Masters w rozwoju produktów i modelowania cyfrowego

Escuela Superior de Diseño de Barcelona

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Masters w rozwoju produktów i modelowania cyfrowego

Escuela Superior de Diseño de Barcelona

Za pomocą tego programu można dowiedzieć się na głębokości do potrzeb użytkowników i motywacji, a także generowania innowacyjnych rozwiązań.

Nikt nie ma wątpliwości, że dzisiaj wzornictwo przemysłowe zmieniły się dramatycznie w ostatnich latach wraz z wprowadzeniem i ewolucji narzędzi komputerowego wspomagania projektowania. Zmiana tiralíneas przez potężne oprogramowanie do modelowania, prototypowania i symulacji 3D, lub zmieniając długopisy i ołówki narzędzia i szkicowania cyfrowego pozwoliło usprawnić proces projektowania i skrócić wprowadzanie nowych produktów do rysowania.

Z powodu tej ewolucji cyfrowych narzędzi, szczególnie podkreślono poprawnej analizy, planowania i wiedzy o środowisku, w którym będzie rozwijać projekt. W celu sprostania coraz bardziej wymagających konsumentów i pragnienia oferować innowacyjne produkty, wiemy w głębi użytkownika, potrzeby i motywacje. Ponadto, należy zachować szczególną ostrożność, że produkty te spełniają doskonale z funkcjonalnością, dla których zostały zaprojektowane.

Równie ważne, będzie to mieć dobre wyszkolenie techniczne. Znajomość materiałów, procesów produkcyjnych oraz kosztów będzie niezbędne do prawidłowego doboru projektu i zoptymalizować efekt końcowy. Umożliwi to przewidywanie problemów w fazie produkcji i uzyskania jak najlepszych wyników.

Program Magister oferuje szeroki przegląd niektórych z najbardziej popularnych narzędzi generacji produktów i fachowej wiedzy i metodologii do analizy, planowania i zarządzania projektem projektowania.

Cele

Główne cele programu to:

  • Zrozumienia potrzeb użytkowników, wnioski, że rynek oferuje jako alternatywy i trendów społeczno-kulturowych, technologicznych i ekonomicznych, które będą miały wpływ na wygląd produktu.
  • Procesy asymilacyjne wymagane podczas projektowania produktu, w celu planowania zasobów, organizowania zespołów roboczych i harmonogramów pracy, które spełniają potrzeby projektu. Oblicz opłaty i budżety. Negocjowania umowy o poufności i współpracę z firmami.
  • Uzyskać niezbędną wiedzę z kilku narzędzi projektowych, które umożliwiają prawidłową reprezentację i przekazywanie pomysłów. Zdolność naszkicować pomysły, modelowanie 3D i realizację planów technicznych zostanie osiągnięty.
  • Umiejętność radzenia sobie z podejmowania decyzji w procesie projektowania, wiedząc, że konsekwencje te przenoszą się na procesie i wyniku.
  • Znajomość z wyprzedzeniem, aby uniknąć problemów produkcyjnych i optymalizacji wyników procesu projektowania.
  • Posiadają niezbędną w celu dostosowania procesu projektowania na potrzeby klientów i narzędzi produktów.
  • Nauczyć się technik kreatywności i analizy do generowania innowacyjnych rozwiązań.

CURRICULUM

Master in Product Design i modelowania cyfrowego jest zorganizowany z następujących obszarów tematycznych są zintegrowane w przekroju projektu opracowanego przez 10 tematów:

· Użytkownik Środowisko · Rynek

Student zostanie wprowadzony przed rozwojem etapie projektu. Jest on robi zadania badawczego na podstawie 3 głównych osi; środowisko użytkownika i rynek. różne narzędzia i techniki w celu uzyskania odpowiednich informacji i klasyfikować będzie oferowana za projekt.

Analiza i zrozumienie potrzeb i zachowań użytkowników pozwoli projektantowi skupić się na generowaniu pomysłów i pozwalają mieć argumentów dla podejmowania decyzji i ich priorytetów.

Sposób rynek oferuje alternatywne pozwalają użytkownikowi lepiej pozycjonować rozwiązania i znaleźć puste przestrzenie, w których oferowanie alternatywnych produktów.

Przegląd z otoczenia makro i trendów technologicznych, poziom rozwoju gospodarczego lub społeczno-kulturalnych, pomaga dostarczać produkty, które najlepiej pasują do rynku.

Planowanie i zarządzanie projektami

On poprowadzi ucznia w całym procesie projektowania, od planowania i zarządzania do praktycznej realizacji, jako osobistej inicjatywy lub projektu zleconego przez spółkę.

Będzie to wymagało przyswajanie różnych procesów związanych z projektowaniem produktu. Uzyskana wiedza pozwoli zasobów planowania, organizowania zespołów roboczych i opracowania harmonogramów, które spełniają potrzeby projektu.

Odpowiednie planowanie pozwoli studentowi oszacowanie opłat i budżetów. Odpowiednie koncepcje zostaną wprowadzone w trakcie opracowywania koncepcji projektu jako umowy o poufności, umów partnerskich z firmami i kwestii prawnych ochrony wzorów i patentów.

Szkicowanie · Od pomysłu szkicować

Jednym z najbardziej skutecznych komunikować idee możemy generować sposobów jest poprzez szkice.

Istnieje wiele stylów i technik szkicowania, a każdy z nich pomoże nam w różny sposób wyjaśniają szczegóły produktu lub działania mechanizmu.

Szczególny nacisk zostanie położony na szkicu do formalnego przedstawienia produktu, rozumiejąc, jak to wpływa światło na sposoby i jak możemy reprezentować w rysunku.

różnych języków formalnych i ich idealny wybór w zależności od rodzaju produktu, użytkownika lub badania rynku.

Aby to zrobić, student zostaną wprowadzone w oprogramowaniu szkicowania ALIAS Sketchbook, przedstawiając narzędzia dostępne, metodologię i wyniki, które można osiągnąć za pomocą tego narzędzia.

Projekty I - Kreatywność i język formalny

Pierwsze projekty zostaną skierowane z zamiarem wzmocnienia wiedzy zdobytej do tej pory. Z jednej strony, jest wzmocnienie etap twórczy, poninedo w praktyce techniki nauczyłem wcześniej.

Po utworzeniu i przeanalizował różne pomysły, formalny aspekt produktu będzie działać, badania różnych stylów i rozumienia języka, który oddaje siebie. Należy wybrać odpowiedni język w zależności od użytkownika i to rynek celów, lub materiałów, z którymi producenci powstaje.

zrozumienie i formalnie poprawny wybór w każdym języku pomysłów jest przede wszystkim ocenić.

Modelowanie I - modelowanie parametryczne 3D

Przedmiotem modelowania parametrycznego modelowania 3D jest wstępem do głównych koncepcji modelowania 3D oprogramowania SolidWorks projekt.

Dzięki znajomości narzędzi do modelowania 3D studentów może przekształcić złożone pomysły i szkice do plików 3D, które pozwalają reprezentować tak fotorealistycznych produkt i ocenić szczegółowo wszystkie cechy konstrukcyjne. Może on również wygenerować niezbędną dokumentację dla późniejszych prototypów i / lub produkcji.

Korzystanie z oprogramowania tych cech pomoże w procesie definiowania projektu, ułatwiając podejmowanie decyzji i sprawdzenie pomysłów wcześniej bocetadas.

Modelowanie II - Dynamiczne modelowanie SURFACES

Przedmiotem dynamicznych powierzchni modelowania przez oprogramowanie do modelowania Rhinoceros 3D pozwoli studentom przynieść kreatywność krok dalej. Po skonsolidowanego podstawowych pojęć parametrycznego modelowania w SolidWorks, studenci będą wprowadzać koncepcje wolnych powierzchniach modelowych.

Ten system trabbajo zwiększenia kreatywności i bada sposoby zwinny i skuteczny sposób.

Wraz z wprowadzeniem drugiego narzędzia modelowania komputerowego wspomagania studentów oferowane są do wyboru w każdej sytuacji najwłaściwsze w celu usprawnienia i optymalizacji wyników projektu oprogramowania.

Materiały i Procesy transformacji I

  • Student zostanie wprowadzony w procesach transformacji materiałów i metali plastycznych.
  • Aby to zrobić różnicować główne właściwości każdego materiału i obserwować ich najczęstsze zastosowania.
  • Badanie przetwarza również i transformacji i nadaje się do każdego materiału, co wskazuje na techniczne, wielkości produkcji lub stałych kosztów związanych z zastosowaniem każdego materiału.
  • Dodatkowo pracujemy kompozytów i zalety materiałów nanotechnologii.

Projekty II - od szkicu do produktu

  • Po konsolidacji różne znajomość przedmiotu jest czas, że są one realizowane.
  • W projekcie II assignatura szczególną uwagę w procesie transformacji szkice do produktów gotowych do prototypowania i / lub produkcji zostaną dostarczone.
  • Dla tego konkretnego modelowania 3D i praca definicji produktu technicznego, zwracając szczególną uwagę na wnioski dotyczące materiałów i procesów produkcyjnych.
  • W tym modelowania procesów wiedzy i renderingu 3D, a także dokumentacji i prezentacji produktów technicznych będą konsolidowane.

Materiały i Procesy transformacji II

  • Student zostanie wprowadzony w procesach przemiany materii, takich jak drewno, ceramiki, szkła, tekstyliów i innych.
  • Aby to zrobić różnicować główne właściwości każdego materiału i obserwować ich najczęstsze zastosowania.
  • Badanie przetwarza również i transformacji i nadaje się do każdego materiału, co wskazuje na techniczne, wielkości produkcji lub stałych kosztów związanych z zastosowaniem każdego materiału.

Wprowadzenie do systemów mechanicznych

  • Dla prawidłowego projektowania i rozwoju produktu będzie przydatna zrobić krótkie wprowadzenie do różnych systemów mechanicznych.
  • Do tej klasy systemów i mechanizmów, które są powszechnie stosowane w rozwoju części, jak clipajes, stawów, przyciski, krzywek, zawiasy zostaną wprowadzone ...
  • Podejście do tych mechanizmów nie ma być technika wybitnie ale ma na celu dostarczenie studentowi wiedzy niezbędnej do dokonania podstawowego i rzeczywiste podejście do rozwiązania, a tym samym ułatwić późniejszy rozwój inżynierii które mogą być wymagane.

Praca Magisterska

Ostateczna Magister Projekt jest przedmiotem, który pozwala uczniom rozwijać ich kreatywność i zastosować całą wiedzę zdobytą w trakcie kursu w praktyczny projektu.

Student musi zaplanować i zorganizować projekt z początkowej części badań do ostatecznej prezentacji. umiejętność zarządzania projektami, kreatywności i jakości technicznej realizacji przez niego narzędzi wprowadzonych podczas Masters będą wyceniane.

Zalecane profil

To Magister jest skierowany do osób, które spełniają następujące profile:

  • Absolwenci Projektowania
  • Menedżerowie produktu
  • architekci
  • konstruktorzy przemysłowe
  • Fine Arts absolwentów
  • przedsiębiorcy

W przypadkach, gdy uczeń okazuje poprzedni szkolnictwa wyższego do procesu akredytacji wyższym wykształceniem, Komitet Akademicki oceni kandydata CV i portfolio i zrealizował program nauczania, który musi utrzymać rozsądny równoważności z istniejących badań stopnia ten sam obszar.

Stopień

Ludzie, którzy spełniają kryteria oceny programu będzie uzyskać podwójny dyplom: Kurs na ESdesign - Superior School of Design w Barcelonie golfowe na Międzynarodowym Uniwersytecie w Walencji, który zaliczony ich jako specjalistów w tej specjalności studia.

Perspektywy kariery

Uczniowie biorący ten wzorzec może rozwijać swoją karierę w następujących obszarach:

  • Badania Industrial Design
  • Badania materiałów
  • wydziały techniczne
  • Specjaliści free-lance
  • Opakowania
  • przedsiębiorcy
  • 3D Modeler
  • Sztuki wizualne
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Maj 2019
Duration
Czas trwania
12 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
4,800 EUR
Locations
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Data rozpoczęcia : Maj 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Maj 2019
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą