Opanuj mentoring w klasie niestandardowej
ESPM – Brasil
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
São Paulo, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
4 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
BRL 1019 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* do 35 rat w wysokości 1 019,94 BRL + 1 rata w wysokości 1 123,02 BRL
Wstęp
Kurs Master Custom Class Mentoring to kurs nauczania na odległość, który umożliwia zebranie matrycy programowej z dyscyplinami dostosowanymi do celów uczenia się wśród opcji w portfolio ESPM.
ESPM rozumie, że wykorzystanie technologii w połączeniu z różnymi metodami nauczania i uczenia się umożliwia dostosowanie nauczania w celu optymalizacji uczenia się lub szybkiego zaspokojenia określonych potrzeb edukacyjnych. W bardziej elastycznym i dostosowywalnym modelu nauczania uczniowie i nauczyciele-mentorzy opracowują zindywidualizowany program nauczania i wybierają opcje odpowiadające ich potrzebom.
Program
Mentoring Master Custom Class to podyplomowy kurs sensu lato, który będzie trwał 480 godzin, z szacowanym czasem ukończenia 20 miesięcy, który może się różnić w zależności od macierzy dyscyplin i osiągnięć uczniów.
Jeśli student chce uwzględnić kursy, które dodają godziny do wstępnie zaplanowanego nakładu pracy, będą one traktowane jako kursy opcjonalne.
Na co chcesz skupić się na swojej końcowej pracy?
Świadectwo ukończenia i dyplom zostaną sporządzone zgodnie z obszarem koncentracji. Przykład: Master Custom Class w marketingu cyfrowym
Zachowanie, komunikacja i konsumpcja
Ten Obszar Koncentracji zajmuje się rozumieniem zachowań i konsumpcji konsumentów oraz procesem komunikowania się z nimi. Przykładowe tematy: customer journey, kupujący persona, proces uczenia się, satysfakcja i lojalność, media
Marketing cyfrowy
Ten Obszar Koncentracji zajmuje się marketingiem stosowanym w erze cyfrowej oraz procesem planowania i zarządzania marketingiem cyfrowym. Przykładowe tematy: media społecznościowe, SEO, marketing przychodzący, marketing konwersji, analityka cyfrowa.
Biznes i zarządzanie
Ten Obszar Koncentracji poświęcony jest szerokiemu spojrzeniu na organizacje, ich procesy i strategie. Przykładowe tematy: otoczenie biznesowe, strategia biznesowa, zarządzanie ludźmi, umiejętności menedżerskie, analiza scenariuszy, zarządzanie ryzykiem.
Rozwój handlowy, detaliczny i wielokanałowy
Ten Obszar Koncentracji koncentruje się na procesach biznesowych firm i kupującego. Przykładowe tematy: shopper marketing, cennik, trade marketing, channel management, omnichannel, CRM.
Zarządzanie strategią marketingową
Ten Obszar Koncentracji przeznaczony jest dla profesjonalistów skupiających się na procesie i strategii marketingowej. Przykładowe tematy: strategia marketingowa, analityka marketingowa, DNVB, trendy marketingowe, innowacje, neuronauka.
Reputacja i odpowiedzialność społeczno-środowiskowa
Ten Obszar Koncentracji zajmuje się reputacją marki i procesami odpowiedzialności społeczno-środowiskowej. Przykładowe tematy: cel, zarządzanie reputacją, zarządzanie kryzysowe, CSR.
Wynik programu
Po ukończeniu kursu profesjonalista będzie mógł wykorzystać wiedzę zdobytą podczas kursu, aby odpowiedzieć na obecne i przyszłe wymagania swojej kariery zawodowej, tworząc w ten sposób kompletnego profesjonalistę w swojej dziedzinie wiedzy z umiejętnościami, które obejmują:
- Przywództwo i samozarządzanie swoim rozwojem zawodowym;
- krytyczna zdolność stojących przed wyzwaniami organizacyjnymi i kontekst organizacyjny;
- Opracowanie i wybór alternatyw dla problemów organizacyjnych
Galeria
Idealni studenci
dla kogo jest przeznaczony?
Biorąc pod uwagę elastyczność programu nauczania, składającego się z dyscyplin i formatu projektu uzupełniającego do wyboru, ten kurs jest skierowany do osób, które mają co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, ukończyły dowolny obszar wiedzy i chcą pogłębić lub zaktualizować swoje wiedzy w obszarach działalności ESPM.