Master of Education w edukacji specjalnej - stężenie w wysokiej częstości
UMaineOnline (University of Maine)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Orono, Maine, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 15 048 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
* $ 418 / kr. w stanie aktywnym i $ 523 / Cr. poza stanem
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ogólny przegląd M.Ed. W Pedagogiki Specjalnej - stężenie w dużej częstości występowania
Program ten, który wymaga minimum 36 godzin kredytowych, prowadzi do wskazania certyfikat jako nauczyciel uczniów niepełnosprawnych (282) (K-8 lub 7-12). Program przygotowuje poziomu pedagogów specjalnych pana służyć uczniów w zakresie czytania, matematyki, pisania i zachowania trudne. Oprócz kryteriów aplikacyjnych UMaine Graduate School, wnioskodawca musi wykazać zadowalające wyniki na Praxis podstawowych umiejętności akademickich dla edukatorów i pomyślnego ukończenia kursu wprowadzającego w dostosowaniu kształcenia specjalnego lub nauczania dla uczniów niepełnosprawnych. Wszystkie kursy wymagają badania terenowe więc kandydaci muszą pracować lub wolontariatu w K-12 szkół.
Korzyści z programu
- Zarabiaj NCATE akredytowany dyplom z University of Maine
- Ucz się od doświadczonych wykładowców, którzy są liderami w dziedzinie
- Praktyka skutecznie współpracuje z nauczycielami współpracownikami, rodziną i innymi dostawcami usług
- Doświadczenie wielu perspektyw, poprzez studia przypadków, symulacje i ćwiczenia odblaskowe
- Uzupełnij swój zajęć w dowolnym miejscu za pośrednictwem naszego innowacyjnego formatu internetowego
Stopień magistra Pedagogiki Specjalnej zapewnia absolwentom zrozumienie stosowania obecnych praktyk opartych na dowodach w klasach K-12 dla dzieci o specjalnych potrzebach. Zrozumienie potrzeb dziecka jest niezbędna, aby zapewnić, że on / ona odbiera staranną opiekę, pomoc i interwencję, aby odnieść sukces w szkole. Nasi absolwenci zastosować swoją wiedzę na temat potrzeb dzieci i najlepszych praktyk w celu sprostania potrzebom swoich studentów włącznie środowiskach edukacyjnych kształcenia ogólnego.
Absolwent programy mają na celu wzbogacenie i rozszerzenie teorii, praktyki i przywództwa. Cechą charakterystyczną prac dyplomowych w Kolegium jest mentoring, ściśle współpracuje z doradcą wydziału, którego celem jest zapewnienie, że programy student spotyka jego / jej indywidualnych potrzeb. Małe klasy, prowadzone przez powszechnie uznawane wydziału, zachęcenie do dyskusji, zapytania, a dyskusja na podstawie rzeczywistych doświadczeń i bieżących problemów. Elastyczność jest wbudowany w poszczególnych programach w celu umożliwienia największy wpływ w określonych obszarach potrzebujących. To samo zobowiązanie do indywidualnego rozwoju i dochodzenia jest zakorzenione w pomocy potrzebującym kształceniu na odległość.
Wymagania programowe (36 punktów)
Ten 36-godzinny program kredytowej prowadzi do wskazania certyfikat jako nauczyciel uczniów niepełnosprawnych (K-8 lub 7-12) (282). Jest przeznaczony dla studentów, którzy mają doświadczenie w edukacji podstawowej lub średniej lub mają doświadczenie w pracy z uczniami z niepełnosprawnością, a którzy mogą udokumentować kompetencje i wcześniejszego zajęć w rozwoju dziecka / młodzieży oraz dostosowanie nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością (SED 302/500 lub równowartość). Kandydaci, którzy nie spełnili przesłanki programu mogą zostać przyjęci na studia w niepełnym wymiarze godzin, jeżeli są one obecnie stosowane w pracy z uczniami niepełnosprawnymi. Warunek zajęć musi zostać podjęta przed zapisaniem się na kursach dla M.Ed. Kursy są dostarczane za pośrednictwem technologii kształcenia na odległość.
Wymagania wstępne
- Klasa B lub wyższej w SED 302, 402, 500 SED lub równowartość
- Zadowalające wyniki na Praxis podstawowych umiejętności akademickich dla nauczycieli i na macie lub GRE
- Zadowalające licencjackich GPA (3,0 do regularnego przyjmowania)
- Zalecenia wskazują na potencjał dla sukcesu jako student i pedagoga (wykształcenia i pozytywnych dyspozycje)
- Rekrutacja esej pokazuje odpowiednie umiejętności pisania, zdolność do refleksji i zaangażowania w dziedzinie edukacji specjalnej
- Dowody zakończeniu pobierania odcisków palców i sprawdzenie tła (Maine Wydział Edukacji)
- Doświadczenie pracy w jakimś stopniu ze studentami niepełnosprawnymi. Kandydaci bez wcześniejszego doświadczenia mogą być dopuszczone, ale mogą one być wymagane do ukończenia dodatkowych godzin kredytowych pola doświadczeń równoczesny z pracy oczywiście.
Kursy podstawowe
- EHD 510: Wstęp do Badań Edukacyjnych
- SED 510: Różnorodność w Rozwoju
- SED 520: Specjalne Przepisy edukacyjne, procedury i Case Management
- SED 532: Zachowanie Zarządzanie i Interwencji
- SED 543: Planowanie i zarządzanie Program
- SED 544: Metody matematyczne w Pedagogiki Specjalnej
- SED 545: Interwencje na trudności z czytaniem
- SED 553: Special Education Assessment I
- SED 564: Uniwersalny design dla uczenia się w klasach PK12
- Zajęcia do wyboru: 6 punktów - wybrane za zgodą doradcy; co najmniej 3 punktów może być w zakresie umiejętności, sed lub ERL
Zwieńczeniem
- Wariant A - SED 610: Praktyka w nauczaniu Pedagogiki Specjalnej, K-8 lub 7-12 (6 punktów)
- Wariant B - SED 6XX: Projekt Absolwent Pedagogiki Specjalnej w (3 kredytowej
Informacja o zastosowaniu
O przyjęcie do programu absolwent Pedagogiki Specjalnej, studenci muszą spełniać podstawowe standardy Graduate School i specjalne wymagania kwalifikacyjne programu. Kandydaci mogą wziąć albo GRE (bez zaawansowany test wymagane) lub Miller analogii Test. Dla studentów z licencjackich GPA 3,0 lub powyżej, wymóg ten zostaje zniesiony testowania. Kandydaci poszukujący dopuszczenia do programów, które prowadzą do certyfikacji musi przedstawić wyniki na Praxis umiejętności podstawowych dla nauczycieli akademickich z ich zastosowań (https://www.ets.org/praxis/about/core/). Kandydaci, którzy są już certyfikowani w Maine i miały Praxis wcześniej może złożyć kopię świadectwa ich udokumentowanie, że spełniło standardów państwowych na teście. Kandydaci mogą zostać zaproszeni na rozmowę z Wydziałem Pedagogiki Specjalnej. Uczniowie powinni zażądać informacji pomocy finansowej ze Studenckiego Biura Pomocy Finansowej Uniwersytetu. Specjalne stypendia edukacyjne są czasami dostępne dla kandydatów z udokumentowanych potrzeb finansowych. Aby kwalifikować się wnioskodawcy muszą złożyć wniosek o pomoc finansową za pośrednictwem Urzędu Student pomocy finansowej uczelni. Gdy jesteś gotowy do zastosowania, należy najpierw zapoznać się z instrukcją aplikacji. Następnie wypełnić aplikację online.
Często Zadawane Pytania
Co mogę zrobić z M.Ed. W Pedagogiki Specjalnej - stężenie w dużej częstości występowania?
US Bureau of Labor Statistics (BLS) przewiduje, że zatrudnienie Edukacji Specjalnej ma wzrosnąć o 6% w okresie 2012-2022. Popyt będzie napędzany przez specjalnymi potrzebami rosnących rejestracji i potrzebę usług. Jak przesiewowych cechuje wysoki poziom, więc nie potrzeba do tego usługi świadczone przez nauczycieli wychowania specjalne K-12 ustawień klasie.
Nauczyciele Edukacji Specjalnej mogą również realizować możliwości zatrudnienia w sektorze prywatnym, jak i nadzorujących i administratorów.
W jaki sposób mogę uzyskać informacje na temat Graduate Record Exam lub Miller analogie testową, a Praxis I?
Wnioskodawcy muszą wziąć albo GRE (bez zaawansowany test wymagane) lub maty. W wydziale, nie mamy szczególną preferencję. Jednak układ wziąć MAT można dokonać kontaktując się z Biurem Records Studenckich (207-581-1317) i zwykle można wykonać na stosunkowo krótkim czasie, a wyniki są szybko dostępne. Studenci, którzy zdecydują się zapisać w programie pracy magisterskiej musi podjąć GRE. Możesz zarejestrować się na stronie internetowej Educational Testing Service. Informacja o Praxis I jest dostępny na stronie internetowej Educational Testing Service.
Czy M.Ed. Program w edukacji wymaga specjalnego tezę?
Nie.
Co na temat certyfikacji?
Certyfikat Nauczyciel jest przyznawana przez Departament Edukacji Maine, a nie przez University of Maine. Studenci, którzy ukończyli wszystkie wymagania naszych NCATE zatwierdzonych, profesjonalnych programów przygotowawczych (nauczyciel studentów z wysoką częstością niepełnosprawnych, edukacyjnych Specjalista dla studentów z małą częstością niepełnosprawnych), w tym dokumentacji przekazując wyniki na Praxis II Pedagogiki Specjalnej będzie kwalifikował się do certyfikacji , Szczegółowe informacje dotyczące certyfikacji jest dostępny w Wydziale Edukacji, Maine Certification Services, State House Station 23, Augusta, ME 04333.
Jeśli Brałem kursy podyplomowe na innej uczelni, mogą zostać przeniesione do mojego programu na UMaine?
Maksymalnie 6 godzin kredytowych poprzedniego absolwentów zajęć z innej instytucji, można przenosić do programu studenta w momencie dopuszczenia lub 12 kredytów z University of Maine. Aby zostać przeniesione, kursy muszą być zatwierdzone przez wydział Pedagogiki Specjalnej. Określenie transferu akceptowalności zależy od czynników, takich jak ostatnio Oczywiście pobrano i czy jest oceniana równoważne ustalonego przebiegu w programie. Decyzje o przekazaniu kursy są wykonywane podczas procesu / wywiad aplikacji. kursy podyplomowe podjęte w ramach własnego programu studiów nie może być przeniesiona do M.Ed. Program.
Jak mogę uzyskać doradcą wydziału?
Członek wydziału Edukacja specjalna jest przypisany do służyć jako doradcy studenta podczas końcowych etapów procesu aplikacyjnego. Nazwa doradcy będą zawarte w liście Graduate School akceptacji dla studenta.
Jeśli jesteś gotowy, aby zrobić kolejny krok, obszar przyjęć na forum może pomóc w procesie aplikacyjnym. Aby rozpocząć, wypełnij nasz pomocny przewodnik aplikację tutaj. Najczęstsze pytania odpowiada w tym dziale, ale proszę skontaktować się z jednym z naszych specjalistów przyjęć absolwentów o dodatkowe wskazówki. Kiedy jesteś zaznajomiony z procesem można rozpocząć swoją aplikację on-line do Uniwersytetu Maine Graduate School!
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master of Education in Special Education
- Gainesville, Stany Zjednoczone
Mistrz Specjalne i dodatkowe potrzeby edukacyjne
- Kildare, IIrlandia
- Online United Kingdom
Tytuł magistra w zakresie edukacji specjalnej
- Logroño, Hiszpania
- Online