Podstawy java na forum

Infopulse University Ukraine

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Podstawy java na forum

Infopulse University Ukraine

Konspekt szkolenia

Wprowadzenie do języka Java

  • Obszary zastosowań. Platforma Java. Cechy Java. Java Virtual Machine. Java Development Kit. Java Runtime Environment. Kompilacja i uruchamianie programów z linii poleceń.
  • Zintegrowane środowisko programistyczne (IDE). Przegląd popularnych środowisk programistycznych.
  • Perspektywy wykorzystania i rozwoju języka programowania Java

Praca z Eclipse IDE

  • Pobieranie i instalacja Eclipse. Konfiguracja pracy. Konfiguracja Java w Eclipse. Przegląd Eclipse środowisku pracy. Koncepcja projektu.
  • Utworzenie i prowadzenie prostych aplikacji Java w Eclipse.
  • Przegląd programu debugowania. Diagnozowanie problemów. Koncepcja martwy kod. Programy Debugowanie w Eclipse.

Podstawowa składnia Java

  • Typy danych. Prymitywnych typów danych. typy danych referencyjnych. Konwersja typów numerycznych. odlewania typu.
  • Zmiennych. Inicjowanie zmiennych. Stałych. Ostateczna modyfikator.
  • Operacje. Operacje arytmetyczne. I dekrementacja operacje. Operacje relacyjne. operacji logicznych. operator bitowy. Funkcje matematyczne (klasa Math). Priorytetem działalności.
  • Operatorzy sterowania. Jeśli oświadczenia i jego formach. Zagnieżdżone IFS. Operator przełącznik. Bloki i zmienne lokalne. Przerwa operatora. Trójskładnikowych operatora.
  • Pętle operatorów. Pojęcie stanu pętli i wyjścia. Pętli while. Do-while pętli. Na pętli. Zagnieżdżone pętle. Kontynuuj operatora. Powrót operatora.
  • Tablic. Pojęcie tablicy. Deklaracja, tworzenie i inicjowanie tablic. Zmiana rozmiaru tablicy. Tablice wielowymiarowe.
  • Metody. Koncepcja sposobu. Podpis Sposób i metoda ciała. Metoda powołanie. Przekazywanie parametrów do metody. Wartość zwracana. Przeciążenie metody. metody rekurencyjne. Sposoby ze zmienną liczbą parametrów.
  • Praca z ciągami znaków. Klasa String i jej metody. StringBuffer i StringBuilder klasy. Konwersja liczb na łańcuchy i plecy.

Podstawy programowania obiektowego

  • Pojęcie abstrakcji. Zasady programowania obiektowego: dziedziczenie, enkapsulacja, polimorfizm.
  • Pojęcie klasy. Pojęcie obiektu. Relacje między klasami. Tworzenie obiektów. Nowy operator. Metody klas. modyfikatory dostępu. statyczne słowo.
  • Klasy owinięciu z prymitywnych typów (pakiet java.lang). Autoboxing i wartości unboxing.
  • Konstruktorzy. Zasady inicjalizacji pól. Przeciążone konstruktory. Keyword tego. Super słowo.
  • Tworzenie klas niestandardowych. Klasa dziedziczenie. Klasy abstrakcyjne.

wyliczenia

  • Koncepcja wyliczenia. Stworzenie wymienionych typów. Pisząc własne teksty stałe z konstruktorów i metod.

Graficzne elementy interfejsu użytkownika

  • Ogólne informacje na temat bibliotek AWT i Swing. javax.swing Package. • tworzenie ramki. Położenie i rozmiar ramki. Właściwości ramki.
  • Pojęcie kontroli układu i interfejsu użytkownika. Dodawanie wizualnych komponentów do ramy. Elementy wizualne obsługi zdarzeń.
  • WindowBuilder wtyczki.

Pakiety i archiwa w Javie

  • Pakiety. Klasy Importuj. Umieszczenie zajęcia w pakiety. Tworzenie pliku JAR.

Praktyczne zadania przedmiotu: Ćwiczenia praktyczne rozwiązanie składa się z szeregu zadań edukacyjnych, mających na celu opanowanie podstawowych umiejętności programowania w języku Java, a także ostateczny projekt - utworzenie funkcjonalna aplikacja GUI.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
60 godziny
W niepełnym wymiarze czasu
Price
Cena
720 USD
24 sesje, 2,5 godziny, 2 razy w tygodniu
Locations
Ukraina - Kyiv, Kyiv City
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Ukraina - Kyiv, Kyiv City
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą