje:
- czasopismo refleksyjne
- nieformalne obserwacje nauczania przez mentora i / lub rówieśników
- obserwacje samooceny związane z zapisanymi fragmentami nauczania uczniów
- krytyka konkretnych aspektów praktyki
- ustawienie docelowe dla profesjonalnego ulepszenia
- obserwacje innych nauczycieli / w alternatywnych kontekstach
- dowody uczenia się, nauczania i oceny
- zdefiniowany projekt rozwoju zawodowego.
Możliwości zawodowe
Kurs skierowany jest do obecnych i aspirujących specjalistów w dziedzinie edukacji, którzy są zainteresowani rozwojem i pogłębianiem zrozumienia światowego podejścia do edukacji. Ukończysz z wiedzą i umiejętnościami zawodowymi wymaganymi do wspierania rozwoju kariery i pełnienia ról nauczycielskich w wielu międzynarodowych szkołach i placówkach edukacyjnych.
Praktyka zawodowa
Oczekuje się, że będziesz zatrudniony w roli nauczyciela lub nauczyciela w placówce edukacyjnej lub będziesz w stanie podjąć odpowiednie dobrowolne praktyki pedagogiczne (50 godzin).
Wymagania wstępne
Wymagania wstępne dla tego kursu są zwykle następujące (w tym GCSE lub standardowy odpowiednik w języku angielskim i matematycznym 4 (C) lub wyższym):
- Pierwszy stopień (minimum 2: 2)
- Podpisany formularz umowy praktyk potwierdzający, że jesteś zatrudniony jako nauczyciel w szkole / szkole w kontekście międzynarodowym. Alternatywnie, musisz wykazać, że masz co najmniej 50 godzin uzgodnionej praktyki dydaktycznej i jesteś w pełni wspierany przez szkołę / uczelnię w kontekście międzynarodowym (z wszystkimi lokalnymi kontrolami przydatności). We wszystkich przypadkach porozumienie praktyczne musi wykazywać, że szkoła / uczelnia zgadza się zapewnić mentora.
Warunki zdrowotne wymagające dostosowania
W przypadku tego konkretnego kursu może być konieczne przeprowadzenie kontroli zdrowia w miejscu pracy lub oceny ryzyka związanego z pracą. Jeśli masz niepełnosprawność, specyficzne trudności w nauce, stan zdrowia psychicznego, zaburzenia ze spektrum autyzmu, zaburzenia czucia lub stan zdrowia, które mogą wymagać racjonalnych korekt podczas umieszczenia na zewnątrz, na uniwersytecie lub w obszarze praktyki klinicznej, należy to zadeklarować jako część proces rejestracji. Jeśli nie jesteś pewien, możesz skontaktować się z odpowiednimi kandydatami lub opiekunem kursu w celu uzyskania wskazówek.