Master of Science in Marketing (University College Dublin)
Kaplan Singapore
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Singapore, Singapur
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
18 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
University College Dublin
Uznany za jeden z najlepszych 1% instytucji na świecie i jedną z nielicznych elitarnych szkół biznesu posiadających akredytację „Triple Crown” od AACSB (USA), AMBA (Wielka Brytania) i EQUIS (Europa), University College Dublin (UCD) zapewnia najwyższą jakość Master's Degrees, aby pomóc profesjonalistom w realizacji ich celów.
Wszystkie stopnie przyznawane przez University College Dublin (UCD), z programami dostarczanymi przez Kaplan w Singapurze, są akredytowane przez Chińskie Centrum Obsługi Giełdy Naukowej (CSCSE), przynależność do Ministerstwa Edukacji Chińskiej Republiki Ludowej.
Master of Science (MSc) w programie marketing jest przeznaczony dla profesjonalistów, którzy chcą osiągnąć mistrzostwo w marketingu, przyspieszyć ich rozwój kariery i budować swoją sieć z podobnie myślących liderów biznesu. Program oferuje solidne podstawy w kluczowych obszarach zarządzania marką i marketingu.
Studenci zdobędą niezbędną wiedzę teoretyczną, umiejętności analityczne i metodologie, aby rozwijać swoją karierę w świecie marketingu i komunikacji korporacyjnej.
Struktura i treść
Ten program studiów magisterskich może być ukończony co najmniej 18 miesięcy w niepełnym wymiarze godzin. Poniżej znajduje się struktura programu:
Moduły podstawowe
- Zachowanie organizacyjne
- Globalne zarządzanie strategiczne
- Corporate Financial Management
- Dokument badawczy 1
- Dokument badawczy 2
Moduły Pathway
- Zarządzanie marką
- Strategia marketingu korporacyjnego
- Komunikacja marketingowa
Prace 1 i 2 należy przedłożyć odpowiednio do końca 12 i 18 miesiąca.
Wymagania wstępne
Ten program studiów magisterskich akceptuje szeroki zakres kwalifikacji, który obejmuje:
- Licencjat w dowolnej dyscyplinie.
- Kandydaci bez tytułu licencjata, ale posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe będą rozpatrywani indywidualnie dla każdego przypadku.
Angielski Wymagania:
Kandydaci muszą spełnić wymagania języka angielskiego Uniwersytetu.
Sposób dostawy
Każdy moduł jest dostarczany przez okres 9 tygodni. Lekcje zazwyczaj odbywają się w trzecim tygodniu przez 5 kolejnych dni (włącznie z dniami powszednimi i weekendami).
Każdy moduł jest obsługiwany przez 24 godziny kontaktowe. Zajęcia są zazwyczaj prowadzone w weekendy i wieczory w dni powszednie.
Metody oceny
Każdy moduł jest oceniany na podstawie dowolnej kombinacji uczestnictwa w zajęciach, zadań pisemnych, projektów i egzaminów. Metody oceny mogą się różnić w zależności od indywidualnych wymagań modułu.
Stopniowanie i stopień
Studenci, którzy pomyślnie ukończą i zdadzą moduły określone w strukturze programu, otrzymają tytuł magistra marketingu w University College Dublin.
Stopień magistra będzie taki sam jak przyznawany absolwentom na terenie kampusu.
Opłaty za program
Całkowita opłata obejmuje rejestrację na uniwersytecie, wykłady / tutoriale / warsztaty i oceny, takie jak zadania / testy / egzaminy / projekty (w stosownych przypadkach), materiały programowe w formacie cyfrowym, stopień naukowy (jeśli uzyskany) i transkrypcja.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister globalnego marketingu cyfrowego
- Online United Kingdom
Magister marketingu cyfrowego i e-biznesu
- Online United Kingdom
Online Master of Science w Digital Marketing i E-Commerce
- Spain Online, Hiszpania