Przeczytaj oficjalny opis

Master of Arts w komunikacji strategicznej i innowacji

Program studiów magisterskich w dziedzinie komunikacji strategicznej i innowacji, oferowany przez College of Media and Communications, koncentruje się na przygotowywaniu studentów na wyższe stanowiska jako strategicznych komunikatorów w dzisiejszym środowisku globalnym i cyfrowym.

Omówienie programu

Nasz program jest oferowany wyłącznie online w celu zaspokojenia potrzeb naszych studentów, z których większość to specjaliści od komunikacji. Nasi studenci mają dużo pracy i życia osobistego - wymagają dostępu do wysokiej jakości programu dla absolwentów z najbardziej elastyczną, wygodną metodą dostawy.

  • 30-godzinny program magisterski (7 wymaganych kursów i 3 zajęcia)
  • Praca jest zakończona online.
  • Wymagania wstępne: licencjat i 3,0 licencjackich GPA
    • Uwaga: Studenci mający mniej niż 3,0 licencjackich GPA są zobowiązani do podjęcia GRE.
  • Studenci nie są zobowiązani do zapisania się na określoną liczbę kursów w każdym semestrze, więc czas realizacji różni się w zależności od osoby.
  • Kursy semestralne są zgodne z Academic Calendar of Texas Tech University. Nowi uczniowie mogą zapisać się na początku każdego z czterech semestrów w ciągu roku.

Proces aplikacji

  • Chociaż nie ma terminu na zgłoszenie, potencjalni studenci są zachęcani do przesyłania wszystkich materiałów aplikacyjnych co najmniej na trzy miesiące przed planowaną początkową rejestracją.
  • Zgłoś się do Graduate School Uniwersytetu Texas Tech jako studenta studiów magisterskich.
    • Gdy zostaniesz poproszony o wybranie majora, wybierz "Strategiczną komunikację"
    • Ukończ aplikację Graduate.
    • 60 USD początkowej opłaty za wniosek lub 50 USD za każdy kolejny wniosek (w tym zmiany daty wejścia, dodanie / zmiana wniosków o program lub wniosków o readmisję).
    • Studenci zagraniczni muszą również przedstawić wynik egzaminu z testu z języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) w Graduate School. Wyniki muszą mieć mniej niż dwa lata w chwili składania wniosku.
  • Złóż podanie do College of Media and Communication Uniwersytetu Texas Tech University.
  • Wnioskodawcy muszą przesłać szereg materiałów do College of Media and Communication, w tym oświadczenie osobiste, wznowić i pisać próbki. Będziesz także potrzebować informacji kontaktowych dla trzech profesjonalnych referencji. Możesz przesłać wypełnione materiały i referencje online.

Wymagania programowe

Warunek wstępny: licencjat

Studenci są zobowiązani do ukończenia dziewięciu kursów (27 godzin) i końcowego projektu (3 godziny). Obejmuje to siedem wymaganych kursów i trzy przedmioty do wyboru, jak opisano poniżej. Rekrutacja jest otwarta przez cały rok, aby uczniowie mogli rozpocząć naukę w najbardziej dogodnym dla nich semestrze. Ponadto uczniowie mogą określić, ile kursów podejmują w semestrze, w oparciu o ich osobiste i zawodowe harmonogramy.

WYMAGANE KURSY

  • MCOM 5366 Seminarium z teorii komunikacji masowej
  • MCOM 5364 Metody badawcze
  • MCOM 5310 Strategiczne planowanie komunikacji
  • MCOM 5312 Zarządzanie mediami, przedsiębiorczość
  • MCOM 5314 Strategiczna komunikacja w globalnym środowisku
  • MCOM 5316 Komunikacja w organizacjach
  • MCOM 6050 Master's Report Final Project (Applied Research Project)

WYBIERZ (WYBIERZ 3)

  • MCOM 5318 Zaawansowana praktyka w mediach społecznościowych
  • MCOM 5321 Produkcja treści mediów cyfrowych
  • MCOM 5322 Multimedia Story Telling
  • MCOM 5324 Audiencja / Analiza danych
  • MCOM 5334 Komunikacja interpersonalna
  • MCOM 5332 Tematy specjalne w komunikacji strategicznej

Razem 30 godzin kredytowych

Program prowadzony przez:
Język angielski
Texas Tech University Worldwide eLearning

Zobacz 65 więcej kursów w Texas Tech University Worldwide eLearning »

Ten kurs jest Online
Data początkowa
Duration
30 godziny
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Czerwiec 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Lipiec 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Czerwiec 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Lipiec 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa