Online Master of Science w Digital Marketing i E-Commerce
GBSB Global Business School - Online programs
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Spain Online, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 - 24 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 6750 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Apr 2024
Wstęp
Marketing cyfrowy stał się istotną częścią zarządzania marketingowego praktycznie każdej firmy w każdej branży. Online Master in Digital Marketing and E-commerce pomaga studentom odkryć dynamiczną i złożoną dziedzinę marketingu cyfrowego oraz zapewnia wiedzę teoretyczną i praktyczną.
Główne obszary objęte programem to zarządzanie stronami internetowymi, UX, e-mail marketing, strategia i planowanie marketingu cyfrowego, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), marketing treści, generowanie leadów, marketing przychodzący, marketing w wyszukiwarkach (SEM), zarządzanie reputacją online, webinaria, marketing afiliacyjny, media społecznościowe i e-commerce.
Najważniejsze wydarzenia
- Przywództwo w edukacji cyfrowej w Hiszpanii.
- Wydział z doświadczeniem w zakresie marketingu cyfrowego i e-commerce.
- Studenci ze 100 różnych krajów.
- Wielokrotne wizyty w firmie i wiedza praktyczna.
- Metodyka nauczania uczenia się przez działanie.
- Specjaliści od marketingu cyfrowego cieszą się dużym zainteresowaniem i są najczęściej zatrudnianym specjalistą od marketingu.
Program
Czego się nauczysz
Kompetencje menedżerskie światowych liderów:
Studia magisterskie z marketingu cyfrowego w Barcelonie przygotowują studentów do kierowania zespołami, negocjowania i skutecznej komunikacji w środowiskach międzynarodowych, zarządzających różnymi projektami marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego.
Marketing cyfrowy zastosowany do zarządzania marketingowego:
Zdobądź wiedzę na temat narzędzi i technik marketingu cyfrowego szeroko stosowanych w dzisiejszym globalnym sektorze marketingu.
Cyfrowa komunikacja marketingowa:
Dziedzina cyfrowej komunikacji marketingowej jest zasadniczo odpowiednikiem tradycyjnej mieszanki komunikacji marketingowej. Studenci przyzwyczajają się do cyfrowych narzędzi komunikacji marketingowej, które obejmują reklamy displayowe i reklamy płatne za kliknięcie, a także wiele innych.
Zarządzanie e-commerce:
Dowiedz się, jak zachować aktualność i konkurencyjność dzięki inteligentnym rozwiązaniom do zarządzania e-commerce i e-biznesem. Zdobądź umiejętności i szkolenia potrzebne do odniesienia sukcesu w handlu elektronicznym podczas studiów magisterskich z marketingu cyfrowego w Barcelonie.
Strategia cyfrowa:
Zdobądź podstawy do realizacji cyfrowych strategii marketingowych i wykorzystaj najnowocześniejsze technologie informacyjne na rynku, które w ostatnim czasie zmieniły modele biznesowe.
Struktura programu:
- Efektywna praca zespołowa i zarządzanie projektami (6 ECTS)
- Zarządzanie strategiczne i analityka (8 ECTS)
- Ekonomia i geopolityka (6 ECTS)
- Marketing strategiczny (6 ECTS)
- Zarządzanie operacjami (6 ECTS)
- Finanse dla Zarządzania (8 ECTS)
- Transformacja cyfrowa, innowacje i technologia (6 ECTS)
- Business Intelligence w dobie Big Data i AI (6 ECTS)
- Marketing w mediach społecznościowych (6 ECTS)
- Marketing internetowy i mobilny (6 ECTS)
- Handel elektroniczny i lojalność klientów cyfrowych (6 ECTS)
Rekrutacja
Rankingi
- Akredytowany przez Radę Akredytacyjną Szkół i Programów Biznesowych (ACBSP)
- Wyróżniona jako Five Stars Business School for Teaching Quality przez QS Ranking System
- Jedyna instytucja szkolnictwa wyższego w Hiszpanii akredytowana przez Microsoft jako lider w edukacji cyfrowej
- Otrzymał 3 najwyższe oceny w U-Multirank dla działów: Badania, Nauczanie & Uczenie się, i Orientacja międzynarodowa
Możliwości związane z karierą
Online Master in Digital Marketing przygotowuje studentów do wejścia do rewolucyjnej branży technologicznej. Studenci zdobywający tytuł magistra marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego w GBSB Global Business School zostaną uzbrojeni w najnowocześniejsze koncepcje i techniki marketingu cyfrowego, przygotowując ich na ekscytującą przyszłość w tej popularnej branży.
MENEDŻER ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU
MENEDŻER REPUTACJI ONLINE (ORM)
MENEDŻER E-HANDLU
ANALITYK KONSUMENTÓW/ODBIORCÓW CYFROWYCH
MENEDŻER MARKETINGU CYFROWEGO
MENEDŻER CRM (ZARZĄDZANIE RELACJĄ Z KLIENTEM)
DYREKTOR DS. MARKI
MENEDŻER TREŚCI
MENEDŻER KOMUNIKACJI CYFROWEJ I MEDIA CYFROWEGO
MENEDŻER SEO I POZYCJONOWANIA WWW
ANALITYK AKTYWÓW CYFROWYCH
Marketerzy cyfrowi są bardzo poszukiwani i są coraz częściej zatrudnianymi specjalistami od marketingu.
Galeria
Wynik programu
Wiedza, umiejętności:
- Posiada wszechstronną specjalistyczną wiedzę i zrozumienie, w jaki sposób ramy kulturowe, ekonomiczne, polityczne i technologiczne wpływają na praktyki zarządzania i w jaki sposób można nimi skutecznie zarządzać;
- Identyfikuje i ocenia podejścia teoretyczne niezbędne do planowania i podejmowania decyzji w biznesie. Należą do nich pomysły wspierające modelowanie i zarządzanie decyzjami w szerokim zakresie obszarów funkcjonalnych;
- Posiada odpowiednią wiedzę na temat organizacji i ich roli w prowadzeniu zrównoważonego biznesu w kontekście, w jakim działają oraz sposobu zarządzania nimi zgodnie z kodeksami etyki i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu;
- Posiada krytyczną wiedzę na temat zarządzania ciągłością działania, w tym wiedzę na temat możliwych ryzyk i otoczenia regulacyjnego, które może mieć wpływ na działalność biznesową;
- Posiada wszechstronną wiedzę na temat metod zarządzania procesami innowacyjnymi i technologiami cyfrowymi, na które jest zapotrzebowanie, oraz implikacji technologii cyfrowych dla jednostek i społeczeństw;
- Identyfikuje i ocenia kluczowe zagadnienia związane z administrowaniem elementami ludzkimi przy zarządzaniu projektami, takimi jak praca zespołowa, komunikacja, motywacja i różnorodność;
- Posiada wszechstronne i krytyczne zrozumienie głównych bieżących problemów badawczych w zarządzaniu, a także w określonej branży lub obszarze funkcjonalnym będącym przedmiotem osobistych zainteresowań zawodowych;
- Posiada multidyscyplinarną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu zarządzania w określonej branży lub obszarze funkcjonalnym będącym przedmiotem zainteresowań osobistych i zawodowych.
Umiejętności:
- Dokonuje krytycznej oceny i analizy środowiska biznesowego oraz głównych koncepcji, struktur i podejść do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem przy niekompletnych lub ograniczonych informacjach;
- Wykazuje zdolność wykorzystania specjalistycznych umiejętności do podejmowania decyzji i tworzenia globalnych strategii w różnych operacjach biznesowych, transformacji cyfrowej i finansach w celu dostosowania się do szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego;
- Wykazuje umiejętności przywódcze niezbędne do wzmacniania pozycji, inspirowania i zarządzania zespołami, innowacjami i kreatywnym rozwiązywaniem problemów podczas zarządzania przedsiębiorstwem;
- Rozwija nowe umiejętności w odpowiedzi na pojawiającą się wiedzę i techniki z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, w tym umiejętności cyfrowe i wykorzystanie nowoczesnych technologii;
- Rozwija umiejętność identyfikacji i oceny ryzyk związanych z otoczeniem biznesowym, cyfrowym i finansowym oraz projektowania strategii ograniczających określone ryzyka menedżerskie;
- Monitoruje i utrzymuje zgodność z odpowiednimi regulacjami biznesowymi oraz formułuje praktyczne odpowiedzi na wyzwania prawne i otoczenia zewnętrznego związane z prowadzeniem firmy;
- Wykazać umiejętność wykorzystania danych odnoszących się do analityki biznesowej w celu lepszego prognozowania i realizacji strategii i operacji biznesowych;
- Wykazuje umiejętność wykorzystania wiedzy i umiejętności menedżerskich do prowadzenia badań w obrębie określonej branży lub obszaru funkcjonalnego będącego przedmiotem osobistych zainteresowań zawodowych, z uwzględnieniem konieczności syntezy, wyznaczania celów, procesu metodologicznego i stosowania strategii;
- Wykazać się specjalistyczną wiedzą z zakresu zarządzania, obejmującą refleksję nad obowiązkami społecznymi i etycznymi związanymi z pełnieniem funkcji kierowniczej.
Kompetencje:
- Wykazuje umiejętność reagowania na główne zmienne polityczne, ekonomiczne, społeczne i technologiczne oraz formułowania priorytetów i strategii niezbędnych, aby organizacja odniosła sukces, biorąc pod uwagę globalne perspektywy i trendy;
- Zarządza projektami biznesowymi poprzez ustanowienie globalnej wizji, która uwzględnia każdy aspekt rozwoju biznesu oraz buduje innowacje i różnorodność kulturową jako przewagę w kontekstach biznesowych, które są złożone i nieprzewidywalne oraz wymagają nowego podejścia strategicznego;
- Jest odpowiedzialny za zarządzanie ludźmi i praktykowanie zarządzania z zaangażowaniem w wartości demokratyczne i zrównoważony rozwój, przyjmując praktyki oparte na uczeniu się, usługach i włączeniu społecznym;
- Wykazuje autonomię w kierunku rozwoju osobistego i uczenia się przez całe życie mającą zastosowanie w środowisku biznesowym;
- Tworzy opartą na badaniach diagnozę problemów w zarządzaniu poprzez integrowanie wiedzy z nowych lub interdyscyplinarnych dziedzin zarządzania oraz dokonuje ocen na podstawie niepełnych lub ograniczonych informacji;
- Angażuje się w krytyczną analizę w obszarze zarządzania i wykazuje niezależne myślenie, ocenę i rozwiązywanie problemów w oparciu o argumenty oparte na dowodach;
- Weź odpowiedzialność za wkład w rozwój wiedzy zawodowej w zakresie zarządzania lub określonej branży/obszaru funkcjonalnego będącego przedmiotem osobistych zainteresowań zawodowych, identyfikując istniejący problem biznesowy i przeprowadzając oryginalne badania.