Magister szkolenia nauczycieli w gastronomii
Mondragon Unibertsitatea
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Uniwersyteckie studia magisterskie w zakresie szkolenia nauczycieli gastronomii to program, którego celem jest szkolenie profesjonalistów, którzy chcą mieć solidną bazę pedagogiczną i specyficzną dydaktyczną do pracy w dziedzinie gastronomii.
Podkreślamy
- Zrozumiesz branżę i kontekst edukacyjny gastronomii oraz nowe trendy w tej dziedzinie
- Zaplanujesz i rozwiniesz projekty badawcze i innowacyjne procesów nauczania i uczenia się w gastronomii
- Nauczysz się w% 100 trybie online, pracując z aktywnymi metodologiami
- Stopień magistra w ramach BCC Innovation: Center for Innovation and Research
Nauczysz się z ekspertami w zakresie innowacji pedagogicznych i gastronomicznych
Mondragon Unibertsitatea pracowały obok siebie, aby stworzyć tego Mistrza. Z jednej strony Wydział Nauk Gastronomicznych - Baskijskie Centrum Kulinarne, prestiżowy ośrodek szkoleniowy w zakresie gastronomii, az drugiej Wydział Humanistyczno-Edukacyjny, ośrodek wzorcowy innowacji pedagogicznych. Dwa wydziały, które wspólnie opracowują program szkolenia profesjonalistów w dziedzinie nauczania gastronomii, aby sformułować program, który stanie się światowym punktem odniesienia w tej dziedzinie.
Wynik programu
Dzięki temu tytułowi magistra zostaniesz przeszkolony, aby jako profesjonalista w dziedzinie edukacji i badań w dziedzinie gastronomii reagować na przyszłe wyzwania. Dodatkowo będziesz szkolić się na koordynatora nauki z zakresu gastronomii:
- Rozwiniesz krytyczne, twórcze, innowacyjne i interdyscyplinarne myślenie niezbędne w obszarze edukacji gastronomicznej.
- Poznasz kontekst i procesy nauczania-uczenia się w gastronomii.
- Zdobędziesz umiejętności umożliwiające rozwój funkcji dydaktycznej i ułatwienie nauki w gastronomii.
Możliwości związane z karierą
- Nauczanie i badania w zakresie żywności, gastronomii i sztuki kulinarnej.
- Działy produkcji technicznej firm spożywczych.
- Centra badawcze lub technologiczne w sektorze spożywczym.
Program
Mistrz oparty na projektach i aktywnych metodologiach
Głównym celem przedmiotów magisterskich jest przeszkolenie Cię w opracowaniu projektu, którego punktem wyjścia jest rzeczywista sytuacja, którą należy poprawić. Dlatego projekt stanowi ramy Mistrza, a w służbie tego projektu należy rozumieć różne tematy. Oznacza to, że projekt nie jest dziełem, które rozwiniesz dopiero pod koniec studiów magisterskich, ale raczej jest to proces, który pozostaje otwarty przez cały czas jego trwania.
Nauczyciele i eksperci przedmiotowi będą przyczyniać się do rozwoju umiejętności, w oparciu o zakres własnego obszaru wiedzy. Przedmioty te będą środowiskami uczenia się umożliwiającymi rozwój umiejętności, w których będziesz pracować z metodologiami takimi jak:
- Uczenie się oparte na problemach (PBL): Będziesz w stanie syntetyzować i budować wiedzę, aby zapewnić rozwiązania problemów, dzięki czemu będziesz reagować na warunki, które oni sami ustalili.
- Sprawy: Wykorzystasz zdobytą wiedzę i doświadczenie przy rozwiązywaniu spraw; aby przeszkolić Cię w rozwiązywaniu sytuacji. Nauczysz się być otwarty na różnorodne rozwiązania.
- Projekty: Wykorzystasz zdobytą wiedzę i poznasz siebie oraz potrzebę liczenia na innych; będziesz syntetyzować i konstruować wiedzę; stworzysz.
- Wyzwania: To podejście pedagogiczne wymaga globalnej wizji świata rzeczywistego. Zaczynając od zainteresowań, aby nadać praktyczne znaczenie edukacji, rozwiniesz umiejętności przekrojowe, takie jak współpraca i praca interdyscyplinarna, podejmowanie decyzji, komunikacja, rozwiązywanie problemów, etyka i przywództwo.
Szczególnie istotną rolę będą odgrywać korepetycje i monitorowanie za pomocą środków telematycznych i wirtualnych (czat, e-mail, wsparcie telefoniczne). Zachęcają do aktywnego udziału uczniów i promują komunikację między nauczycielami a uczniami.