Magister W Zakresie Konkurencyjności W Zglobalizowanych środowiskach

OBS Business School

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Magister W Zakresie Konkurencyjności W Zglobalizowanych środowiskach

OBS Business School

Złożoność jest podstawową cechą XXI wieku. Występuje politycznie, społecznie i ekonomicznie. Jest to również jeden z wyjątkowych elementów w innych dziedzinach, takich jak nauki teoretyczne i eksperymentalne. XXI wiek to stulecie technologicznej i ekonomicznej złożoności, w której otwierają się nowe nieznane dotąd przestrzenie, w robotyce, sztucznej inteligencji lub w bezzałogowych inteligentnych pojazdach, których ekonomiczne zastosowania będą kluczowe dla przetrwania wielu firm.

Złożoność gospodarcza jest wynikiem skrajnej konkurencji w kontekście globalnej gospodarki, w której istnieją wysoce konkurencyjne, innowacyjne i zaawansowane firmy oraz inne, które dążą do poprawy konkurencyjnego założenia za pomocą nowych technologii w celu osłabienia swoich przeciwników, albo poprzez manipulowanie informacjami lub odejmując istotne informacje strategiczne od swoich konkurentów.

Globalizacja rynków drastycznie zmodyfikowała ramy ekonomiczne, zarówno w krajach uprzemysłowionych, jak iw gospodarkach wschodzących lub rozwijających się. Strategiczne interesy spółek i rządów zostały zdywersyfikowane i uczynione bardziej złożonymi, tak że wzrosło ryzyko, nie tylko gospodarcze czy społeczne, ale także geopolityczne. Tak więc nowy rodzaj sił powstaje na rynkach, na których sprzymierzeńcy stają się przeciwnikami, i gdzie decydujące są wpływy i działania lobby, które zmieniają ustanowione zasady. Wszystko to przekłada się na skomplikowane relacje gospodarcze, bardzo różne dzisiaj niż te, które przejawiały się w przeszłości, gdzie komercyjne przestrzenie geograficzne często się zmieniają i pojawiają się nowe rynki z nowymi podmiotami, które wpływają na stosunki handlowe, regionalne i nawet. lokalny Aspekty, w których interweniują instytucje polityczne, w zdecydowany sposób wpływające na ustalone zasady.

W związku z powyższym, w kontekście globalizacji potrzebni są profesjonaliści, którzy rozumieją nowe paradygmaty XXI wieku i posiadają nową wiedzę, która pozwala im podejmować bardziej skuteczne decyzje; Konieczne jest także wprowadzenie nowych umiejętności w celu bardziej wydajnej analizy informacji i sformułowania zwycięskich strategii w złożonych warunkach, w których się poruszają. Środowiska, w których odległe zakłócenia gospodarcze wywierają wpływ na rynki lokalne lub regionalne.

W tym globalnym kontekście, wysoce konkurencyjnym i generującym stałe ryzyko, konieczne jest szczegółowe poznanie przepływu rynków, wpływów geopolitycznych i ryzyka, jak również metodologii i technologii umożliwiających skuteczne zarządzanie złożonością. Globalne środowisko, w którym utrzymanie wysokiego poziomu reputacji korporacyjnej i instytucjonalnej jest niezbędne; gdzie konieczne jest skuteczne konkurowanie w złożoności, znając zastosowanie nowych technologii, takich jak Big Data, analityka danych lub marketing 4.0; gdzie trzeba umieć walczyć z instrumentami kontrwywiadu przeciwko atakom gospodarczym lub wojnom informacyjnym promowanym przez przeciwników ekonomicznych; a także, aby chronić informacje przechowywane w Internecie za pomocą nowych technik cyberbezpieczeństwa, aby chronić się przed wieloma cyberatakami, które są dziś tak powszechne; i krótko mówiąc, aby móc stosować nowe instrumenty konkurencyjnej inteligencji gospodarczej w zglobalizowanym środowisku, które są głównym celem tego kursu mistrzowskiego.

Dzięki Master in Competitive Intelligence w zglobalizowanych środowiskach uzyskasz niezbędne szkolenie, aby zwiększyć swoją karierę w tym obszarze, stając się ekspertem od rynków i głównych graczy, otwierając w ten sposób nowe możliwości biznesowe w złożonych konkurencyjnych przestrzeniach. Krótko mówiąc, ma to zapewnić nowe możliwości zarządzania strategicznego i operacyjnego metodami i technikami, które mają fundamentalne znaczenie dla globalizacji i jej lokalnych lub regionalnych wpływów. Wszystko to da uczniom w Master nowe umiejętności menedżerskie, które pozwolą im reagować na bieżące wyzwania gospodarcze i handlowe, ułatwiając im dalszy rozwój kariery zawodowej.

cele:

• Znać globalne otoczenie konkurencyjne, ryzyko gospodarcze i geopolityczne oraz podmioty państwowe i niepaństwowe zaangażowane w proces globalizacji.

• Analizować i formułować strategie oparte na konkurencyjnych technikach analizy ekonomicznej w środowisku charakteryzującym się złożonością, niepewnością i niestabilnością rynku.

• Znajomość technologii, które mają znaczenie przy zarządzaniu konkurencyjnymi możliwościami firmy, a także technik niezbędnych do zrozumienia działania klientów i konkurencji oraz podjęcia odpowiednich działań.

• W środowisku pełnym danych i informacji znać techniki kontrwywiadowcze, które ułatwiają poruszanie się w kontekście, w którym informacja jest kluczowym instrumentem konkurencyjności.

• Rozwiń wiedzę o świecie Internetu i poznaj narzędzia cyber inteligencji, aby zwiększyć możliwości konkurencyjne.

• Rozumieć i stosować techniki dyplomacji publicznej i korporacyjnej w celu zwiększenia zdolności oddziaływania.

• Zrozumieć i poznać międzynarodowe rynki oraz nauczyć się metod negocjacji w złożonych konkurencyjnych środowiskach.

• Zna znaczenie reputacji korporacyjnej i stosuje techniki komunikacyjne oparte na konkurencyjnych modelach gospodarczych, które mają wpływ na konkurencję

• Umiejętność analizowania wartości informacji i stosowania konkurencyjnych technik analizy ekonomicznej w definiowaniu i tworzeniu strategii biznesowej lub instytucjonalnej.

• Zapewnienie zaawansowanych technik komunikacji korporacyjnej i wiedzy na temat ruchów informacyjnych w Internecie w celu wygenerowania nowych możliwości ochrony przed cyberatakami.

• Umiejętność wyrażania zwycięskiej strategii konkurencyjnej w złożonych środowiskach, znając ryzyko i stosując techniki konkurencyjnego wywiadu, aby je rozwiązać.

Profesjonalne wyniki:

  • Stanowiska w administracji publicznej.

Urzędnicy ministerstw obrony, gospodarki, spraw zagranicznych, prezydencji rządowych, służb zagranicznych lub urzędnicy organizacji międzynarodowych w różnych krajach

  • Podyplomowe

Podyplomowe studia dyplomowe, dziennikarstwo, stosunki międzynarodowe, polityka, ekonomia

  • Firmy

Komercyjni menedżerowie, szefowie gabinetów dyrektorów generalnych lub prezesów odpowiedzialnych za strategię, odpowiedzialni za internacjonalizację, odpowiedzialni za komunikację, odpowiedzialni za rozwój biznesu, odpowiedzialni za departamenty ryzyka, odpowiedzialni za technologie informacyjne i bezpieczeństwo, zasoby ludzkie

  • Rodzaje firm

Firmy eksportowe, energetyka, telekomunikacja, bankowość i ubezpieczenia, międzynarodowe firmy budowlane, firmy technologiczne, firmy zajmujące się zarządzaniem zasobami ludzkimi, firmy ochroniarskie,

Program nauczania Master in Competitive Intelligence w zglobalizowanych środowiskach

Program Master of Competitive Intelligence w Zglobalizowanych Środowiskach został opracowany przy pomocy schematu dziesięciu modułów odpowiadających dziesięciu przedmiotom Mistrza. Do tego dodano dwa opcjonalne warsztaty i projekt końcowy, który rozwija się w drugiej części kalendarza akademickiego.

Przed rozpoczęciem roku akademickiego dostępny jest moduł wprowadzający ułatwiający zarządzanie platformą i ustanawiający filmowanie do modelu uczenia się "on-line".

Moduły:

  • Globalizacja gospodarcza i internacjonalizacja rynków
  • Ryzyka gospodarcze i globalne kryzysy
  • Zrozumienie środowiska wywiadowczego
  • Zarządzanie klientami: Marketing 4.0 i Big Data
  • Podejmowanie decyzji i analiza strategicznych informacji
  • Korporacyjna dyplomacja, lobby i wpływy
  • Cyberbezpieczeństwo, sieci społecznościowe i cyberataki
  • Negocjacje w złożonych konkurencyjnych środowiskach
  • Wojny informacyjne i kontrwywiadowcze
  • Reputacja i zarządzanie wizerunkiem firmy
  • Final Master's Project (TFM)

Wymagania magistra w zakresie konkurencyjności w zglobalizowanych środowiskach

Master in Competitive Intelligence w zglobalizowanych środowiskach OBS Business School ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i narzędzi niezbędnych do efektywnego zarządzania ich działaniami zawodowymi. Pozwoli im również dowiedzieć się, jak rynki się poruszają i kim są ich główni gracze, otwierając tym samym nowe możliwości biznesowe w złożonych konkurencyjnych przestrzeniach.

Struktura, czas trwania i zawartość studiów magisterskich w zakresie konkurencyjnej inteligencji ekonomicznej pozwalają zapewnić osiągnięcie wyznaczonych celów. Jest to praktyczny schemat nauczania, rozproszony w modułach wiedzy, przekrojowy i sekwencyjny wokół inteligencji ekonomicznej i jej zastosowań w złożonym środowisku globalizacji gospodarczej

Podstawowym celem naszego procesu rekrutacji jest zapewnienie odpowiedniości kandydatów. Wszyscy uczestnicy powinni w pełni wykorzystać to doświadczenie edukacyjne, poprzez kontekst, w którym możliwe jest rozwijanie długoterminowych relacji z kolegami z klasy, nauczycielami i absolwentami.

Są to etapy procesu wstępu:

1. Warunki wstępne
2. Wniosek o przyjęcie
3. Osobista rozmowa
4. List motywacyjny
5. Komisja ds. Oceny wniosków
6. Rejestracja

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański


Ostatnia aktualizacja May 15, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest
Online
Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Czerwiec 2019
Duration
Czas trwania
10 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
9,500 EUR
Locations
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Data rozpoczęcia : Czerwiec 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Data rozpoczęcia : Czerwiec 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Czerwiec 2019
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą