Masters w marketingu i reklamie cyfrowej

Universidad Nebrija

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Masters w marketingu i reklamie cyfrowej

Universidad Nebrija

Kompleksowy program stażu w Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, które - obejmuje reklamodawców, agencji i mediów obecnych w 76 krajach.

Wszechświat cyfrowy wyznacza kierunek marketing i reklamę, tworząc silne zapotrzebowanie na wyspecjalizowanych fachowców. Najnowsze badania Przyszłość biznesu jest cyfrowy Forrester 2014 Globalny CMO Study IBM lub cyfrowego punktu krytycznego, McKinsey, między innymi wynika, że ​​w 2018 roku w Stanach Zjednoczonych będą potrzebne do podejmowania skutecznych decyzji o milion i średnich i średniego szczebla z wiedzy o produktach. web analytics, mobile marketing, content marketing czy social media to przyszłość marketingu i reklamy. Obecnie klienci, produkty, procesy i konkurencja są fundamentalnie cyfrowy.

Magister marketingu cyfrowego i reklamy to zawodowi specjaliści komunikacji, marketingu i reklamy cyfrowej w stanie podejmować decyzje strategiczne w tym rynku, bezpowrotnie Internecie. Struktura kursu jest skierowany do studentów, aby zrekonstruować cały proces komunikacji i marketingu internetowego: określenie celów, strategie tworzenia firmowej lub komercyjnej sieci lub rozwoju i planowania kampanii, nabywanie umiejętności w zasadniczych obszarach, takich jak analityczny web, search engine optimization (SEO / SEM), Social media Management Customer Relationship Management, Mobile Marketing, kreatywność i web design, architektura internetowej lub e-commerce.

Program posiada profesjonalne podejście do zdobywania wiedzy, zaawansowanych narzędzi, umiejętności i zdolności niezbędnych do przeprowadzenia z powodzeniem pracę ekspertów w dziedzinie marketingu i reklamy w środowisku cyfrowym. Wszyscy nauczyciele mają udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze ich nauczania. W tej linii szkolenia, praca magisterska jest wdrożenie kompleksowego planu komunikacji cyfrowej, w której student będzie miał możliwość zastosowania do przypadku wiedzę i umiejętności nabyte podczas kursu, na którym będą realizowane konkretne sesje szkolenia, również mający osobiste uwagi opiekuna.

Jest to program, który uczy się w 100% w trybie on-line, która pozwala studentom łączenie aktywności zawodowej z akademicki, bez konieczności podróżowania do college'u. Testy przeprowadzane są za pośrednictwem Virtual Campus, a także prezentacje, dostawy i pracować nawet ostateczna obrona Final Master. Będąc na uniwersytecie oficjalnej Master, potwierdzony przez ANECA, obowiązuje w 47 krajach Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, pozwala na wniosek o urzędowych dotacji i dużych fundacji, wspierając badania i przetwarzania wiz studenckich , Ponadto, to także daje dostęp do realizacji doktoratu.

Profil studenta

Absolwenci / as z analitycznych i strategicznych umiejętności, inicjatywy i pracowity, łatwo wczuć się w zespole, dostosowane do celów organizacyjnych, skłonność do podejmowania decyzji w sprawie poprzedniej, zamknięcia i szybka w wykonaniu swojej pracy i analizy z zainteresowaniem nowymi technologiami i użytkowników.

profil absolwenta

Specjalistów przeszkolonych w nowych profili utworzonych po rozwojem Internetu i środowisku cyfrowym Cyfrowy Case Project Management i odpowiada za projekty internetowe, Community Manager lub eksperta w optymalizacji, zarządzania i pozycjonowania marki w social media, cyfrowe Planner i konsultant SEO , Profesjonaliści w stanie określić i ustanowić strategie marketingowe, tworzenie firmowej strony internetowej lub do sprzedaży, wdrażania kampanie (komunikacja, lojalność, promocja) i opanować niezbędne narzędzia analityczne do śledzenia i mierzenia jej skuteczności, poprzez kontrolę wszystkie zasoby oferowane przez Sieć wiedzy i segmentacji konsumentów.

W expendiente procesu dopuszczenia i umiejętności akademickich poprzez osobistą rozmowę z koordynatorem programu zostaną ocenione.

Szczególne umiejętności

  • Posiadać, zrozumieć i wiedzieć, jak stosować zaawansowane koncepcje marketingu i marketingu za pośrednictwem Internetu i nowych technologii oraz ich powiązania z globalnych strategii marketingowych firmy.
  • Wiedzieć, rozumieć i wiedzieć, jak stosować profesjonalnie jak występują relacje z konsumentami w interaktywnym środowisku cyfrowym, jak i potencjału Internetu jako źródła informacji i wiedzy na temat konsumenta.
  • Posiadać, zrozumieć i wiedzieć, jak stosować zaawansowane koncepcje marketingu afiliacyjnego, modelu biznesowego, które reprezentują oraz możliwych strategicznych podejść do działających w tym środowisku.
  • Posiadać, zrozumieć i poprawnie stosuje zaawansowaną wiedzę z elementów biorących udział w kupnie / sprzedaży towarów i usług za pośrednictwem Internetu i nowych technologii cyfrowych.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak stosować zasady i strategie podejścia budynek / marki i brandingu w środowisku internetowym.
  • Nabyć i wykazać mieć strategicznego myślenia w celu zastosowania się do wyboru mediów cyfrowych, wiedząc, opracowywanie strategii, środki wyboru i interpretacji i opracowywaniu planów mediów online.
  • Posiadać, zrozumieć i wiedzieć, jak stosować zaawansowane koncepcje reklamy cyfrowej i wiedzieć, jak wdrożyć działania reklamy internetowej w oparciu o cele i strategie.
  • Posiadać, zrozumieć i wiedzieć, w jaki sposób stosować pojęcia i techniki SEO i SEM pozycjonowanie online.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak stosować zaawansowane koncepcje technik marketingowych w mediach społecznościowych i tworzenie powiązań z konsumentem.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak stosować najnowsze trendy w marketingu relacji marka-konsumenta za pośrednictwem urządzeń mobilnych i nowych mediów wschodzących.
  • Wiedząc, wdrożenia, skutecznie komunikować się i przedstawienie strategii i kampanii marketingowych i reklamowych cyfrowego.

perspektywy kariery

  • Dyrektor cyfrowej komunikacji firmy lub organizacji odpowiedzialnej za obszar komunikacji cyfrowej i lidera w zarządzaniu i wdrażaniu strategii komunikacji on-line, jest w stanie przystosować go do globalnej organizacji.
  • Cyfrowy menedżer komunikacji, ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego obrazu i komunikacji cyfrowej online i relacje z blogerami, sieci społecznościowych, portali i innych stron reputacji.
  • Dyrektor e-marketingu, odpowiedzialny za planowanie i rozwój strategicznego kampanii marketingowych w firmie lub organizacji.
  • Odpowiedzialny dla projektów internetowych lub cyfrowe zarządzanie projektami, odpowiedzialny za tworzenie, rozwój i realizację projektów internetowych i web master lub zawartości WWW.
  • Community manager, ze względu na ogromny popyt dzisiaj, odpowiadając eksperta profesjonalną optymalizację profilu, zarządzanie i pozycjonowanie marki w mediach lub społecznej sieci al.
  • cyfrowy lub odpowiedzialne za planowanie i strategii reklamowej w terminarzu mediów cyfrowych.
  • konsultant SEO, SEM. Odpowiedzialny pozycjonowanie marki naturalny lub organiczny w wyszukiwarkach, aby dostać się do ruchu na stronie internetowej marki oraz jako ekspert w Paid Search (SEM i CPC).
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański


Ostatnia aktualizacja December 24, 2017
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Luty 2019
Duration
Czas trwania
1 rok
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
6,550 EUR
Locations
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Data rozpoczęcia : Luty 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Grudz. 22, 2018
Dates
Luty 2019
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Grudz. 22, 2018