Kluczowe znaczenie ma promocja wykorzystania technologii informacyjnych, rozwój działalności i zmiana kultury korporacyjnej

Master in International Business Management ma strukturę modułową dzięki modułowi International Business Management i modułowi International Trade Management.

Globalizacja dała początek coraz bardziej segmentowanym i konkurencyjnym rynkom, dlatego internacjonalizacja firm i ich zakładanie na rynkach zagranicznych ma kluczowe znaczenie przy rozszerzaniu działalności. Promowanie korzystania z technologii informacyjnych, zajmowanie się rozszerzaniem działalności i zmianami
Kultura korporacyjna jest niezbędna.

Moduł International Business Management szkoli specjalistów o międzynarodowej perspektywie, którzy wiedzą, jak zarządzać firmami na drodze do internacjonalizacji lub którzy już działają za granicą. Ci profesjonaliści muszą opanować środowiska finansowe, strategiczne i zarządzania, które przyczyniają się do budowania międzynarodowych firm.

Z kolei moduł International Trade Management jest przeznaczony dla profesjonalistów z międzynarodowym powołaniem, którzy wiedzą, jak zarządzać działem sprzedaży i chcą poznać konsekwencje strategii w środowisku globalnym. To jest dla ludzi biegły w zarządzaniu przedsiębiorstwem, którzy wiedzą o możliwościach, które można stworzyć za pomocą międzynarodowej strategii sprzedaży.

Cele

Program ma na celu wyposażenie uczestników w umiejętności i wiedzę potrzebną do skutecznego zmierzenia się ze zmianami, które zachodzą w trakcie internacjonalizacji przedsiębiorstw i efektywnego zarządzania strategicznego, a także w obliczu międzynarodowego komercyjnego zarządzania przedsiębiorstwami z różnymi możliwościami oferowanymi przez zmieniające się środowisko. Ma również na celu zwiększenie konkurencyjności i międzynarodowej zdolności do zatrudnienia uczestników.

Pod koniec programu będziesz mógł:

  • Krytycznie analizuj i oceniaj złożone problemy w zglobalizowanym, dynamicznym i zmieniającym się środowisku biznesowym.
  • Opisz odpowiednie wskaźniki ekonomiczne i finansowe oraz modele biznesowe do podejmowania decyzji.
  • Docenianie międzykulturowych zawiłości międzynarodowego zarządzania i etyczne zarządzanie umowami instytucjonalnymi.
  • Rozpoznaj potrzeby międzynarodowych klientów i opracuj globalne strategie marketingowe.
  • Zastosuj wiedzę potrzebną do odniesienia sukcesu jako globalny przedsiębiorca i know-how do rozwijania nowych firm w kontekście międzynarodowym.
  • Zaplanuj strategie rozwoju dla międzynarodowych firm.
  • Opisz narzędzia analizy ekonomicznej i określ wyzwania i możliwości globalizacji.
  • Korzystać z wiedzy o nowych technologiach i systemach informatycznych w handlu międzynarodowym i zarządzaniu operacjami międzynarodowymi.
  • Rozwijaj umiejętności i techniki negocjacji handlowych na poziomie międzynarodowym.
  • Zidentyfikuj różne zmienne wpływające na tworzenie sieci komercyjnych i wpływ logistyki jako zasobu dla biznesu.
  • Zarządzaj konsekwencjami podatkowymi operacji biznesowych organizacji międzynarodowych.

Proces aplikacyjny i certyfikacja Master in International Business w języku angielskim

Podstawowym celem naszego procesu aplikacji jest zapewnienie odpowiedniej kandydatury. Wszyscy uczestnicy muszą w pełni wykorzystać to doświadczenie uczenia się poprzez kontekst, w którym można rozwijać długotrwałe relacje z kolegami, nauczycielami i absolwentów.

Podwójna kwalifikacja
Osoby, które ukończyły program otrzymają tytuł magistra z OBS Business School i EAE Business School. Ponadto uczestnicy, którzy spełniają wymogi akademickie wyznaczone na uniwersytety otrzymają magisterskie z Uniwersytetu w Barcelonie.
Program prowadzony przez:
  • Język angielski
  • Język hiszpański

Zobacz 2 więcej kursów w OBS International - Online Business School »

Ten kurs jest Online
Data początkowa
Duration
12 miesięcy
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Cena
6,500 EUR
Wg lokalizacji
Wg daty