Magister marketingu online
The University of Law Business School Online
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 11 300
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jun 2024
Wstęp
Magister marketingu online jest idealny dla tych, którzy chcą kontynuować, awansować lub przejść do kariery w marketingu. Ten kurs został zaprojektowany z naciskiem na najnowocześniejsze kanały marketingowe, koncepcje i rozwój. Po pomyślnym ukończeniu tego kursu studenci studiujący w kampusach w Wielkiej Brytanii lub przez Internet otrzymają również certyfikat CMI Level 7 w zakresie zarządzania strategicznego i przywództwa (7C1V2) oprócz dyplomu magistra.
Kurs można studiować online lub na kampusie. Dzięki modułom opracowanym specjalnie w celu zaspokojenia potrzeb dzisiejszych wyzwań marketingowych, po ukończeniu studiów będziesz dobrze przygotowany, aby przejść do wyższego szczebla, międzynarodowej roli marketingowej. Kurs jest dostępny do nauki zarówno online, jak i twarzą w twarz, w pełnym wymiarze godzin (1 rok) lub w niepełnym wymiarze godzin (2 lata).
94% zatrudnionych studentów studiów podyplomowych pracowało w zawodach wymagających wysokich kwalifikacji 15 miesięcy po ukończeniu studiów (dane dotyczące wyników absolwentów 2018/19). Zawiera dane HESA © HESA 2021
Kursy skoncentrowane na karierze w Ulaw Business School zostały zaprojektowane, aby pomóc studentom zdobyć umiejętności handlowe i zrozumienie, których szukają pracodawcy. Jesteśmy tak pewni, że odniesiesz sukces na jednym z naszych kursów Business Master, że oferujemy Ci naszą obietnicę zatrudnienia. Jeśli nie znajdziesz pracy w ciągu pierwszych 9 miesięcy po ukończeniu studiów, zwrócimy Ci opłaty za kurs — 50% jako zwrot gotówki i 50% jako kredyt na kolejny kurs.*
*Akceptacja regulaminu i warunków.
Wymagania dotyczące kursu
- 2:2 lub wyższy od brytyjskiego licencjata lub równoważnych kwalifikacji.
- Wymagania międzynarodowe - poziom języka angielskiego odpowiadający IELTS 6.5 lub wyższym, z minimum 5.5 w każdym komponencie.
szczegóły kursu
Nasz magister marketingu ma na celu wyposażenie naszych studentów w wiedzę i umiejętności wymagane do opracowania najnowocześniejszych strategii marketingowych w kontekście krajowym i globalnym w okresach zarówno stabilności, jak i niepewności.
Ten kurs jest prowadzony przez naukowców z rozległą wiedzą w świecie rzeczywistym w małych grupach, aby zapewnić większą interakcję i spersonalizowane doświadczenie edukacyjne. Zastosujesz teoretyczne koncepcje marketingu do rzeczywistych studiów przypadków, w środowisku opartym na praktyce, a także będziesz miał możliwość pracy z organizacjami zawodowymi, pracodawcami i podejmowania działań przedsiębiorczych.
Omówisz najnowsze technologie cyfrowe i marketingowe oraz sposoby zwiększania zaangażowania klientów dzięki skutecznym strategiom marketingowym opartym na danych. Zarządzanie marką zostanie zbadane wraz z najnowszymi kanałami mediów społecznościowych i jak można je skutecznie wykorzystać.
Ukończysz studia z doświadczeniem poszukiwanym przez dzisiejszych pracodawców biznesowych, aby przenieść swoją karierę na wyższy poziom w dziedzinie zarządzania marketingowego, w tym komunikacji cyfrowej i zachowań klientów.
Informacje o kursie
Oszacowanie
Zostaniesz oceniony formalnie poprzez połączenie indywidualnych zadań, pracy grupowej i pracy doktorskiej / projektowej.
Struktura
Ten kurs ma innowacyjną elastyczną strukturę, ze szczegółowymi ocenami, które sprzyjają efektywnej nauce.
Moduły kursu
Ten kurs jest dostępny w pełnym wymiarze godzin (1 rok) i w niepełnym wymiarze godzin (2 lata). W trybie studiów stacjonarnych studenci zaliczą 60 punktów w każdym semestrze, a w trybie niestacjonarnym 30 punktów w każdym semestrze.
- Globalna strategia biznesowa (15 punktów)
- Zarządzanie innowacjami w epoce cyfrowej (15 punktów)
- Sukces dzięki etyce biznesowej (15 punktów)
- Zarządzanie marką i media społecznościowe (15 punktów)
- Marketing i technologie cyfrowe (15 punktów)
- Zachowanie konsumenta (15 punktów)
- Marketing międzynarodowy (15 punktów)
- Analityka marketingu cyfrowego (15 kredytów)
- Strategie dla gospodarki cyfrowej (15 punktów)
- Projekt biznesowy (45 kredytów)
- Rozwój zawodowy (niekredytowy)
Jak złożyć wniosek
Możesz aplikować na ten kurs bezpośrednio na Uniwersytecie.