Online Master of Arts (MA) w nauczaniu mieszanym i online dla nauczycieli pK-12

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Online Master of Arts (MA) w nauczaniu mieszanym i online dla nauczycieli pK-12

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Uniwersytet Concordia Chicago, mistrz sztuki w nauczaniu mieszanym i online dla nauczycieli pK-12, został zaprojektowany wyłącznie w celu przygotowania nauczycieli do nauczania w środowisku mieszanym i online.

Dostosowuje się do Międzynarodowego Stowarzyszenia na rzecz krajowych standardów jakości nauczania K-12 w nauczaniu online (2011) oraz Międzynarodowego Towarzystwa Technologii w zakresie standardów nauczania w zakresie oceny umiejętności i wiedzy, których nauczanie musi uczyć, pracować i uczyć się w coraz bardziej i społeczeństwo cyfrowe (2008).

Nauka / Cele programu

  • Umieć wyartykułować pedagogiczne podstawy edukacji online i opracować strategie edukacyjne odpowiednie dla studenta online.
  • Zastanów się twórczo i krytycznie nad tym, w jaki sposób edukacja online może służyć zaspokajaniu potrzeb edukacyjnych uczniów.
  • Opanuj różnorodne umiejętności technologiczne, korzystając z aktualnych informacji, komunikacji i technologii uczenia się.
  • Opracuj strategie instruktażowe i oceniające, wykorzystując oparte na danych, oparte na danych podejmowanie decyzji w celu informowania o instrukcjach.
  • Wyłonić pojawiające się trendy technologiczne i ich zastosowanie w nauczaniu i uczeniu się.

Perspektywy kariery i przemysłu

W ostatnim dziesięcioleciu możliwości edukacji online i mieszanej w szkolnictwie wyższym dramatycznie wzrosły. Badanie ankiety online z 2012 r. Przeprowadzone przez Babson Survey Research Group ujawnia, że:

  • Ponad 6,7 miliona studentów wzięło udział w co najmniej jednym kursie online podczas jesiennego semestru 2011 roku, co stanowi wzrost o 570 000 studentów w ciągu ostatniego roku.
  • Trzydzieści dwa procent studentów szkół wyższych pobiera obecnie co najmniej jeden kurs online.

Wzrost w edukacji online i mieszanej nie jest unikalny dla szkolnictwa wyższego. Rekrutacja online i blended learning rośnie również w edukacji pK-12. Obecnie jest więcej studentów korzystających z kursów online i mieszanych niż kiedykolwiek wcześniej w edukacji K-12. Ocenia się na podstawie utrzymywania tempa w K-12 Online i Blended Learning Study (2012), że "prawdopodobnie kilka milionów lub nieco więcej niż 5% całkowitej populacji K-12 w Stanach Zjednoczonych bierze udział w edukacji online i hybrydowej. "

Ten wzrost liczby K-12 w trybie online i mieszanej rejestracji najprawdopodobniej będzie kontynuowany. Pięć stanów: Tennessee, Floryda, Michigan, Idaho i Alabama przyjęły ustawodawstwo, które wymaga od swoich licealistów nauki online przed ukończeniem szkoły. Wydaje się, że jest to wskaźnik dramatycznego przesunięcia perspektywy edukacji online z narzędzia służącego określonej populacji uczniów (np. O specjalnych potrzebach) do szerszego uznania znaczenia uczenia się, jak uczyć się online dla wszystkich uczniów w przygotowanie do wyższego wykształcenia i miejsca pracy.

Wraz z rosnącą potrzebą zapewnienia coraz większej liczby opcji online i mieszanych pojawia się potrzeba profesjonalnego rozwoju dla nauczycieli. Obecnie w Idaho i Gruzji wprowadzono wymagania dotyczące zatwierdzania przez państwo certyfikowanych nauczycieli do nauczania online w celu zapewnienia jakości nauczania online i hybrydowego.

Stowarzyszenie Edukacji Narodowej (NEA) również uznaje tę potrzebę rozwoju zawodowego i stwierdza w swoim oświadczeniu dotyczącym polityki w 2010-11 r. W odniesieniu do kształcenia na odległość Sekcja A, 7 (b), że

"Chociaż licencjonowanie w nauczanym przedmiocie jest warunkiem koniecznym dla każdego nauczyciela, nie jest to wystarczający warunek dla nauczyciela zajmującego się kształceniem na odległość. Nauczyciele, którzy zapewniają kształcenie na odległość, powinni ponadto być wykwalifikowani w uczeniu się teorii, technologii i Co więcej, ze względu na szybko zmieniającą się technologię, umiejętności te powinny być stale aktualizowane przez rozwój zawodowy. " (str. 417-418)

Długość programu

30 kredytów *, 24 miesiące

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja October 17, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Sierp. 2019
Duration
Czas trwania
24 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Information
Deadline
Skontaktuj się ze szkołą
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Locations
Stany Zjednoczone - River Forest, Illinois
Data rozpoczęcia : Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Sierp. 2019
Stany Zjednoczone - River Forest, Illinois
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą