Online Master of Arts (MA) w Edukacji Technologia: Przywództwo

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Online Master of Arts (MA) w Edukacji Technologia: Przywództwo

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Program MA, Education Technology: Leadership przeznaczony jest dla licencjonowanych nauczycieli, którzy pragną ścieżki kariery zawodowej w kierunku bycia specjalistą technologicznym, dyrektorem technologicznym lub trenerem technologii. Program przygotowuje nauczycieli-liderów z kompetencjami wymaganymi do poprawy jakości i skuteczności programów instruktażowych na poziomie wydziałowym, szkolnym lub powiatowym. Gdy uczniowie rozwijają umiejętności, które są dostosowane do krajowych standardów edukacyjnych i wskaźników wydajności określonych przez Międzynarodowe Towarzystwo Technologii w Edukacji (ISTE-C, 2012), rozwijają i oceniają wpływ doświadczeń opartych na technologii. Master of Arts w technologii edukacyjnej umożliwia każdemu uczniowi zakwalifikowanie się do rekomendacji dla specjalistów w dziedzinie technologii dla stanu Illinois poprzez uprawnienie po pomyślnym ukończeniu programu.

PC online Concordia-Chicago w Instructional Design and Technology znajduje się na dziewiątym miejscu w Stanach Zjednoczonych od OnlineColleges.net. Concordia-Chicago jest jedyną uczelnią w Illinois i jedną z niewielu na Środkowym Zachodzie, która otrzymała ranking OnlineColleges.net w tym obszarze studiów.

Program

* MIĘDZYNARODOWI UCZNIOWIE: Oprócz programu podstawowego, o którym mowa poniżej, uczniowie międzynarodowi uczęszczający na zajęcia w klasie na kampusie CUC są zobowiązani do odbycia seminarium w szkolnictwie wyższym, kursie 3-kredytowym.

Integracja technologii w ramach programu nauczania

Ten kurs jest wstępem do zdyscyplinowanej praktyki włączania technologii do nauczania i uczenia się. Zapewnia przegląd aktualnych technologii instruktażowych i opartych na teorii strategii projektowania w celu efektywnego wykorzystania tych technologii.

Technologia edukacyjna Sprzęt i oprogramowanie

Planowanie, konfigurowanie i utrzymywanie systemów komputerowych / technologicznych, w tym podstawowych sieci, w laboratoriach szkolnych, klastrach klasowych i innych odpowiednich planach instruktażowych. Główny nacisk kładziony jest na szkoły K-12.

Używanie technologii do budowania społeczności uczących się

Badanie i ocena wykorzystania technologii w projektowaniu i budowaniu społeczności uczących się oraz rozwój społecznościowej pomocy i zaangażowania.

Wizualna umiejętność czytania w klasie

Koncepcje pedagogiczne i strategie projektowania stanowiące podstawę wykorzystania bogatego w obraz programu nauczania w celu poprawy nauczania. Badanie i ocena wykorzystania narzędzi i technik technologii wizualnej do budowania umiejętności wizualnych i realizacji celów edukacyjnych.

Technologia efektywnego podejmowania decyzji w nauczaniu i uczeniu się

Badanie procesu decyzyjnego i roli technologii we wspieraniu procesu decyzyjnego opartego na danych w celu poprawy nauczania i uczenia się.

Nowe trendy technologiczne, profesjonalne uczenie się i ocena

Przegląd obecnych i powstających innowacyjnych technologii w nauczaniu i uczeniu się. Teorie i umiejętności niezbędne do zaprojektowania i wdrożenia profesjonalnych możliwości uczenia się w świetle obecnych i pojawiających się potrzeb w zakresie nauczania / uczenia się / technologii. Badanie ram oceny dla oceny skuteczności interwencji i programów technologicznych.

Przywództwo w technologii edukacyjnej

Teorie przywództwa i praktyki mające na celu poprawę praktyki zawodowej i przywództwo w społeczności poprzez promowanie korzystania z zasobów cyfrowych w celu poprawy uczenia się studentów.

Teoretyczne, etyczne i praktyczne podstawy technologii edukacyjnej

Studium teoretycznych, historycznych, współczesnych i etycznych podstaw technologii edukacyjnej. Dyskutuje na tematy społeczne i etyczne związane z technologiami zintegrowanymi, ponieważ są one projektowane i wdrażane w środowisku akademickim. Sprawdza, w jaki sposób technologia jest wbudowana w politykę i praktyki w programach nauczania i instrukcjach.

Badania w edukacji

Celem tego kursu jest zrozumienie badań edukacyjnych. Nacisk zostanie położony na interpretację badań i rozwój podstawowych umiejętności badawczych w celu doskonalenia szkoły.

Capstone Experience

Zastosowany projekt w technologii edukacyjnej

Kurs Capstone w programie technologii edukacyjnych.

Mistrzowski kamień jest wymagany dla wszystkich kandydatów na mistrza sztuki. Ten kulminacyjny projekt podkreśla mistrzostwo kandydata w jego treściach. Capstones są tradycyjnie podsumowaniem prac wykazujących ogólny wzrost i szczególne zrozumienie standardów zawodowych. Kamień wierzchni służy jako ewaluacja oparta na wynikach i promuje refleksyjną praktykę. Pokazuje także profesjonalizm profesjonalisty w zakresie integracji technologii i jej umiejętności interpretowania teorii w praktyce.

Długość programu

30 kredytów *, 24 miesiące

Uwaga:

  • Rekrutacja krajowa (w kampusie i online)
  • Rekrutacja międzynarodowa (tylko online)
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja October 17, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Sierp. 2019
Duration
Czas trwania
24 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Information
Deadline
Skontaktuj się ze szkołą
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Locations
Stany Zjednoczone - River Forest, Illinois
Data rozpoczęcia : Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Sierp. 2019
Stany Zjednoczone - River Forest, Illinois
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą