Master in International Business Management

Informacje ogólne

Opis programu

Kluczowe znaczenie ma promocja wykorzystania technologii informacyjnych, rozwój działalności i zmiana kultury korporacyjnej

Master in International Business Management ma strukturę modułową dzięki modułowi International Business Management i modułowi International Trade Management.

Globalizacja dała początek coraz bardziej segmentowanym i konkurencyjnym rynkom, dlatego internacjonalizacja firm i ich zakładanie na rynkach zagranicznych ma kluczowe znaczenie przy rozszerzaniu działalności. Promowanie korzystania z technologii informacyjnych, zajmowanie się rozszerzaniem działalności i zmianami
Kultura korporacyjna jest niezbędna.

Moduł International Business Management szkoli specjalistów o międzynarodowej perspektywie, którzy wiedzą, jak zarządzać firmami na drodze do internacjonalizacji lub którzy już działają za granicą. Ci profesjonaliści muszą opanować środowiska finansowe, strategiczne i zarządzania, które przyczyniają się do budowania międzynarodowych firm.

Z kolei moduł International Trade Management jest przeznaczony dla profesjonalistów z międzynarodowym powołaniem, którzy wiedzą, jak zarządzać działem sprzedaży i chcą poznać konsekwencje strategii w środowisku globalnym. To jest dla ludzi biegły w zarządzaniu przedsiębiorstwem, którzy wiedzą o możliwościach, które można stworzyć za pomocą międzynarodowej strategii sprzedaży.

Cele

Program ma na celu wyposażenie uczestników w umiejętności i wiedzę potrzebną do skutecznego zmierzenia się ze zmianami, które zachodzą w trakcie internacjonalizacji przedsiębiorstw i efektywnego zarządzania strategicznego, a także w obliczu międzynarodowego komercyjnego zarządzania przedsiębiorstwami z różnymi możliwościami oferowanymi przez zmieniające się środowisko. Ma również na celu zwiększenie konkurencyjności i międzynarodowej zdolności do zatrudnienia uczestników.

Pod koniec programu będziesz mógł:

  • Krytycznie analizuj i oceniaj złożone problemy w zglobalizowanym, dynamicznym i zmieniającym się środowisku biznesowym.
  • Opisz odpowiednie wskaźniki ekonomiczne i finansowe oraz modele biznesowe do podejmowania decyzji.
  • Docenianie międzykulturowych zawiłości międzynarodowego zarządzania i etyczne zarządzanie umowami instytucjonalnymi.
  • Rozpoznaj potrzeby międzynarodowych klientów i opracuj globalne strategie marketingowe.
  • Zastosuj wiedzę potrzebną do odniesienia sukcesu jako globalny przedsiębiorca i know-how do rozwijania nowych firm w kontekście międzynarodowym.
  • Zaplanuj strategie rozwoju dla międzynarodowych firm.
  • Opisz narzędzia analizy ekonomicznej i określ wyzwania i możliwości globalizacji.
  • Korzystać z wiedzy o nowych technologiach i systemach informatycznych w handlu międzynarodowym i zarządzaniu operacjami międzynarodowymi.
  • Rozwijaj umiejętności i techniki negocjacji handlowych na poziomie międzynarodowym.
  • Zidentyfikuj różne zmienne wpływające na tworzenie sieci komercyjnych i wpływ logistyki jako zasobu dla biznesu.
  • Zarządzaj konsekwencjami podatkowymi operacji biznesowych organizacji międzynarodowych.

Proces aplikacyjny i certyfikacja Master in International Business w języku angielskim

Podstawowym celem naszego procesu aplikacji jest zapewnienie odpowiedniej kandydatury. Wszyscy uczestnicy muszą w pełni wykorzystać to doświadczenie uczenia się poprzez kontekst, w którym można rozwijać długotrwałe relacje z kolegami, nauczycielami i absolwentów.

Podwójna kwalifikacja
Osoby, które ukończyły program otrzymają tytuł magistra z OBS Business School i EAE Business School. Ponadto uczestnicy, którzy spełniają wymogi akademickie wyznaczone na uniwersytety otrzymają magisterskie z Uniwersytetu w Barcelonie.
Ostatnia aktualizacja Gru 2017

Informacje o uczelni

At OBS we look to fill the need for continuous quality training without physical barriers, which allows our students to balance their personal lives with the professional development that the contempo ... Czytaj więcej

At OBS we look to fill the need for continuous quality training without physical barriers, which allows our students to balance their personal lives with the professional development that the contemporary market demands. Pokaż mniej