Przeczytaj oficjalny opis

SPECJALIZACJA: E-BIZNES

Opanuj wszystkie obszary związane z relacjami z klientem (e-CRM), dystrybucją (sprzedaż elektroniczna) i oczywiście komunikacją cyfrową opartą na generowaniu e-reputacji, e-buzz itp.).

Dlaczego warto wybrać Master of Science (MSc) E-Business przez ISG?

W kontekście transformacji, w której ISD stało się funkcją poprzeczną i strategiczną firmy, istotne jest, aby inne funkcje obejmowały również transformację cyfrową. Nasze szkolenie zaspokaja tę potrzebę, przenosząc umiejętności związane z zawodami sieciowymi.

  • Rozwijaj szkolenia zawodowe dotyczące nowych zawodów i nowych zastosowań Internetu i urządzeń mobilnych, filarów ekosystemu cyfrowego
  • Wspieraj globalną strategię firmy, integrując sieć z marketingowym miksem
  • Dowiedz się, jak zidentyfikować najbardziej odpowiednie narzędzia i umiejętności związane ze strategią cyfrową firmy
  • Aby móc opracować spójną i operacyjną strategię; wiedzieć, jak wykorzystać wszystkie cyfrowe dźwignie, aby stworzyć działalność gospodarczą

Przebieg kursu

Dwanaście miesięcy zanurzenia w świecie sieci poprzez studia przypadków, warsztaty i projekty poprzeczne, które należy przeprowadzić w grupach lub indywidualnie.

UMIEJĘTNOŚCI I CELE KSZTAŁCENIA

  • Opanuj nowe umiejętności biznesowe, które będą służyć zarówno agencji, jak i reklamodawcy
  • Wspieraj ogólną strategię firmy, integrując sieć z marketingowym miksem
  • Dowiedz się, jak zidentyfikować najbardziej odpowiednie narzędzia i umiejętności związane ze strategią cyfrową firmy
  • Wiedzieć, jak odrzucić spójną i operacyjną strategię
  • Określ strategię sieci: opracuj plan działania, monitoruj wdrażanie projektów, opracuj wywiad strategiczny i konkurencyjny, zmień efektywność działań
  • Zarządzaj briefami kreatywnymi i polityką redakcyjną
  • Tworzenie treści

Specyfika programu

  • Aktywna pedagogika poprzez projekty do realizacji
  • Współpracuj poprzez regularne fora i wirtualne klasy
  • Dedykowany kierownik pedagogiczny dla dobrej realizacji programu

Program szkoleniowy

marketing

  • diagnoza
  • Zrozum i znaj swoich klientów
  • Zarządzaj niezadowolonymi klientami
  • Strategia cyfrowa
  • Komunikacja 360 i e-komunikacja

innowacja

  • Sztuczna inteligencja i tworzenie wartości dla klientów
  • Wizualizacja danych
  • Podstawy programowania

cyfrowy

  • Media społecznościowe i ponowne publikowanie strategii
  • Od marketingu społecznościowego do Social Business
  • sieć

Kursy online związane z każdym studium przypadku i projektem umożliwiają uczenie się i osiąganie rezultatów

W przypadku każdego tematu pracującego w grupie uczeń musi przesłać wideo.

PROCEDURY OCENY I CERTYFIKACJI

  • Umiejętności, które należy zdobyć lub skonsolidować, są opracowywane krok po kroku w grupach, kontekstowo w formie studiów przypadku, od projektów przekrojowych do projektu końcowego.
  • Oceny pośrednie dotyczące wizualizacji wideo, poprawione i zatwierdzone przez ekspertów
  • Każdy projekt daje ostateczną obronę przed ławą przysięgłych.

Warunki przyjęcia

TO SZKOLENIE JEST DOSTĘPNE

  • BAC 2 zatwierdzony w dziedzinie marketingu i komunikacji
  • Kandydaci, którzy mogą zwiększyć swoje doświadczenie zawodowe poprzez VAP (Validation of Professional Acquisitions)

KOD CPF

10003

Program prowadzony przez:
Francuski

Zobacz 7 więcej kursów w IONISx »

Ostatnia aktualizacja July 22, 2018
Ten kurs jest Online
Data początkowa
Paźdz. 2019
Stycz. 2020
Duration
12 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Cena
9,000 EUR
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Stycz. 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Paźdz. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Stycz. 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa