Online Master of Arts w komunikacji masowej - media społecznościowe
University of Florida - College of Journalism and Communications
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Gainesville, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
16 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 29 367 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* całkowity koszt
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
W UF CJC Online tytuł magistra mediów społecznościowych polega na nawiązywaniu znaczących połączeń online i zapewnianiu narzędzi i szkoleń, aby skutecznie docierać do odbiorców.
Nasz pierwszy w swoim rodzaju tytuł magistra mediów społecznościowych to o wiele więcej niż tylko umiejętność korzystania z obecnych platform mediów społecznościowych. Uczymy Cię, jak podejść do marketingu w mediach społecznościowych w sposób holistyczny, włączając pisanie, produkcję wideo i marketing marki do kompleksowego programu online. Uczymy Cię, jak wykorzystywać badania do tworzenia treści, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe i public relations oraz jak korzystać z nowych i pojawiających się technologii, aby dotrzeć do odbiorców.
Co najważniejsze, uczymy Cię, jak połączyć wszystkie te umiejętności, aby stworzyć kreatywne narracje, które przemawiają do docelowych odbiorców i tworzą znaczące zaangażowanie.
Oprócz cennych treści podstawowych możesz wybierać spośród szerokiej gamy zajęć fakultatywnych, aby dostosować swój program do swoich osobistych zainteresowań i celów zawodowych. Tytuł magistra mediów społecznościowych uzyskany na University of Florida oznacza, że nauczysz się umiejętności niezbędnych do wykorzystania obecnych platform mediów społecznościowych, a także zbudujesz podstawy potrzebne do świadczenia wartościowych usług marketingowych praktycznie każdej firmie lub organizacji.
Podstawowe pojęcia
- Myśl na wielką skalę. Generuj wielkie pomysły i rozwijaj swoje umiejętności opowiadania historii, aby przekazywać je docelowym odbiorcom.
- Angażować się. Dowiedz się, jak angażować odbiorców dzięki kreatywnym treściom i efektownym przekazom.
- Mierzyć. Zdobądź umiejętności opanowania wskaźników związanych z komunikowaniem ROI menedżerom i klientom.
Unikalne doświadczenie edukacyjne
Programy UF CJC Online są przeznaczone dla studentów, którzy pragną:
- Kursy, które zachęcają ich do rozwijania się jako komunikatorów poprzez praktyczne zadania, w których otrzymują szczegółowe konstruktywne informacje zwrotne od rówieśników i instruktorów
- Elastyczność kursów online, w których nagrane wykłady i spotkania online na żywo pozwalają studentom uczestniczyć w kursach z dowolnego miejsca na świecie
- Możliwości nawiązywania kontaktów z rówieśnikami, absolwentami, instruktorami i gościnnymi wykładowcami
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu
- Kreatywne umiejętności opowiadania historii
- Transformujące doświadczenie edukacyjne skoncentrowane na uczniu
- Spersonalizowana uwaga bardzo zaangażowanego wykładowcy
- Niedrogi i szanowany dyplom ukończenia studiów wyższych 10 publicznych uniwersytetów
Internetowy Master of Arts w komunikacji masowej z koncentracją w mediach społecznościowych obejmuje 36 godzin kredytowych: 33 godziny zajęć plus trzy końcowe punkty z kursu zwieńczenia. Program nauczania jest prowadzony przez Radę Doradczą najlepszych ekspertów branżowych, a kursy prowadzone są przez profesjonalistów z branży i wydział University of Florida. Studenci studiów dziennych mogą ukończyć studia magisterskie już w 16 miesięcy.
Wynik programu
Podstawowe kompetencje Koncentracji Mediów Społecznościowych
Kursy mają na celu nauczenie studentów, jak:
- Zastosuj najlepsze praktyki na wszystkich głównych platformach mediów społecznościowych
- Twórz angażujące treści w mediach społecznościowych
- Mierz wskaźniki i wyniki kampanii w mediach społecznościowych
- Zwiększ zwrot z inwestycji w kampanie w mediach społecznościowych
- Zaplanuj i zarządzaj kontami marki w mediach społecznościowych
Program
Podstawowe kursy koncentracji w mediach społecznościowych
- Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Wprowadzenie do multimediów (opowiadanie wideo)
- Branding za pomocą mediów społecznościowych i mobilnych
- Reklama i media społecznościowe
- Teoria komunikacji masowej
- Metody badawcze w komunikacji cyfrowej
- Metryki i ocena mediów społecznościowych
Możliwości związane z karierą
Praca w marketingu i zarządzaniu mediami społecznościowymi
Opanowanie koncepcji marketingu w mediach społecznościowych i ich dopasowania do większego rynku zapewni Ci sukces w praktycznie każdej branży, od organizacji non-profit, które muszą zbierać pieniądze na cele charytatywne, po drużyny sportowe, które potrzebują tworzenia treści w celu zbudowania fanów bazować i sprzedawać bilety. Będziesz mógł pomagać kandydatom politycznym w budowaniu zainteresowania na wiecach i zbieraniu datków na wsparcie ich kampanii. Będziesz w stanie strategicznie pomóc prywatnemu przemysłowi wyznaczać i osiągać cele sprzedażowe oraz zwiększać rozpoznawalność marki.
Krótko mówiąc, będziesz mógł wykorzystać swój stopień, aby pomóc w zmianie społecznej i zmienić świat.
Konkretne stanowiska, do których możesz kwalifikować się po ukończeniu studiów, obejmują:
- rzecznik marki
- Dyrektor ds. marki
- Menedżer treści
- Menedżer marketingu cyfrowego
- Menedżer mediów cyfrowych
- Koordynator Zaangażowania
- Menedżer komunikacji online
- Strateg mediów społecznościowych
- Menadżer mediów społecznościowych
Rekrutacja
Referencje studentów
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister studiów z zakresu mediów i komunikacji: kultura, media współpracy i branże twórcze
- Malmö, Szwecja
Bachelor of Arts in Communications and Media Studies
- Gainesville, Stany Zjednoczone
Master of Arts in Communication and Media Studies
- Gainesville, Stany Zjednoczone