Przeczytaj oficjalny opis

Aby osiągnąć cele tego magistra, uczniowie wykonają następujące czynności:

  • Przeanalizuj potencjał ICT jako nowych platform dla uczenia się i zarządzania wiedzą, koncentrując się na postępach osiągniętych w tej dziedzinie przez e-learning.
  • Zidentyfikuj teorie i strategie procesu nauczania-uczenia się, w którym znajdują się media e-learningowe.
  • Zdobądź kryteria projektowania multimediów dla edukacji
  • Przeanalizuj możliwości ICT jako nowych platform dla aplikacji edukacyjnych i multimedialnych.
  • Opracuj multimedialny materiał dydaktyczny zgodnie z docelową grupą odbiorców.
  • Poznaj i zrozum parametry, które definiują proces cyfryzacji i reprodukcji materiałów dydaktycznych.
  • Zdobądź umiejętności zarządzania informacjami i wiedzą.
  • Określ ekonomiczną wykonalność projektów multimedialnych.
  • Opracuj praktyczne zastosowanie w dziedzinie projektowania materiałów i / lub środowisk szkoleniowych.
  • Mieli swój pierwszy kontakt z metodologią badań w technologii edukacyjnej.

Uniwersytety uczestniczące

  • Universitat Rovira i Virgili (uniwersytet koordynujący)
  • Universitat de les Illes Balears
  • Universitat de Lleida
  • Universidad de Múrcia

Wstęp

Ten tytuł magistra jest przeznaczony dla nauczycieli, menedżerów edukacji i instruktorów. Jest również odpowiedni dla absolwentów szkół wyższych z motywacją i doświadczeniem w obszarach związanych z edukacją, technologiami informacyjnymi i komunikacyjnymi oraz inżynierią komputerową.

Aby z powodzeniem śledzić zawartość wszystkich przedmiotów, zaawansowani użytkownicy technologii informacyjnych i komunikacyjnych będą musieli wykazać zainteresowanie innowacjami edukacyjnymi.

Uczniowie muszą być odpowiedzialni i niezależni, ponieważ chociaż kształcenie na odległość jest dostosowane do indywidualnych zajęć, przedmioty objęte programem wymagają ciągłego poświęcenia.

Wnioskodawcy powinni zatem być absolwentami szkół wyższych o następujących cechach:

  • Motywacja do innowacji edukacyjnych
  • Wiedza techniczna
  • Autonomia
  • Odpowiedzialność

Kryteria wyboru

  1. Przydatność pierwszego stopnia (do 40 punktów)
  2. Akta akademickie w wyższej uczelni uprawniające do przyjęcia na studia magisterskie (do 20 punktów)
  3. Curriculum vitae (do 30 punktów)
  4. Wywiad, jeśli zostanie to uznane za konieczne (do 10 punktów)

Dobra znajomość języka angielskiego (B2 lub wyższy) będzie uznana za zaletę.

Możliwości zawodowe

Absolwenci międzypaństwowych studiów magisterskich z dziedziny technologii edukacyjnej: E-Learning i Knowledge Management mogą pracować w:

  • Projektowanie i rozwój projektów e-learningowych
  • Zarządzanie wirtualnymi kampusami i usługami szkoleniowymi
  • Projektowanie i opracowywanie materiałów szkoleniowych
  • Doradztwo techniczne i nauczanie
  • Zarządzanie informacją i wiedzą
  • Projektowanie i opracowywanie projektów badawczych w dziedzinie technologii edukacyjnej
  • Zarządzanie projektami badawczymi w dziedzinie e-learningu
  • Projektowanie i rozwój badań podstawowych i R
  • Porady techniczne i pedagogiczne dotyczące projektów badawczych w dziedzinie technologii edukacyjnej
Program prowadzony przez:
Język angielski
Język hiszpański
Kataloński

Zobacz 3 więcej kursów w Universitat Rovira i Virgili »

Ostatnia aktualizacja June 25, 2018
Ten kurs jest Online
Data początkowa
Paźdz. 2019
Duration
9 miesięcy
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Cena
2,913 EUR
Cena w pełnym wymiarze czasu. Obejmuje rejestrację ECTS, obowiązkowe ubezpieczenie i podatki administracyjne.
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paźdz. 2019
Data końcowa
Czerwiec 21, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Paźdz. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Czerwiec 21, 2019

URV, donde estudiar es vida. Másteres y posgrados