close

Filtry

Zobacz wyniki

Program magistra jest skupiony stopnia, że ​​wymaga około dwóch lat classwork, badań i ewentualnie papieru tezy zarobić. Ten zaawansowany program studiów pozwala studentom dodatkowo specjalizować ich edukację w obszarze, który ich interesuje. Szkolenia dla firm, public relations oraz zasoby ludzkie są duże oddziały, które korzystają z komunikacji korporacyjnej na codzień. Komun… Czytaj więcej

Program magistra jest skupiony stopnia, że ​​wymaga około dwóch lat classwork, badań i ewentualnie papieru tezy zarobić. Ten zaawansowany program studiów pozwala studentom dodatkowo specjalizować ich edukację w obszarze, który ich interesuje.

Szkolenia dla firm, public relations oraz zasoby ludzkie są duże oddziały, które korzystają z komunikacji korporacyjnej na codzień. Komunikacja korporacyjna studiuje wielu werbalne, niewerbalne i pisemnych form komunikacji między przedsiębiorstwami, działami i konsumentów.

Stany Zjednoczone to duży kraj w Ameryce Północnej, często znany jako "USA ", "US ", "United States ", "Ameryka ", lub po prostu "Państwa ". Ponadto gromadzi ponad 310 milionów ludzi, co jest świat 's trzeci co do wielkości populacji. Obejmuje ona gęsto zaludnionych miast na rozległym przedmieściach i rozległych, obszarów niezamieszkałych i naturalnie piękne w tym samym czasie.

Pokaż mniej
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
format_list_bulleted Filtry
UNIR - Mexico
Meksyk

Master in Communication and Corporate Identity zapewni ci niezbędną wiedzę do ustalenia powiązań między strategią biznesową a niematerialnymi wartościami organizacji.

Master in Communication and Corporate Identity zapewni ci niezbędną wiedzę do ustalenia powiązań między strategią biznesową a niematerialnymi wartościami organizacji. -
Magisterskie
studia niestacjonarne
18 miesiące
Język hiszpański
Online
 

WSKAZÓWKA! Jeśli reprezentujesz uczelnię i chcesz dodać swoje programy do naszych ofert, skontaktuj się z nami