Magister zarządzania doświadczeniem klienta
ESPM – Brasil
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
São Paulo, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
4 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
BRL 639 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* do 35 rat w wysokości 639,28 BRL + 1 rata w wysokości 703,98 BRL
Wstęp
Master in Consumer Experience Management, studenci będą przygotowani do:
Poznaj i zarządzaj podstawami responsywnego i skoncentrowanego na kliencie modelu marketingowego, wiedząc, jak zarządzać podróżami zakupowymi i konsumpcyjnymi użytkowników, korzystając zarówno z technologii, jak i narzędzi marketingu danych, integrując je z multidyscyplinarnymi koncepcjami i praktykami stosowanych nauk społecznych i behawioralnych. Strategicznie zarządzaj analizą rynku i konsumentów, wspierając podejmowanie decyzji w coraz bardziej dynamicznych i złożonych środowiskach biznesowych, generując innowacyjną przewagę dla firmy. Wykorzystanie różnych punktów kontaktowych w zintegrowany sposób do komunikowania się i obsługi odbiorców i grup docelowych w zindywidualizowany i responsywny sposób, znając ich profile konsumpcji mediów i treści w środowisku omnichannel. W środowisku współpracy studenci i profesorowie omówią wartościowe podejścia do tego obszaru, aby zaplanować projekt ukończenia kursu skoncentrowany na badaniach i strategiach zorientowanych na klienta i użytkownika, które powinny być tematycznie i rozwijane w trakcie kursu.
Program
czego się nauczysz
W środowisku współpracy studenci i profesorowie będą omawiać wartościowe podejścia do tego obszaru, aby zaplanować projekt podsumowujący kurs skoncentrowany na badaniach i strategiach zorientowanych na klienta i użytkownika, które powinny być tematyzowane i rozwijane w trakcie kursu.
Przedmioty kursu będą prowadzone przez profesorów z dużym doświadczeniem zawodowym i akademickim w poszczególnych tematach, wspierane przez zajęcia z konferencji internetowych, które zapewniają interakcję w czasie rzeczywistym między profesorami i studentami oraz z wykorzystaniem aktualnych przypadków, tekstów i oznaczeń bibliograficznych.
- Integracja dyscypliny
Zarządzanie doświadczeniem klienta i strategie zorientowane na klienta
- Obsługa klienta i sukces klienta
- Analityka cyfrowa i inteligencja społeczna
- Zarządzanie kanałami cyfrowymi i omnichannel
- Marketing i strategie zorientowane na klienta
- Doskonałość w obsłudze klienta
- Strategie biznesowe w CX i UX
- Metryki CX
- Strategie przychodzące i treści
- Technologie zorientowane na klienta
- Social CRM i lojalność klientów
Stosowane nauki społeczne i behawioralne
- Myślenie projektowe i projektowanie usług
- Zachowania i doświadczenia konsumentów
- Strategiczna analiza trendów i innowacji
- Doświadczenie kupujących
- Nauki behawioralne i neuronauki
Praca po ukończeniu kursu (TCC)
- Zastosowany projekt ukończenia (PCA)
*Na zakończenie kursu studenci osobiście przedstawią przed panelem profesorów prace podsumowujące kurs (TCC). Prezentacja odbywa się w jednym z oddziałów ESPM, w São Paulo, Rio de Janeiro lub Porto Alegre.
Galeria
Idealni studenci
profil absolwenta
Pod koniec kursu studenci będą potrafili:
- Wykonywanie funkcji tworzenia i planowania strategicznego zorientowanego na klienta; oraz
- Tworzenie i planowanie praktyk i działań zorientowanych na klienta.
dla kogo jest przeznaczony?
- Profesjonaliści z najróżniejszych dziedzin, którzy pracują bezpośrednio z konsumentami i zajmują się opracowywaniem ludzkich i kooperacyjnych strategii marketingowych, komunikacyjnych i reklamowych, designu, badań rynku, planowania strategicznego oraz poszerzania swojej wiedzy w obszarze badań behawioralnych i kulturowych, nowych scenariuszy i kanałów interakcji z ludźmi i konsumentami. Profesjonaliści zainteresowani badaniem zachowań i doświadczeń społecznych oraz zastosowaniem dyscyplin i technik analitycznych w środowisku biznesowym.
- Liderzy zespołów marketingu, brandingu, wywiadu rynkowego, obsługi klienta, sprzedaży i relacji; badania i analityka: konsultanci i przedsiębiorcy, którzy chcą się doskonalić, aby rozumieć i służyć oraz formatować nowe firmy, z naciskiem na znaczenie i doświadczenie użytkowników i konsumentów w danym segmencie zainteresowania.
- Firmy, agencje reklamowe i komunikacyjne, które muszą szkolić swoje zespoły w zakresie planowania. Koordynatorzy i managerowie kilku segmentów biznesowych związanych z relacjami i zarządzaniem bazą klientów.