Magister muzyki w edukacji muzycznej online
Longy School of Music of Bard College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online USA
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 24 750 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* ukończone w ciągu jednego roku: 24 750 USD | ukończone w ciągu dwóch lat: 26 400 $
Wstęp
W pełni internetowy program studiów Master of Music in Music Education (MM/ME) firmy Longy został zaprojektowany specjalnie dla nauczycieli, którzy poszukują wyższego stopnia naukowego bez robienia sobie przerwy w karierze. Ten program studiów, który można ukończyć w ciągu jednego lub dwóch lat, opiera się na prawie dekadzie doświadczenia Longy'ego w przygotowywaniu muzyków do bycia nauczycielami poprzez programy studiów oparte na kampusach, w tym roczny stopień MM / ME oferowany w Cambridge, MA .
MM/ME jest wyjątkowo zaprojektowany, aby integrować praktyki zmiany społecznej w klasie muzycznej. Absolwenci tego programu będą przygotowani do wzmacniania głosów uczniów ze wszystkich środowisk, tworzenia i tworzenia muzyki z różnych kultur oraz podejścia do nauczania muzyki z holistycznej i opartej na równości perspektywy.
Dowiedz się więcej o programach kształcenia nauczycieli muzyki Longy, w tym o osobistym uzyskaniu stopnia MM/ME w Cambridge, MA, a także — już wkrótce! — licznych możliwościach rozwoju zawodowego.
Najważniejsze informacje o kursie
Nauczanie społecznie istotne i reagujące na kulturę
Opierając się na równości edukacyjnej i różnorodności, naucz się przenosić te zasady do swojego programu nauczania i praktyk szkolnych dla wszystkich uczniów. Dowiedz się, jak zapewnić sprawiedliwy dostęp do podstawy programowej i zmaksymalizować wyniki w nauce — uczniom ze wszystkich środowisk etnicznych, rasowych, społeczno-ekonomicznych, kulturowych, akademickich, językowych i innych.
Nietradycyjne aranżacje zespołowe
Naucz się nietradycyjnych podejść do zespołów w klasie K-12 – aby zapewnić dostęp i integrację uczniom, którzy chcą wykorzystać możliwości występów wykraczające poza standardowe oferty. Skoncentruj się na aranżowaniu muzyki dla uczniów w swoim pokoju, zapewniając jednocześnie wysokiej jakości, zgodne ze standardami doświadczenie zespołu podczas prób i występów.
Technologia dla edukacji muzycznej
Ten kurs zapewnia narzędzia, dzięki którym możesz stać się aktywnymi agentami integracji i reagowania, w połączeniu z umiejętnościami i zrozumieniem potrzebnym do najskuteczniejszej integracji technologii. Skoncentrujemy się na aktualnych standardach oprogramowania i technologii, pomysłach na lekcje i bezpośrednich zastosowaniach, które można wykonać w klasie K-12.
Po co zajmować się MM/ME w Longy?
Nauczanie to znacznie więcej niż zawód; to jest powołanie. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, nauczyciele muzyki są wezwani do robienia więcej. Jesteśmy wezwani do bycia liderami, abyśmy mogli inspirować innych w sposób, w jaki zostaliśmy zainspirowani. Jesteśmy wezwani, aby podnieść głosy i doświadczenia wszystkich młodych ludzi w naszych klasach. Jesteśmy wezwani do stawiania sobie wyzwania, aby być lepszymi nauczycielami muzyki dla wszystkich naszych uczniów i społeczności. Jesteśmy wezwani do refleksji nad naszymi doświadczeniami w nauczaniu i podjęcia działań na rzecz promowania równości i zrozumienia. Jesteśmy potężni.
Jeśli te myśli angażują twoje poczucie „dlaczego”, chcesz rozwijać swoją karierę nauczyciela muzyki, rozważ Longy jako drogę, która cię tam zaprowadzi. W pełni internetowy program Master of Music in Music Education został zaprojektowany z myślą o praktykujących edukatorach muzycznych. Longy wierzy, że nie powinieneś musieć opuszczać swojej pozycji nauczyciela, aby realizować marzenie o zdobyciu tytułu magistra muzyki w zakresie edukacji muzycznej, a nauka online jest doskonałym uzupełnieniem Twojej obecnej praktyki w tej dziedzinie. Koncentrując się na znaczeniu kulturowym, dostępie, równości i włączeniu do edukacji muzycznej przedszkolnej, program nauczania i wykładowcy wspierają wszystkich edukatorów muzycznych z całego świata, aby zrozumieć „dlaczego” i zrealizować marzenia o zwiększeniu, bardziej świadomy społecznie wpływ, jeden uczeń na raz. Nie ma lepszego czasu niż teraźniejszość, aby zmienić „dlaczego” na „dlaczego nie?” Daj nam narzędzia, które pomogą Ci się tam dostać! Z niecierpliwością czekamy na powitanie Cię w naszej społeczności!
Warunki przyjęć
- Stopień licencjata, pomaturalny dyplom konserwatorski lub wykazane równoważne wymagane uprawnienia
- Dorobek akademicki i wydajnościowy wykazujący zdolność do osiągania sukcesów na studiach stacjonarnych
- Kandydaci, którzy chcą wziąć udział w prywatnych zajęciach studyjnych w zakresie wykonania, muszą przedstawić przesłuchanie
Przesłuchanie
Nagrywanie wideo jest wymagane, jeśli zdecydujesz się na prywatne lekcje w wirtualnym studiu.
Przygotuj 10 minut muzyki, która najlepiej odzwierciedla Twoje zainteresowania artystyczne, koncentrację i profil. Nie ma ograniczeń repertuarowych. Program MM/ME zaprasza muzyków ze wszystkich środowisk (klasyka, jazz, folk, świat itp.). Twoje portfolio przesłuchań powinno koncentrować się na twoim podstawowym instrumencie lub koncentracji, ale może zawierać przykłady twojego doświadczenia w nauczaniu, aby uzupełnić twoją aplikację (opcjonalnie). Nagrania wideo mogą być przesyłane pojedynczo po kawałku lub jako pojedynczy plik.
Kalendarz akademicki online MM/ME
Oś czasu ofert kursów:
Jesień 1: (30.08–10.17)
Od starożytnej Grecji do Wenezueli: historyczne podstawy edukacji muzycznej
Program nauczania i ocenianie w edukacji muzycznej
Jesień 2: (10.25-12.12)
Tożsamość i kultura w klasie
Oferty fakultatywne (studenci mogą wybrać jedną):
- Muzyka jako uzdrawiająca sztuka
- Nietradycyjna aranżacja zespołowa
Wiosna 1: (1/10–2/27)
Nauczanie społecznie istotne i reagujące na kulturę (nauczanie na rzecz sprawiedliwości społecznej)
Oferty fakultatywne (studenci mogą wybrać jedną):
- Zaawansowana pedagogika chóralna dla chóru licealnego
- Edukacja muzyczna wczesnoszkolna
Wiosna 2: (3/7–4/24)
Zasady El Sistema
Oferty fakultatywne (studenci mogą wybrać jedną):
- Zaawansowana pedagogika instrumentalna na orkiestrę
- Technologia dla edukacji muzycznej
Lato 1: (2.05.–06.19)
Adaptacyjne metody muzyczne
Techniki badań i pisania
Projekt dyplomowy magisterski (część I)
Lato 2: (27.06.-8.14)
Zaawansowana Pedagogika Instrumentalna dla Jazzu i Zespołu Współczesnego
Projekt dyplomowy magisterski (część II)
Nauczanie online MM/ME
Ukończ w ciągu jednego roku: 24 750
Ukończ w ciągu dwóch lat: 26 400 $
*Dostępna pomoc finansowa
Rekrutacja
Program
Nauczanie społecznie istotne i reagujące na kulturę
Opierając się na równości edukacyjnej i różnorodności, naucz się przenosić te zasady do swojego programu nauczania i praktyk szkolnych dla wszystkich uczniów. Dowiedz się, jak zapewnić sprawiedliwy dostęp do podstawy programowej i zmaksymalizować wyniki w nauce — uczniom ze wszystkich środowisk etnicznych, rasowych, społeczno-ekonomicznych, kulturowych, akademickich, językowych i innych.
Nietradycyjne aranżacje zespołowe
Naucz się nietradycyjnych podejść do zespołów w klasie K-12 - aby zapewnić dostęp i włączenie dla uczniów, którzy chcą wykorzystać możliwości występów wykraczające poza standardowe oferty. Skoncentruj się na aranżowaniu muzyki dla uczniów w swoim pokoju, zapewniając jednocześnie wysokiej jakości, zgodne ze standardami doświadczenie zespołu podczas prób i występów.
Technologia dla edukacji muzycznej
Ten kurs zapewnia narzędzia, dzięki którym możesz stać się aktywnymi agentami integracji i reagowania, w połączeniu z umiejętnościami i zrozumieniem potrzebnym do najskuteczniejszej integracji technologii. Skoncentrujemy się na aktualnych standardach oprogramowania i technologii, pomysłach na lekcje i bezpośrednich zastosowaniach, które można wykonać w klasie K-12.
Oferty kursów
Jesień 1
Od starożytnej Grecji do Wenezueli: historyczne podstawy edukacji muzycznej
Program nauczania i ocenianie w edukacji muzycznej
Jesień 2
Nauczanie społecznie istotne i reagujące na kulturę
Oferty fakultatywne (studenci mogą wybrać jedną):
- Zaawansowana pedagogika chóralna dla chóru licealnego
- Edukacja muzyczna wczesnoszkolna
Wiosna 1
Tożsamość i kultura w klasie
Oferty fakultatywne (studenci mogą wybrać jedną):
- Muzyka jako uzdrawiająca sztuka
- Nietradycyjna aranżacja zespołowa
- Zaawansowana pedagogika chóralna dla chóru podstawowego i gimnazjalnego
Wiosna 2
Zasady El Sistema
Oferty do wyboru (studenci mogą wybrać jedną) :
- Zaawansowana pedagogika instrumentalna na orkiestrę
- Zaawansowane ogólne metody muzyczne
Lato 1
Adaptacyjne metody muzyczne
Techniki badań i pisania
Projekt dyplomowy magisterski (część I)
Lato 2
Projekt dyplomowy magisterski (część II)
Oferty fakultatywne (studenci mogą wybrać jedną):
- Technologia dla edukacji muzycznej
- Zaawansowana Pedagogika Instrumentalna dla Jazzu i Modern Band
Wynik programu
Dlaczego warto kontynuować studia MM/ME na Longy?
Nauczanie to coś więcej niż zawód; to powołanie. Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, nauczyciele muzyki są powołani do robienia czegoś więcej. Jesteśmy powołani do bycia liderami, abyśmy mogli inspirować innych w taki sposób, w jaki sami zostaliśmy zainspirowani. Jesteśmy powołani do podnoszenia głosów i doświadczeń wszystkich młodych ludzi w naszych klasach. Jesteśmy powołani do stawiania sobie wyzwań, aby być lepszymi pedagogami muzyki dla wszystkich naszych uczniów i społeczności. Jesteśmy wezwani do refleksji nad naszymi doświadczeniami w nauczaniu i podjęcia działań mających na celu promowanie równości i zrozumienia. Jesteśmy potężni.
Jeśli te myśli angażują Twoje poczucie "dlaczego" chcesz kontynuować swoją karierę nauczyciela muzyki, rozważ Longy jako ścieżkę, która Cię tam zaprowadzi. W pełni-online Master of Music w programie Music Education został zaprojektowany z myślą o praktykujących pedagogach muzycznych. Longy uważa, że nie powinieneś musieć opuszczać swojej pozycji nauczycielskiej, aby realizować marzenie o zdobyciu tytułu magistra edukacji muzycznej i że nauka online jest doskonałym uzupełnieniem twojej obecnej praktyki w tej dziedzinie. Z naciskiem na znaczenie kulturowe, dostęp, równość i włączenie w edukację muzyczną w wieku pre-K-12, programy nauczania i wykładowcy programu wspierają wszystkich pedagogów muzycznych z całego świata, aby objąć swoje "dlaczego" i zrealizować swoje marzenia o dokonaniu większego, bardziej świadomego społecznie wpływu, jeden uczeń na raz. Nie ma lepszego czasu niż teraźniejszość, aby zmienić swoje "dlaczego" w "dlaczego nie?". Pozwól nam dać Ci narzędzia, które pomogą Ci to osiągnąć! Cieszymy się, że będziemy mogli powitać Cię w naszej społeczności!
Stypendia i Finansowanie
Źródła pomocy finansowej
W Longy rozumiemy, że edukacja jest znaczącą inwestycją finansową. Staramy się jak najlepiej współpracować z każdym studentem, aby ta inwestycja była możliwa. Następujące źródła pomocy mogą pomóc studentom znaleźć środki na finansowanie ich edukacji: stypendia za zasługi, asystentury nauczycielskie, stypendia absolwentów, pomoc federalna i pożyczki prywatne. Więcej informacji można znaleźć na stronie Longy's na temat Scholarship and Financial Aid.
Galeria
Opłata za program
Idealni studenci
W Longy przygotowujemy studentów do zostania wyjątkowymi muzykami, którzy mogą angażować nowych odbiorców, uczyć każdego, gdziekolwiek, i używać artyzmu, aby zmienić życie w społecznościach na całym świecie.
To właśnie czyni idealnego studenta na Longy:
- Zmień życie poprzez moc muzyki
- Mieć radość z tworzenia i dzielenia się muzyką z innymi
- Rozwój jako artysta dydaktyczny
- Gotowość do bycia uczciwym i stosowania samooceny
- Szacunek dla osób
- Stań się częścią zróżnicowanej i wspierającej społeczności
- Wykorzystanie kreatywności myślenia i innowacyjności
- Pozwól na swobodę w odkrywaniu nowych rzeczy w muzyce
- Zostań rzecznikiem sztuki
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.