Magister marketingu cyfrowego - online
INESDI Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Madrid, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 7200 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Zdobądź szkolenie do pracy w cyfrowym zawodzie, o który najczęściej zwracają się firmy
Cyfryzacja struktury biznesowej w Hiszpanii jest rzeczywistością, zakłócenia w modelach biznesowych przyspieszają, a wykorzystanie mediów cyfrowych w celu przyciągnięcia, konwersji i utrzymania klientów jest niezbędne w każdej strategii biznesowej. Magister marketingu cyfrowego Inesdi zapewni Ci umiejętności niezbędne do zaprojektowania, wdrożenia i analizy planu marketingu cyfrowego : od wcześniejszych badań, planowania strategicznego w oparciu o diagnostykę i metodologię analizy, po optymalną alokację budżetu w oparciu o cele, a także szczegóły planu działania z miesiąca na miesiąc, wraz z jego szacunkami KPI i ROI, abyś mógł przewidzieć wyniki swoich działań i kampanii.
Cele programu
Ogólnym celem Master in Digital Marketing w Inesdi jest dostarczenie studentom całej wiedzy, umiejętności i zdolności, które pozwalają im zrozumieć, dlaczego internet i technologia doprowadziły do zmiany paradygmatu w komunikacji, biznesie i konsumentach; poznaj nowe modele biznesowe w dziedzinie cyfrowej, nowych graczy rynkowych i możliwości, które są nam oferowane, co pozwala na opracowanie strategii marketingu cyfrowego w dowolnym środowisku biznesowym, zarówno z perspektywy własnego projektu (przedsiębiorcy), jak i zatrudnionego specjalisty lub świadczenie usług doradczych i konsultacyjnych na rzecz osób trzecich.
Cele szczegółowe
- Zrozum środowisko cyfrowe i kontekst, nowych graczy i możliwości.
- Zrozum, jak ważna jest faza strategiczna i jak prawidłowo ją omówić, identyfikując, analizując i diagnozując różne problemy.
- Naucz się korzystać z dostępnych narzędzi do wstępnej diagnozy środowiska, rynku, produktu i konkurencji, aby zapewnić później prawidłowe podejmowanie decyzji.
- Zdefiniuj kluczowe ilościowe i jakościowe cele naszej strategii marketingu cyfrowego, rozumiejąc, że te cele mają bezpośredni wpływ na wynik końcowy.
- Zaprojektuj plan działania za pomocą dostępnych narzędzi i kanałów, wybierając najbardziej odpowiednią i dochodową taktykę oraz działania dla każdego etapu lejka.
- Ustal odpowiednie wskaźniki KPI, a także efektywne metody kontroli, które pozwolą nam określić wykonanie naszego planu i zastosować odpowiednie ulepszenia lub poprawki na podstawie analizy danych.
- Dowiedz się, jak przyciągnąć przyszłych klientów o dużej potencjalnej wartości i zwiększyć wartość tych, których już posiadamy, uzyskując maksymalną rentowność i efektywność dzięki automatyzacji narzędzi cyfrowych.
- Planuj i przeprowadzaj udane negocjacje w zakresie marketingu cyfrowego.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
- Nasz model edukacyjny działa, ponieważ uczysz się najnowszych. Włączamy najnowsze wiadomości do naszych programów, aby zagwarantować Ci naukę. Zostało to zweryfikowane przez 10 lat Inesdi ponad 3000 profesjonalistów, którzy przeszli już przez nasze sale lekcyjne i obecnie pracują w dziedzinie cyfrowej.
- Dzięki naszemu wirtualnemu kampusowi będziesz mieć dostęp do wszystkich treści swojego kursu, a także informacji i uzupełniających filmów, aby uczynić swoją naukę jeszcze bardziej kompletną.
- Zostaniesz przeszkolony zgodnie z metodologią „Nauka przez działanie”, przechodząc od teorii do praktyki poprzez rzeczywiste przypadki. Zachęcanie nauczycieli i uczniów do inicjatywy, aby zainwestowany czas stał się satysfakcjonującym i dochodowym doświadczeniem dla wszystkich.
- Będziesz mógł do sieci z innymi studentami.
program
- Moduł 1. Cyfrowy ekosystem
- Moduł 2. Platformy handlu elektronicznego i ekonomii współpracy
- Moduł 3. Badania w mediach cyfrowych
- Moduł 4. Plan marketingu cyfrowego
- Moduł 5. Marketing w mediach społecznościowych
- Moduł 6. Zarządzanie relacjami z użytkownikami, dokumentacją i klientami cyfrowymi
- Moduł 7. Marketing w wyszukiwarkach
- Moduł 8. Narzędzia planowania i wyświetlania
- Moduł 9. Wskaźniki zwrotu z inwestycji w marketing cyfrowy
- Moduł 10. Zarządzanie danymi i analityka internetowa
Kto powinien uczestniczyć
- Profile biznesowe, które ze względu na pełnione funkcje w firmie są zainteresowane poznaniem i / lub pogłębieniem swojej wiedzy oraz szkoleniem z marketingu
- Profile techniczne z doświadczeniem w różnych technologiach, które chcą wejść do świata planowania i zarządzania w marketingu cyfrowym.
kariera
Dzięki Master in Digital Marketing możesz zostać nowym profesjonalistą w gospodarce cyfrowej , będąc w stanie opracować własny projekt biznesowy lub dołączyć do ważnych działów i obszarów dowolnej firmy:
- Dyrektor marketingu cyfrowego
- Szef marketingu cyfrowego
- Planner w mediach cyfrowych
- Nabywca mediów cyfrowych
- Szef afiliacji
- nabycie Menedżer
- Account Manager w agencji cyfrowej
- Konsultant SEO, SEM
- Cyfrowy Product Manager
- Marketing cyfrowy Commercial
proces wstęp
Nasz proces rekrutacji ma podstawowy cel, jakim jest zapewnienie adekwatności i rozwoju kandydatów, tak aby wszyscy nasi uczniowie mogli przeżyć cyfrowe doświadczenie, które odpowiada ich obecnym i przyszłym potrzebom.
- Wniosek o dopuszczenie
- Osobisty wywiad
- Dokumentacja przyjęć
- Ocena komisji rekrutacyjnej
- Zatwierdzone przyjęcie
- Rejestracja