Przeczytaj oficjalny opis

Program MA, Education Technology: Leadership przeznaczony jest dla licencjonowanych nauczycieli, którzy pragną ścieżki kariery zawodowej w kierunku bycia specjalistą technologicznym, dyrektorem technologicznym lub trenerem technologii. Program przygotowuje nauczycieli-liderów z kompetencjami wymaganymi do poprawy jakości i skuteczności programów instruktażowych na poziomie wydziałowym, szkolnym lub powiatowym. Gdy uczniowie rozwijają umiejętności, które są dostosowane do krajowych standardów edukacyjnych i wskaźników wydajności określonych przez Międzynarodowe Towarzystwo Technologii w Edukacji (ISTE-C, 2012), rozwijają i oceniają wpływ doświadczeń opartych na technologii. Master of Arts w technologii edukacyjnej umożliwia każdemu uczniowi zakwalifikowanie się do rekomendacji dla specjalistów w dziedzinie technologii dla stanu Illinois poprzez uprawnienie po pomyślnym ukończeniu programu.

PC online Concordia-Chicago w Instructional Design and Technology znajduje się na dziewiątym miejscu w Stanach Zjednoczonych od OnlineColleges.net. Concordia-Chicago jest jedyną uczelnią w Illinois i jedną z niewielu na Środkowym Zachodzie, która otrzymała ranking OnlineColleges.net w tym obszarze studiów.

Program

* MIĘDZYNARODOWI UCZNIOWIE: Oprócz programu podstawowego, o którym mowa poniżej, uczniowie międzynarodowi uczęszczający na zajęcia w klasie na kampusie CUC są zobowiązani do odbycia seminarium w szkolnictwie wyższym, kursie 3-kredytowym.

Integracja technologii w ramach programu nauczania

Ten kurs jest wstępem do zdyscyplinowanej praktyki włączania technologii do nauczania i uczenia się. Zapewnia przegląd aktualnych technologii instruktażowych i opartych na teorii strategii projektowania w celu efektywnego wykorzystania tych technologii.

Technologia edukacyjna Sprzęt i oprogramowanie

Planowanie, konfigurowanie i utrzymywanie systemów komputerowych / technologicznych, w tym podstawowych sieci, w laboratoriach szkolnych, klastrach klasowych i innych odpowiednich planach instruktażowych. Główny nacisk kładziony jest na szkoły K-12.

Używanie technologii do budowania społeczności uczących się

Badanie i ocena wykorzystania technologii w projektowaniu i budowaniu społeczności uczących się oraz rozwój społecznościowej pomocy i zaangażowania.

Wizualna umiejętność czytania w klasie

Koncepcje pedagogiczne i strategie projektowania stanowiące podstawę wykorzystania bogatego w obraz programu nauczania w celu poprawy nauczania. Badanie i ocena wykorzystania narzędzi i technik technologii wizualnej do budowania umiejętności wizualnych i realizacji celów edukacyjnych.

Technologia efektywnego podejmowania decyzji w nauczaniu i uczeniu się

Badanie procesu decyzyjnego i roli technologii we wspieraniu procesu decyzyjnego opartego na danych w celu poprawy nauczania i uczenia się.

Nowe trendy technologiczne, profesjonalne uczenie się i ocena

Przegląd obecnych i powstających innowacyjnych technologii w nauczaniu i uczeniu się. Teorie i umiejętności niezbędne do zaprojektowania i wdrożenia profesjonalnych możliwości uczenia się w świetle obecnych i pojawiających się potrzeb w zakresie nauczania / uczenia się / technologii. Badanie ram oceny dla oceny skuteczności interwencji i programów technologicznych.

Przywództwo w technologii edukacyjnej

Teorie przywództwa i praktyki mające na celu poprawę praktyki zawodowej i przywództwo w społeczności poprzez promowanie korzystania z zasobów cyfrowych w celu poprawy uczenia się studentów.

Teoretyczne, etyczne i praktyczne podstawy technologii edukacyjnej

Studium teoretycznych, historycznych, współczesnych i etycznych podstaw technologii edukacyjnej. Dyskutuje na tematy społeczne i etyczne związane z technologiami zintegrowanymi, ponieważ są one projektowane i wdrażane w środowisku akademickim. Sprawdza, w jaki sposób technologia jest wbudowana w politykę i praktyki w programach nauczania i instrukcjach.

Badania w edukacji

Celem tego kursu jest zrozumienie badań edukacyjnych. Nacisk zostanie położony na interpretację badań i rozwój podstawowych umiejętności badawczych w celu doskonalenia szkoły.

Capstone Experience

Zastosowany projekt w technologii edukacyjnej

Kurs Capstone w programie technologii edukacyjnych.

Mistrzowski kamień jest wymagany dla wszystkich kandydatów na mistrza sztuki. Ten kulminacyjny projekt podkreśla mistrzostwo kandydata w jego treściach. Capstones są tradycyjnie podsumowaniem prac wykazujących ogólny wzrost i szczególne zrozumienie standardów zawodowych. Kamień wierzchni służy jako ewaluacja oparta na wynikach i promuje refleksyjną praktykę. Pokazuje także profesjonalizm profesjonalisty w zakresie integracji technologii i jej umiejętności interpretowania teorii w praktyce.

Długość programu

30 kredytów *, 24 miesiące

Uwaga:

  • Rekrutacja krajowa (w kampusie i online)
  • Rekrutacja międzynarodowa (tylko online)
Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 32 więcej kursów w Concordia University Chicago - Online Degree Programs »

Ostatnia aktualizacja October 17, 2018
Ten kurs jest Online
Data początkowa
Sierp. 2019
Duration
24 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Deadline
Skontaktuj się ze szkołą
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Skontaktuj się ze szkołą
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.

Sierp. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Skontaktuj się ze szkołą
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Data końcowa