Magister marketingu i komunikacji cyfrowej
IMF Smart Education
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online Spain
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
24 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 640 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Apr 2024
* cena końcowa online | Cena podstawowa online – 8500 EUR | Online z zajęciami Cena ostateczna - 9500 € | Online z zajęciami Cena podstawowa - 3990 € | Osobiście Cena ostateczna - 7520 € | Cena podstawowa – 16 000 €
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Tylko 52% firm z głównych sektorów gospodarki ma wysoki wskaźnik kompetencji cyfrowych (Digital Economy and Societies Index 2021), ale ponad 86% uważa za niezbędną specjalizację w obszarze cyfrowym. Świat marketingu cyfrowego dopiero zaczyna się rozwijać. W nadchodzących latach znikną firmy, które nie mają usług cyfrowych, dlatego ekspert ds. marketingu cyfrowego będzie podstawą ich sukcesu. Szacuje się, że będzie to zawód oferujący najwięcej miejsc pracy.
Obszary szkoleń w tym zakresie są wielodyscyplinarne i obejmują zarówno wiedzę
ogólne informacje na temat marketingu cyfrowego oraz konkretnych profili.
Profile zostaną uwzględnione na poziomie magisterskim:
• Technicy marketingu cyfrowego, tacy jak SEO, SEM lub analityka internetowa.
• Strategiczne , takie jak generowanie handlu elektronicznego, marketingu relacyjnego i środowisk biznesowych.
komunikacja cyfrowa
• Kreatywność , jak kreatywność w mediach cyfrowych, mediach społecznościowych lub mediach reklamowych.
Aby odpowiedzieć na to zapotrzebowanie, proponowany stopień obejmuje, ze strategicznym i praktycznym podejściem, treści ogólne i przedmioty specjalistyczne we wszystkich kluczowych obszarach marketingu cyfrowego.
Tytułowi magistra zawsze będą towarzyszyć profesorowie-eksperci w tej dziedzinie. Są zarówno nauczycielami, jak i profesjonalistami przedmiotu, którego uczą, dzięki czemu możesz mieć aktualną wizję tego, co dzieje się w świecie biznesu.
Magister marketingu i komunikacji cyfrowej
- Uzyskasz dostęp do Giełdy Pracy i Staży, mając możliwość skorzystania z opcji Stażu Gwarantowanego
- Podwójny stopień: IMF Smart Education + UCAV
- Profesorowie są aktywnymi ekspertami z najlepszych firm w branży
- Przygotowuje Cię do uzyskania oficjalnego certyfikatu Google Ads
- Zawiera studia przypadków z Harvard Business School
- Dodaj Booster do swojego programu, aby uzyskać hiperspecjalizację. Wybieraj spośród ponad 16 specjalności
Wynik programu
- Poznaj klucze do środowiska cyfrowego i zdobądź umiejętności komunikacji cyfrowej, aby zaproponować dokładne strategie marketingu cyfrowego w oparciu o aktualne zapotrzebowanie rynku.
- Eksperymentuj z narzędziami marketingu cyfrowego wymaganymi na rynku.
- Zrozumieć i wiedzieć, jak zapewnić dobre pozycjonowanie naszych stron internetowych w wyszukiwarkach poprzez wiedzę i naukę SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing).
- Poznaj proces strategiczny mediów społecznościowych, a także taktykę w każdej z najważniejszych sieci.
- Wiedzieć, jak zarządzać klientem i jego potrzebami cyfrowymi, a także ustalać kryteria ulepszania jego stron internetowych, sieci społecznościowych lub aplikacji.
- Strategicznie eksploruj nowe formy konsumpcji, ucząc się projektowania projektów e-commerce i biznesowych w środowisku cyfrowym.
Rekrutacja
Możliwości związane z karierą
Doświadczenie zdobyte na różnych stanowiskach i obowiązkach, jakie może podjąć magister marketingu i komunikacji cyfrowej, jest najlepszym szkoleniem w karierze przyszłego stanowiska kierowniczego.
Ten tytuł magistra ułatwia rozwój zawodowy naszych studentów i poprawę ich szans na zatrudnienie.
Po ukończeniu studiów magisterskich na kierunku Marketing i Komunikacja Cyfrowa będziesz mógł pełnić funkcje:
- Ekspert w dziedzinie SEO i SEM.
- Menedżer społeczności
- Konsultant ds. strategii i marketingu cyfrowego.
- Konsultant SEO / SEM.
- Menadżer mediów społecznościowych
- Dyrektor ds. Komunikacji Cyfrowej.
- Digital Manager
- Dyrektor eCommerce.
- SEO Manager
- Ekspert w e-mail marketingu.
- Marketing inteligencji biznesowej
- Digital Planner.
- Handlarz ludźmi.
- Analityk sieciowy.
Stypendia i Finansowanie
Akredytacje
Idealni studenci
- Specjaliści ds. marketingu i reklamy, którzy chcą pomnażać swoje umiejętności cyfrowe w oparciu o aktualne wymagania rynku.
- Przedsiębiorcy i menedżerowie MŚP, którzy muszą wiedzieć, w jaki sposób różne obszary marketingu cyfrowego mogą im pomóc, jeśli chodzi o poprawę wyników i optymalizację negocjacji z dostawcami.
- Specjaliści ds. komunikacji i marketingu, którzy chcą ukończyć szkolenie o konkretnych treściach komunikacji cyfrowej.
- Każdy profesjonalista, który chce zmienić orientację swojej kariery zawodowej, poznając nowe dyscypliny, jakie udostępnia im marketing cyfrowy.
Program
Mistrz zaprojektowany przez komisję ekspertów złożoną z lekarzy i aktywnych profesjonalistów z wiodących firm w dziedzinie marketingu i komunikacji cyfrowej. Ich doświadczenie gwarantuje przydatność studiów i nabytych umiejętności, czy to do wejścia na rynek pracy, czy do doskonalenia zawodowego w branży.
Cyfrowe środowiska komunikacji
- Ewolucja komunikacji cyfrowej
- Reklama w Internecie
- Pozycjonowanie organiczne i płatne
- Sieci społecznościowe i ich wpływ na marketing cyfrowy
- E-mail marketing jako rozwój strategii
- Handel elektroniczny, handel elektroniczny i rentowność biznesu
- UX i znaczenie urządzeń mobilnych
- Potencjalni i docelowi klienci w środowisku cyfrowym
- Badanie konkurencji i rynku internetowego
- Plany mediów cyfrowych
Marketing treści
- Wprowadzenie do marketingu treści
- Opowiadanie marketingowe
- Tworzenie treści: CMS i blogi korporacyjne
- Content marketing w RRSS, virality i video marketing
- Rzeczywistość wirtualna: gry reklamowe i metawersy
- Od praw autorskich do Creative Commons: treści internetowe, prawa autorskie, współtworzenie i wiki
- Marketing przychodzący i newslettery
Media reklamowe i kreatywność cyfrowa
- Media i cyfrowe kanały reklamowe
- Cyfrowa reklama graficzna
- Przekonująca mowa
- Marketing afiliacyjny
SEO i analityka internetowa
- Działanie wyszukiwarki
- Zasady SEO: Algorytmy Google
- Strategie konkurencji i SEO
- Techniczne SEO na stronie: struktura sieci i narzędzia audytu
- SEO na treści strony: badanie słów kluczowych
- SEO poza stroną: budowanie linków i autorytet
- Analityka internetowa
SEM: reklama w wyszukiwarkach
- . Podstawowe pojęcia: marketing w wyszukiwarkach i kampanie Google
- Google Ads I: Kampanie w sieci wyszukiwania
- Google Ads II: kampanie displayowe
- Kampanie zakupowe i wideo w Google
- Metryki, KPI i raporty
Media społecznościowe – zarządzanie społecznością
- Ekosystem mediów społecznościowych
- Zarządzanie społecznościowe
- Główne sieci społecznościowe
- Platformy wideo i inne aplikacje społecznościowe
- Strategia komunikacji w mediach społecznościowych
- Marketing infoscercerów
Marketing relacji i marketing e-mailowy
- Podstawy marketingu relacji
- Zarządzanie klientami w środowisku cyfrowym: oprogramowanie CRM i API
- E-mail marketing
- Automatyzacja marketingu oraz narzędzia Salesforce i HubSpot
- Growth hacking, najodważniejszy marketing
- Reputacja firmy i zarządzanie kryzysowe
E-commerce: plan zarządzania i marketingu
- Od pomysłu do planowania: strategia
- Plan marketingowy: pierwsza faza
- Start-up: e-commerce
- Start-up: aspekty prawne, ceny i bramki płatnicze
- Plan marketingowy: uruchomienie
- Logistyka, marketplaces, internacjonalizacja i dropshipping
Marketing mobilny i doświadczenie użytkownika
- Marketing mobilny
- Strategie marketingu mobilnego
- Zasady użyteczności i doświadczenia użytkownika
- Projektowanie zorientowane na użytkownika
Praca magisterska: Media Plan
Celem pracy magisterskiej (TFM) jest indywidualna ocena zaawansowanej wiedzy i umiejętności ogólnych uzyskanych przez studenta w wyniku realizacji oryginalnej pracy, projektu, raportu lub opracowania.
Dla studenta jest to także bezkonkurencyjna szansa na zastosowanie wiedzy zdobytej poprzez odtworzenie środowiska i warunków prawdziwego kontekstu pracy.
Mistrzowskie kursy wideo
Ponadto będziesz mieć dostęp bez dodatkowych kosztów do sesji audiowizualnych na najnowsze, stale aktualizowane tematy, takie jak:
- Klucze do hackowania wzrostu.
- Semrush: Przeanalizuj swoją konkurencję w Internecie.
- Eyetracking: Magia tworzenia 100% skutecznych stron internetowych itp.
- 3 sekrety pomnażania zaangażowania w sieciach społecznościowych.
- Marka osobista i networking na Linkedin.
- Automatyzacja marketingu.
- Rozwiązania marketingowe Linkedin.
- Wprowadzenie do metodyk zwinnych.
- Sztuczna inteligencja i chatboty.
- Wynik Jakości w Google Ads.
- Marketing z influencerami.
- Klucze do wirusowości.
- Klucze do mobilnej kreatywności.
- Obszary marketingu cyfrowego.
- Ewolucja sieci i konsument w Internecie.
- Ranking Google.
- Podstawowe aspekty analityki internetowej.
- Strumieniowe przesyłanie wideo, które działa.
Kurs Metodyki Agile: Scrum Master
- Co to jest Scrum i jak go zastosować
- Framework Scruma
- Samoorganizujące się zespoły
- Rola klientów i interesariuszy
- Zwinne zarządzanie produktami i projektami
- Rozwój i ciągła integracja
- Jak ewoluować w kierunku zwinnej organizacji
Transformacja cyfrowa
- Gospodarka, klienci, produkty i usługi cyfrowe
- Globalizacja i rynki cyfrowe
- Tradycyjna firma i transformacja cyfrowa
- Nowe technologie i transformacja cyfrowa
- Cyfrowa architektura korporacyjna i inteligencja biznesowa
Przypadki praktyczne według metody przypadku Harvard Business Publishing
Oprócz treści dostępnych na platformie, student będzie mógł dobrowolnie uczestniczyć w Przypadkach 0. Ten nowy typ spraw został opracowany przez IMF we współpracy z najlepszymi firmami z sektora cyfrowego, aby umożliwić studentowi zaproponowanie strategii i szukać rozwiązań realnych problemów zawodowych. Sprawy mają charakter „konkursowy”, w którym spośród prac zgłoszonych przez uczestników wybierana jest najlepsza praca.
Opłata za program
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu cyfrowego, komunikacji i zarządzania mediami społecznościowymi
- Rome, Włochy
Międzynarodowy magister zarządzania komunikacją korporacyjną online
- Rome, Włochy
- Italy Online, Włochy
Kurs marketingu cyfrowego
- Spain Online, Hiszpania