Magister uniwersytetu w zakresie edukacji włączającej, demokracji i wspólnego uczenia się

Informacje ogólne

Opis programu

Celem mistrza jest przeszkolenie specjalistów w zakresie projektowania, wdrażania i oceny propozycji interwencji mających na celu ułatwienie różnorodności w procesach uczenia się w środowisku społecznym i edukacyjnym w celu większego włączenia ludzi.

Magister zapewnia absolwentom szkolenie w zakresie zasad i modeli teorii i badań partycypacyjnych, na których oparta jest integracyjna, demokratyczna i oparta na współpracy edukacja oparta na uczeniu się, zarówno w środowisku społecznym, jak i edukacyjnym.

Podobnie stopień magistra umożliwia analizę czynników różnorodności społecznej, kulturowej i pochodnych warunków osobistych, które działają jak bariery. Stanowi także sposób na zaplanowanie praktyk edukacyjnych w środowisku szkolnym i społecznym, które obejmują uniwersalne środki wspierania integracji, tak aby działały one jako autentyczne społeczności edukacyjne i edukacyjne. Zapewnia narzędzia do planowania i personalizacji programu nauczania , integracyjne procesy oceny wykorzystujące ramy kompetencji oraz opracowywanie metodologicznych i organizacyjnych strategii opartych na kooperatywnym uczeniu się, które mogą wspierać integracyjną i sprawiedliwą reakcję w klasie. Ostatecznie tytuł magistra koncentruje się na tym, jak promować tworzenie integracyjnych środowisk demokratycznych i partycypacyjnych w środowisku szkolnym lub społecznym.

Absolwenci zostaną przeszkoleni w zakresie interakcji w kontekście globalnym i międzynarodowym w celu zidentyfikowania potrzeb i nowych realiów, które pozwalają na transfer wiedzy do obecnych lub powstających dziedzin rozwoju zawodowego, z możliwością adaptacji i samokierowania w procesach zawodowych i badawczych .

132814_kids-girl-pencil-drawing-159823.jpeg

  • ECTS: 60 punktów
  • Daty: od października do czerwca
  • Modalność: online
  • Język wykładowy: hiszpański
  • Orientacja: profesjonalna i badawcza
  • Koordynator: dr José Ramon Lago (jramon.lago@uvic.cat)
  • Adresowany do: absolwentów szkół wyższych we wczesnej edukacji nauczycielskiej, edukacji podstawowej, edukacji społecznej, pedagogiki, psychopedagogiki i psychologii lub innych absolwentów wyższych uczelni związanych z edukacją i integracją

program

Moduły

  • Włączanie i wykluczanie w edukacji oraz polityka społeczna i edukacyjna
  • Badania włączenia
  • Włączenie do centrów edukacyjnych i społeczności
  • Włączenie do klasy
  • Włączenie i różnice indywidualne
  • Analiza przypadku i projekt magisterski

Dostęp

Ogólne wymagania dotyczące dostępu

Możesz uzyskać tytuł magistra uniwersyteckiego, jeśli masz:

  • oficjalny hiszpański stopień uniwersytecki (niezależnie od poziomu i czasu trwania)
  • stopień wydany przez instytucję szkolnictwa wyższego z innego państwa, która jest członkiem Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, który w kraju wydającym zezwala na dostęp do nauczania magisterskiego.
  • zagraniczny stopień uniwersytecki z Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, bez wymaganej pełnej homologacji, poziom wykształcenia równoważny z oficjalnym państwowym stopniem uniwersyteckim oraz że w kraju pochodzenia uprawnia do dostępu do studiów podyplomowych.

Oprócz ogólnych wymagań dostępu, każdy kapitan ma określone wymagania wstępne i kryteria wyboru.

Warunki przyjęcia

  • Spełnij wymagania dotyczące nauczania w obowiązkowym szkolnictwie średnim, maturze lub szkoleniu zawodowym lub uzyskaj dostęp do szkolenia kwalifikowanego.
  • Posiadaj tytuł absolwenta dyplomu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciela szkoły podstawowej, edukacji społecznej lub absolwenta pedagogiki, psychopedagogiki, psychologii lub równoważnego stopnia uniwersyteckiego.

University of Vic zastrzega sobie prawo do nie nauczania Mistrza, jeśli minimalna liczba studentów nie zostanie zarejestrowana.

kryteria wyboru

Gdy liczba wniosków o dostęp osób spełniających wymagania jest większa niż liczba miejsc nauczania, do wyboru kandydatów, którzy zostaną przyjęci, zostaną zastosowane następujące kryteria merytoryczne:

  • Doświadczenie zawodowe związane ze stopniem magistra: 30 punktów.
  • Stopień przydatności poprzedniego stopnia: mieć tytuł magistra w zakresie obowiązkowej edukacji średniej i matury, kształcenia zawodowego i nauczania języków lub świadectwa umiejętności pedagogicznych: 20 punktów.
  • Akademicki zapis poprzednich badań: 20 punktów
  • Znajomość trzeciego języka: 10 punktów
  • Mobilność podczas poprzednich badań: maksymalnie 10 punktów
  • Deklaracja celów, określająca osobistą motywację kandydata i cele, które doprowadziły go do ubiegania się o miejsce w mistrzu: 10 punktów

Kalendarz rejestracji wstępnej

Rejestracja wstępna

Pierwszy okres: od 18 marca do 16 września 2020 r

Wstęp / Przydział

  • Pierwszy okres: od 11 do 15 maja 2020 r
  • Drugi okres: od 3 do 10 czerwca 2020 r
  • Trzeci okres: od 1 do 8 lipca 2020 r
  • Czwarty okres: od 3 do 9 września 2020 r
  • Piąty okres: od 18 do 23 września 2020 r

rejestracja

  • Przyjęty 1. okres: 25–29 maja 2020 r
  • Przyjęty 2. okres: od 16 do 23 czerwca 2020 r
  • Przyjęty 3. okres: od 15 do 22 lipca 2020 r
  • Dopuszczony 4. okres: od 15 do 22 września 2020 r
  • Przyjęty piąty okres: od 28 września do 2 października 2020 r

Okresy przyjmowania po pierwszym odbędą się tylko w przypadku wolnych miejsc.

Kandydaci, którzy zakończą rejestrację wstępną ostatniego dnia ustalonego okresu, będą mieli dodatkowy dzień na przedstawienie dokumentacji w toku.

perspektywy kariery

  • Nauczyciele i profesorowie w ośrodkach edukacyjnych, szczególnie przywiązani do profesjonalnych profili dbałości o różnorodność.
  • Psychologowie i pedagodzy, którzy pracują w usługach edukacyjnych, społecznych, zdrowotnych i / lub społecznych
  • Edukatorzy społeczni, którzy interweniują w instytucjach lub usługach mających na celu pomoc osobom, które z powodów osobistych, społecznych, kulturowych lub związanych z płcią są zagrożone wykluczeniem.
  • Badacze, kierownicy usług lub technicy zorientowani na rozwój badań lub polityk dotyczących integracji edukacyjnej lub społecznej.
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public un ... Czytaj więcej

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public university under private management. Pokaż mniej