Magister marketingu

Informacje ogólne

Opis programu

Zdobądź dyplom USA ze swojego kraju, dzięki 100% programowi online i całkowicie w języku hiszpańskim. Bez wizy Nie TOEFL.

Opis

Program studiów magisterskich z marketingu obejmuje program głębokich badań marketingowych, zapewniając jednocześnie szeroki zakres zajęć do wyboru, które ułatwiają i wspierają sukces studentów w ich miejscu pracy. Podstawowe wymagania marketingowe zapewniają ogólny kontekst marketingowy, natomiast kursy do wyboru zapewniają bardziej szczegółowe badanie określonych obszarów w ramach dyscypliny marketingowej. Ponadto poprzez badanie innych dyscyplin, takich jak międzynarodowy biznes i technologie informacyjne, możliwe jest badanie i zastosowanie teorii i perspektywy marketingu w określonych obszarach zainteresowania.

WAŻNE: W przypadku programów angielskich odwiedź snhu.edu.

Cele programu

  1. Analizuj i interpretuj dane jakościowe i ilościowe w celu dostosowania planów marketingowych do strategicznych celów organizacji
  2. Twórz zintegrowane i dostosowane strategie w celu maksymalizacji wewnętrznych i zewnętrznych możliwości dzięki wykorzystaniu teorii i praktyk marketingowych
  3. Destyluj informacje za pomocą różnych środków, aby informować, negocjować i przekonywać wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy
  4. Opracuj międzynarodowe strategie marketingowe, które dotyczą środowisk komercyjnych, politycznych, prawnych i kulturowych w globalnej gospodarce
  5. Upewnij się, że praktyki marketingowe są zgodne z wewnętrznym i zewnętrznym otoczeniem prawnym, standardami regulacyjnymi i praktykami etycznymi
  6. Zarządzaj marką w wielofunkcyjnych środowiskach wewnętrznych i zewnętrznych, aby zapewnić tworzenie, rejestrowanie i dostarczanie wartości

Wymagania

Kursy podstawowe

Kredyty ogółem: 0

Uzupełnij:

  • OL501ES - Podstawy biznesu (3)

Główne kursy

Kredyty ogółem: 24

Uzupełnij:

  • INT640ES - Międzynarodowa strategia rynkowa (3)
  • MKT500ES - Strategie marketingowe (3)
  • MKT605ES - Kompleksowa komunikacja marketingowa (3)
  • MKT618ES - Analiza rynku (3)
  • MKT620ES - Marketing i zachowania konsumentów (3)
  • MKT625ES - Strategiczny marketing internetowy (3)
  • MKT675ES - Problemy prawne i etyczne w marketingu (3)
  • MKT700ES - Seminarium marketingowe (3)

Główne przedmioty do wyboru lub wybierz koncentrację

Kredyty ogółem: 12

12 punktów MKT w zakresie od 500 do 799 lub następujące kursy:

  • QSO510ES - Analiza ilościowa do podejmowania decyzji (3)
  • QSO600ES - Zarządzanie operacyjne (3)
  • QSO630ES - Zarządzanie łańcuchem dostaw (3)
  • QSO640ES - Zarządzanie projektami (3)
  • MGT550ES - Administracja poprzez komunikację (3)

Kredyty ogółem: 36

Stężenia

Marketing cyfrowy (koncentracja)

Opis

Koncentracja w marketingu cyfrowym obejmuje trzy główne obszary mediów cyfrowych, płatnych, posiadanych i zarobionych, ze szczególnym naciskiem na efektywne wykorzystanie działalności i danych z mediów cyfrowych i społecznościowych w celu generowania cennych informacji zarządczych i informacji o które mogą podejmować działania w celu lepszego podejmowania decyzji. Studenci badają kluczowe strategie marketingowe w mediach społecznościowych, takie jak branding i narracja, optymalizacja wyszukiwarek, marketing mobilny, grywalizacja i integracja wielokanałowa.

Cele koncentracji

  • Efektywnie wykorzystuj dane dotyczące aktywności i danych cyfrowych oraz sieci społecznościowe do generowania cennych i przydatnych informacji zarządczych do podejmowania decyzji

Wymagania

• Kompletny:

  • MKT555ES - Marketing w sieciach społecznościowych (3)
  • MKT635ES - Optymalizacja stron internetowych i wyszukiwarek / Optymalizacja wyszukiwarek (3)
  • MKT645ES - kanały marketingu online (3)
  • MKT665ES - Cyfrowa narracja i kreowanie marki (3)

Kredyty ogółem: 12

Nowe media i komunikacja (koncentracja)

Opis

Koncentracja na nowych mediach i komunikacji przygotowuje studentów do stania się krytycznymi konsumentami nowych narzędzi i zasobów medialnych, a także do korzystania z szybko rozwijających się technologii medialnych. Studenci sprawdzą, w jaki sposób nowe kampanie medialne obejmują integrację umiejętności, strategii i taktyk, aby stworzyć spójną i dynamiczną całość.

Cele koncentracji

  • Opracuj innowacyjne strategie produkcji mediów cyfrowych, które wykorzystują nowe i nowe technologie komunikacyjne i wspierają markę rynkową

Wymagania

Uzupełnij:

  • COM500ES - Komunikacja, media i społeczeństwo (3)
  • COM540ES - Drugie ja: tożsamość i marki osobiste (3)
  • COM565ES - Komunikacja z technologią medialną (3)
  • COM568ES - Projektowanie dzwonów w nowych mediach i marketingu (3)

Kredyty ogółem: 12

Warunki przyjęcia

W przypadku dyplomów MBA, magistra marketingu, magistra finansów, magistra zarządzania projektami i operacji, muszą być spełnione następujące wymagania rekrutacyjne:

  • Nie być rezydentem Stanów Zjednoczonych (wymagany dowód zamieszkania).
  • Pełny formularz zgłoszeniowy.
  • Licencjat z minimalną średnią 2,75 [B-] w amerykańskiej skali GPA.
  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego.
Ostatnia aktualizacja Paź 2019

Informacje o uczelni

Southern New Hampshire University es una institución privada, sin fines de lucro, acreditada en Estados Unidos, con la misión de transformar las vidas de los estudiantes. Nuestro éxito se define por e ... Czytaj więcej

Southern New Hampshire University es una institución privada, sin fines de lucro, acreditada en Estados Unidos, con la misión de transformar las vidas de los estudiantes. Nuestro éxito se define por el éxito de nuestros alumnos. Al desafiar constantemente el status quo y proporcionar el mejor apoyo en educación superior, Southern New Hampshire University expande el acceso a la educación al crear experiencias educativas de alta calidad, accesibles e innovadoras, para satisfacer las necesidades únicas de cada alumno. Southern New Hampshire University actualmente ofrece más de 200 programas en inglés, tanto en campus como en línea. Al ofrecer títulos en línea y experiencias educativas en español para no residentes de los EE.UU, nos enorgullece continuar creando nuevas vías para que los estudiantes accedan a una educación de alta calidad, en apoyo de nuestra misión. Pokaż mniej