Magister uniwersytetu w zakresie edukacji włączającej, demokracji i wspólnego uczenia się
Universitat de Vic
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 3170 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* cena całkowita mistrza
Wstęp
Celem mistrza jest przeszkolenie specjalistów w zakresie projektowania, wdrażania i oceny propozycji interwencji mających na celu ułatwienie różnorodności w procesach uczenia się w środowisku społecznym i edukacyjnym w celu większego włączenia ludzi.
Mistrz zapewnia absolwentom szkolenie w zakresie zasad i modeli teorii i badań partycypacyjnych, na których oparta jest integracyjna, demokratyczna i oparta na współpracy edukacja oparta na uczeniu się, zarówno w środowisku społecznym, jak i edukacyjnym.
Podobnie stopień magistra umożliwia analizę czynników różnorodności społecznej, kulturowej i pochodnych warunków osobistych, które działają jak bariery. Stanowi także sposób na zaplanowanie praktyk edukacyjnych w środowisku szkolnym i społecznym, które obejmują uniwersalne środki wspierania integracji, tak aby działały one jako autentyczne społeczności edukacyjne i edukacyjne. Zapewnia narzędzia do planowania i personalizacji programu nauczania , integracyjne procesy oceny wykorzystujące ramy kompetencji oraz opracowywanie metodologicznych i organizacyjnych strategii opartych na kooperatywnym uczeniu się, które mogą wspierać integracyjną i sprawiedliwą reakcję w klasie. Ostatecznie tytuł magistra koncentruje się na tym, jak promować tworzenie integracyjnych środowisk demokratycznych i partycypacyjnych w środowisku szkolnym lub społecznym.
Absolwenci zostaną przeszkoleni w zakresie interakcji w kontekście globalnym i międzynarodowym w celu zidentyfikowania potrzeb i nowych realiów, które pozwalają na transfer wiedzy do obecnych lub powstających dziedzin rozwoju zawodowego, z możliwością adaptacji i samokierowania w procesach zawodowych i badawczych .
- ECTS: 60 punktów
- Daty: od października do czerwca
- Modalność: online
- Język wykładowy: hiszpański
- Orientacja: profesjonalna i badawcza
- Koordynator: dr José Ramon Lago ([email protected])
- Adresowany do: absolwentów szkół wyższych we wczesnej edukacji nauczycielskiej, edukacji podstawowej, edukacji społecznej, pedagogiki, psychopedagogiki i psychologii lub innych absolwentów wyższych uczelni związanych z edukacją i integracją