Magister marketingu cyfrowego
UNIR
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Logroño, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Trenuj jako ekspert marketingu cyfrowego na wiodącej uczelni w zakresie metodologii online
Online Master in Digital Marketing szkoli Cię jako eksperta w zakresie najnowszych trendów w marketingu online stosowanym w świecie biznesu i cyfryzacji firm. Z innowacyjnego programu, opartego na praktycznych, interaktywnych treściach i prawdziwych przypadkach, nauczysz się strategii SEO i SEM, wydajności, mediów społecznościowych, e-mailingu, marketingu mobilnego lub przychodzącego.
Ponadto możesz studiować następujące specjalizacje jako uzupełnienie Master in Digital Marketing:
- Marketing Big Data (9 ECTS)
- Neuromarketing (12 ECTS)
- Strategie reklamowe (12 ECTS).
Master uzupełnia twoje szkolenie praktycznymi warsztatami zgodnie z nowymi wymaganiami rynku. Naucz się korzystać z podstawowych narzędzi, takich jak Google Ads, Google Analytics, SEO, SEM, Wordpress i Facebook Ads .
Cele
Master in Digital Marketing zapewnia wszechstronną wiedzę na temat marketingu online stosowanego w świecie biznesu. Dzięki niemu nauczysz się podejmować decyzje, wykrywać szanse i definiować strategie, które optymalizują obecność każdej firmy w Internecie.
Cele tego Mistrza to:
- Opanowanie strategicznego kierunku marketingu w sieci.
- Zdefiniuj skuteczne strategie za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży online, takich jak sieci społecznościowe, marketing na wielu urządzeniach lub marketing afiliacyjny.
- Znać technologie niezbędne do tworzenia sklepów internetowych.
- Zastosuj kluczowe czynniki do zaprojektowania i zarządzania udaną witryną internetową .
- Efektywnie wykorzystuj zaawansowane koncepcje reklamy internetowej , w zależności od celów i strategii.
- Rozwijaj działania komunikacyjne i tworzenie treści w mediach społecznościowych i cyfrowych.
- Znać narzędzia Business Intelligence w dziedzinie online, z prawdziwymi przypadkami sukcesu i porażki w Internecie.
- Zaprojektuj strategię zarządzania relacjami z klientami (CRM).
Informacje ogólne
- Czas trwania: 1 rok akademicki
- Egzaminy indywidualne: na koniec każdego semestru
- Punkty ECTS: 60
- Metodologia: 100% edukacja online
- Zajęcia online na żywo
- Osobisty nauczyciel
metodologia
Kursy online na żywo
Oferujemy uczniom możliwość codziennego uczęszczania na zajęcia online na żywo. Podczas tych sesji uczniowie będą mogli wchodzić w interakcje z nauczycielem i rozwiązywać jego pytania w czasie rzeczywistym, dzieląc się wiedzą i doświadczeniami. Rytm zajęć dostosowany jest w miarę możliwości do potrzeb każdej grupy uczniów. Nie uczęszczanie na zajęcia na żywo nie oznacza ich przegapienia. Wszystkie sesje mogą być oglądane z opóźnieniem tyle razy, ile chcesz. W ten sposób uczniowie, którzy nie mogą śledzić zajęć na żywo, nie są krzywdzeni.
Zasoby dydaktyczne
Wirtualny kampus UNIR zapewnia szeroką gamę treści do przygotowania każdego przedmiotu. Materiały te są zorganizowane w sposób ułatwiający sprawne i efektywne uczenie się. W ten sposób możliwy jest dostęp do tematów rozwijających zawartość programu, kluczowych pomysłów na każdy temat (przygotowanych przez kadrę dydaktyczną przedmiotu), uzupełniających materiałów audiowizualnych, ćwiczeń, lektur i testu oceniającego.
Ponadto będziesz miał dostęp do kursów mistrzowskich na określone tematy oraz będziesz mógł uczestniczyć w forach, czatach i blogach, na których będziesz wchodzić w interakcje z nauczycielami i współpracownikami, poszerzając swoją wiedzę i rozwiązując ewentualne wątpliwości.
Nauczyciel osobisty
W UNIR każdy uczeń od pierwszego dnia ma osobistego nauczyciela, który jest zawsze dostępny przez telefon lub e-mail. Rola opiekuna ma fundamentalne znaczenie w trajektorii każdego studenta, ponieważ jest on najważniejszym ogniwem z uczelnią i jej punktem odniesienia w procesie kształcenia.
Nauczyciele oferują spersonalizowaną uwagę , stale monitorując każdego ucznia.
- Rozwiąż wątpliwości dotyczące procedur akademickich, procedur lub konkretnych wątpliwości dotyczących przedmiotów.
- Pomaga w planowaniu nauki, aby lepiej wykorzystać czas.
- Zaproponuj, z jakich zasobów dydaktycznych platformy skorzystać w każdym przypadku.
- Jest zaangażowany w naukę studentów, pomagając im zdać każdy przedmiot.
System oceny
Aby ocenić stopień realizacji celów uzyskanych na studiach magisterskich, konieczna jest ocena kompetencji zdobytych w trakcie studiów. Końcowa ocena uczenia się dokonywana jest z uwzględnieniem ocen uzyskanych w kolejnych punktach.
- Ocena ciągła (rozwiązywanie praktycznych przypadków, udział w forach, debatach i innych wspólnych środkach oraz test ewaluacyjny).
- Ostateczne badanie face-to-face.
- Praca magisterska
Program
program
pierwszy semestr
- Plan marketingu cyfrowego (6 ECTS)
- Projektowanie zorientowane na użytkownika (6 ECTS)
- Reklama cyfrowa i SEM (6 ECTS)
- Marketing w mediach społecznościowych (6 ECTS)
- Zaawansowana analiza klienta (6 ECTS)
drugi termin
- Marketing mobilny (6 ECTS)
- Marketing przychodzący i SEO (6 ECTS)
- Praktyki zewnętrzne (6 ECTS)
- Praca magisterska (12 ECTS)
Galeria
Możliwości związane z karierą
kariera
Mistrz oferuje studentowi liczne możliwości zawodowe na wykwalifikowanych i odpowiedzialnych stanowiskach.
Wiele pojawia się w zawodach, które wymagają profilu specjalisty w zakresie marketingu cyfrowego, a na rynku wciąż jest niewielu profesjonalistów z oficjalnym tytułem magistra, co stanowi wielką szansę dla naszych studentów.
Podkreślamy między innymi:
- Dyrektor marketingu internetowego
- Dyrektor ds. Innowacji Cyfrowych
- Szef e-biznesu
- Szef działu reklamy online
- Menedżer ds. Relacji z klientami
- Przedsiębiorca własnej firmy zajmującej się marketingiem cyfrowym