Magister W Sprzedaży Cyfrowej

Three Points Digital Business School

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Magister W Sprzedaży Cyfrowej

Three Points Digital Business School

Cyfryzacja środowiska doprowadziła do pojawienia się nowych modeli biznesowych i organizacji, które za kilka lat stały się liderami w swoich sektorach. Wyraźnym przykładem jest sektor eCommerce, który w ostatnich latach zyskał popularność jako koncepcja biznesowa wśród firm usługowych, a jej obroty wzrosły w ciągu roku 2017 o ponad 23%.

Wyniki te wynikają z faktu, że duże firmy często obstawiają na swoim kanale online. Ponadto ciągłe doskonalenie i boom smartfonów znacząco przyczynił się do wzrostu liczby transakcji.

Ta zmiana w trendach marketingowych wymusza na firmach i specjalistach nowe sposoby działania w tym nowym środowisku cyfrowym, dzięki wykorzystaniu nowych narzędzi technologicznych. Aby móc odnieść sukces na poziomie profesjonalnym w tym sektorze, konieczne jest nabycie szeregu umiejętności, wiedzy, umiejętności, które dostosowują się do możliwości konceptualizacji, wdrożenia i zarządzania przedsiębiorstwem opartym na handlu elektronicznym.

W odpowiedzi na tę formacyjną potrzebę narodził się program sprzedaży cyfrowej Three Points The Digital Business School . Ten Master jest zorganizowany w celu wprowadzenia studentów do ekosystemu cyfrowego, oferując im bardziej wyspecjalizowaną wizję, gdzie otrzymują wiedzę o operacyjnym i strategicznym eCommerce, Big Data i Analitycy danych i Neuromarketing, między innymi.

Cele i korzyści

Master w sprzedaży cyfrowej ma na celu osiągnięcie następujących celów:

  • Wkrocz do podstawowych pojęć związanych z handlem elektronicznym i e-biznesem.
  • Naucz się budować model biznesowy wokół handlu elektronicznego.
  • Poznaj nowy paradygmat komunikacji cyfrowej.
  • Zapoznaj się z całym procesem zarządzania sprzedażą z perspektywy cyfrowej. Od fazy pozyskiwania użytkowników do obsługi posprzedażnej.
  • Zna i internalizuje najważniejsze aspekty (na miejscu i poza nim) w projektowaniu stron transakcyjnych.
  • Różne możliwe modele monte.
  • Projektowanie i zarządzanie operacjami wewnętrznymi.
  • Zdolność analityczna do umiejętności interpretowania wskaźników tego modelu biznesowego i przekształcania ich w odpowiednie informacje do podejmowania decyzji.
  • Krytyczne myślenie kwestionujące standardy.
  • Zdobądź umiejętności zawodowe i osobiste przedsiębiorcy.

Program jest opracowywany w 9 modułach, począwszy od miesiąca listopada lub miesiąca maja każdego roku dzięki schematowi sześciu modułów obowiązkowych. Do tego dochodzą trzy przedmioty fakultatywne, 2 praktyczne warsztaty i prawdziwy projekt biznesowy, który rozpocznie się pod koniec pierwszego modułu i który będzie rozszerzony w trakcie trwania Master.

Różne moduły, trwające jeden miesiąc, mają strukturę tygodniową, w której student ma szereg celów i kamieni milowych do zrealizowania, a także projekt, w którym można zastosować wiedzę zdobytą dzięki doradztwu i nadzorowaniu mentora. Te wyzwania lub cele koncentrują się na współpracy, materiałach modułowych i wykorzystaniu narzędzi technologicznych.

Struktura programu (* podlega zmianom)

Przed rozpoczęciem roku akademickiego dostępny jest moduł wprowadzający ułatwiający zarządzanie platformą i ustanawiający filmowanie do modelu uczenia się "on-line".

Moduły są pogrupowane w trzy bloki przewodników, na których obraca się cały program, a które są następujące:

  • Blok 1. - Ekosystem cyfrowy, w którym definiowane są kluczowe pojęcia z zakresu handlu elektronicznego, handlu społecznego, handlu mobilnego, e-biznesu, jak również wpływ transformacji cyfrowej na firmy i nowe trendy rynkowe.
  • Blok 2. - Operacyjny handel elektroniczny i strategia, w którym przedstawiono koncepcje i elementy niezbędne do wdrożenia projektu e-commerce, biorąc pod uwagę strategie biznesowe dla rozwoju projektu.
  • Blok 3.- Pogłębienie. W tym bloku student może wybrać przedmioty technologiczne, które zagłębiają się w techniki i konkretne koncepcje eCommerce lub podmiotów biznesowych, w których większy nacisk zostanie położony na marketing cyfrowy i zarządzanie projektami.

Profil uczestników

Master w sprzedaży cyfrowej jest skierowany do profesjonalistów, menedżerów i menedżerów sprzedaży, którzy muszą zdobyć wiedzę i narzędzia oferowane przez nowy sektor online, a także specjalistów z każdej dziedziny firmy, którzy chcą zrozumieć zmiany, które powoduje internet. w marketingu i strategiach marketingowych.

Moduły kursu zostały zaprojektowane w celu zapewnienia szeregu wiedzy i narzędzi dla tych profesjonalistów, którzy chcą przyspieszyć swój rozwój zawodowy w medium cyfrowym.

perspektywy kariery

W Three Points Digital Business School stawiamy na szkolenia jako motor zmian, rozwoju i poprawy osobistej i zawodowej. Zastosowanie kompetencji wypracowanych w ramach Master w dziedzinie zawodowej przyczyni się do wzrostu i doskonalenia organizacji w rękach podstawowych wartości Szkoły.

Według danych zebranych przez ekspertów z branży, eCommerce ma dziesięcioletni ciągły wzrost. Ten nowy paradygmat biznesowy zwiększa potrzebę włączenia nowych specjalistów na rynek pracy dzięki umiejętnościom i umiejętnościom niezbędnym do działania w tym nowym kontekście.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański


Ostatnia aktualizacja April 25, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Łączone online i stacjonarne
Start Date
Data rozpoczęcia
Paźdz. 2018
Duration
Czas trwania
9 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Spain Online
Data rozpoczęcia : Paźdz. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Paźdz. 2018
Hiszpania - Spain Online
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą