Nauczyciel edukacji (med / alta) biblioteka edukacja medialna (online)
Alabama State University The Harold Lloyd Murphy Graduate School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Montgomery, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 10 156 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Roczne czesne w szkole; 17.572 USD roczny poza państwem
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Programy edukacyjne dla bibliotek szkół wyższych College of Education mają na celu przygotowanie profesjonalnych pedagogów do zostania specjalistami mediów P-12. Nasze programy są akredytowane zarówno przez Południowe Stowarzyszenie Kolegiów i Szkół, jak i przez Krajową Radę ds. Akredytacji Kształcenia Nauczycieli (NCATE).
Podczas studiów zawodowych kandydaci angażują się w kursy wzbogacające umiejętności w zakresie treści, pomagają usprawnić połączenia między centrum medialnym a klasą, pozwalając im koncentrować się na administrowaniu usługami medialnymi i angażować ich w kryteria uczenia się do wyboru książek . Wymagane kursy LEM zapewniają kandydatom możliwości w refleksyjnym myśleniu, gdy dyskutują o tematyce i angażują się w tworzenie materiałów demonstrujących, że są decydentami.
Kandydaci pracujący w kierunku mgr inż. W programie Library Media Education (poziom A) musi odbyć 30 do 33 godzin zajęć, które obejmują staż w 300 godzin na godzinę. Praktyka składa się z:
- 100 godzin w bibliotece szkoły podstawowej.
- 100 godzin w bibliotece szkoły średniej.
- 100 godzin powtarzania jednego z poprzednich poziomów lub biblioteki publicznej z działem dzieci i młodzieży.
- W zakładach pracy muszą być certyfikowani specjaliści ds. Mediów P-12.
- Biblioteki szkolne muszą stanowić akredytowane szkoły.
Wynik PRAXIS II jest warunkiem wstępnym dla stażu i musi być równy lub wyższy od wymaganego wyniku cięcia.
Po ukończeniu dwunastu godzin należy przedłożyć i zaakceptować formularz wstępu do formularza kandydackiego.
Wszyscy kandydaci na poziomie "A" muszą podjąć kompleksowy egzamin po ukończeniu wymagań kursu. Przed złożeniem wniosku o egzamin COMPS dwie trzecie (200 godzin na dobę) stażu musi być wypełnione, udokumentowane, przedłożone i zaakceptowane przez wydział LEM.
Aby pozostać w dobrym stanie, kandydaci muszą utrzymać średnią ocen 3.0.
Lista kontrolna programu
Obszary wsparcia nauki (15 godzin):
- LEM 500 Literatura dla dzieci i młodych osób dorosłych (3)
- LEM 508 Rozwój kolekcji, organizacja i zarządzanie zasobami informacyjnymi (3)
- Technologia komunikacyjna LEM 511 i konstrukcja naukowa (3)
- LEM 512 Zarządzanie programem medialnym (3)
- Serwis referencyjny i referencyjny LEM 519 (3)
Komponent technologiczny nauczania (9 godzin):
- EDT 574 Komputerowe nauczanie (3)
- EDT 575 Aktualna i rozwijająca się technologia (3)
- EDT 576 Integracja technologii z programem K-12 (3)
Badanie zajęć z edukacji specjalnej (0-3 godzin):
- SED 500 Wyjątkowy Student (0-3)
- Wymagane TYLKO, jeśli nie było wcześniej jako student studiów licencjackich lub magisterskich.
Praktyka (3 godziny): 300 godzin w zatwierdzonym miejscu pod nadzorem Certified LEM Specialist. Prequisite: zaliczenie wyniku na PRAXIS II.
- LEM 520 Praktyka w bibliotece Media (100 godzin) (1)
- LEM 521 Internship w bibliotece Media (100 godzin) (1)
- LEM 522 Internship w bibliotece Media (100 godzin) (1) lub LEM 507 Staż w bibliotece Edukacja Media (1)
Dodatkowe kursy (3 godziny):
- Obowiązki nauczycieli zatwierdzone (3)
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master of Library and Information Science
- Syracuse, Stany Zjednoczone
- Online USA
Master of Science in Library and Information Science: Academic Librarianship
- Queens, Stany Zjednoczone
Master of Science in Library and Information Science: Badania archiwalne
- Queens, Stany Zjednoczone