Magister marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych

Informacje ogólne

Opis programu

Innowacyjna koncepcja szkoły biznesu

W IEBS robimy krok naprzód w tradycyjnym modelu szkoły biznesu:

  • Tradycyjny model uczenia się jest sztywny i mało elastyczny, ponieważ opiera się na znormalizowanym i niezmiennym modelu społeczeństwa przemysłowego.
  • Model uczenia się IEBS jest nowoczesny, elastyczny i adaptacyjny, ponieważ został zaprojektowany w celu reagowania na dzisiejszy świat i ciągłe zmiany.
  • Proponujemy naukę, która integruje technologię i innowacje jako część przedmiotu, zawsze oferując najbardziej aktualną wiedzę.
  • Myślimy o modelu uczenia się 2.0, w którym priorytetem jest umiejętność „uczenia się uczenia się”, rozwijanie umiejętności niezbędnych do skutecznego sprostania dzisiejszym wyzwaniom.
  • Integrujemy tradycyjne modele jako metodę przypadku, z najnowszymi prądami uczenia się, dzięki web 2.0.

W końcu książka nie gwarantuje nam już, że nauczymy się wszystkiego, co musimy wiedzieć w życiu.

W IEBS student jest przygotowany do zostania wiodącym profesjonalistą, zdolnym do innowacji, podejmowania i dostarczania wartości swoim firmom w zmieniającym się otoczeniu, poprzez nowy sposób prowadzenia działalności gospodarczej.

Headway / Unsplash

Międzynarodowy charakter

IEBS się w Hiszpanii w dziedzinie innowacji i przedsiębiorczości dzięki Seedrocket, pierwszemu akceleratorowi uruchamiania w Hiszpanii, w którym Google jest jednym z głównych partnerów. Główna siedziba znajduje się w Madrycie i Barcelonie, dwóch najważniejszych miastach europejskiego i globalnego krajobrazu innowacji i przedsiębiorczości, źródeł innowacji i trendów, które pozwalają IEBS wnieść najbardziej innowacyjny talent i wiedzę do wszystkich swoich studentów . IEBS ma IEBS swoją siedzibę w Ameryce Łacińskiej, nad brzegiem Rio de la Plata, w Montevideo, skąd łączy innowacyjną kulturę, talent i najbardziej innowacyjną wiedzę ze wszystkimi krajami Ameryki Łacińskiej.

cele

Sieci społecznościowe i Internet stały się fundamentalne dla firm, jeśli chodzi o promocję ich produktów lub usług oraz widoczność dla ich potencjalnych odbiorców. Obecnie, jeśli nie jesteś w sieci, nie istniejesz

Dlatego też, firmy wymagają profesjonaliści specjalizujący się w M arketing cyfrowy, możliwość planowania i zarządzania kampaniami dostosowane do nowego formatu, sieci społeczne, a tym samym zwiększenie widoczności marki i zwiększenie sprzedaży, ale także gwarancja lojalność i pozyskiwanie nowych klientów.

Dzięki Magister marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych poznasz techniki i narzędzia do przeprowadzenia udanej kampanii marketingu cyfrowego w sieciach społecznościowych, gdzie konkurencyjność jest obecnie bardzo wysoka.

Pod koniec magistra marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych będziesz w stanie:

  • Zastosuj odpowiednie cyfrowe strategie marketingowe do sieci społecznościowych.
  • Wykorzystaj w pełni sieci społecznościowe jako kanał promocji i sprzedaży marki.
  • Wykorzystaj marketing cyfrowy jako przewagę konkurencyjną do prowadzenia odpowiednich kampanii marketingowych dla różnych sektorów rynku.
  • Zaplanuj i zarządzaj kampanią marketingową dostosowaną wyłącznie do sieci społecznościowych .

Curriculum: Magister marketingu i mediów społecznościowych

Moduł 1. Wprowadzenie do marketingu cyfrowego

  • Wprowadzenie do marketingu cyfrowego, wyszukiwarek, PULL i PUSH
  • Strategie marketingowe cyfrowe, kupujący i AIDAS
  • Internetowe modele biznesowe i ich strategiczne cechy
  • Praktyczna sprawa

Moduł 2. Blog

  • Instalacja i stworzenie bloga. Zaczynając od zera
  • Projektowanie stron internetowych i użyteczność. Twoja rola w strategii biznesowej i mediach społecznościowych
  • Twórcze copywriting, naucz się pisać przekonujące teksty
  • Praktyczna sprawa

Moduł 3. SEO

  • Wprowadzenie i strategia SEO (Struktury badawcze Kw)
  • Wewnętrzne i techniczne SEO
  • Zewnętrzne SEO i linkbuilding
  • Praktyczna sprawa

Moduł 4. Narzędzia mediów społecznościowych

  • Narzędzia do zarządzania treścią
  • Narzędzia do monitorowania sieci społecznościowych
  • Narzędzia do automatyzacji mediów społecznościowych
  • Praktyczna sprawa

Moduł 5. PPC / SEM i sieć wyszukiwania

  • Wprowadzenie do SEM
  • Strategia i struktura w sieci wyszukiwania
  • Optymalizacja SEM w sieci wyszukiwania
  • Praktyczna sprawa

Moduł 6. Kuracja treści

  • Kuracja treści Definicja i profil zawodowy
  • Fazy gojenia treści
  • Narzędzia dla kuratora treści
  • Praktyczna sprawa

Moduł 7. Wyświetlanie, programowanie i remarketing PPC / SEM

  • Reklama displayowa PPC / SEM
  • Reklamy zautomatyzowane i reklamy społecznościowe
  • Inne funkcje: remarketing, wideo, zakupy, ...
  • Praktyczna sprawa

Moduł 8. Monitorowanie i rentowność

  • Zarządzanie reputacją online
  • Wskaźniki i pulpity społecznościowe
  • Rentowność i zwrot z inwestycji
  • Praktyczna sprawa

Moduł 9. Strategia mediów społecznościowych

  • Wprowadzenie do mediów społecznościowych
  • Jak stworzyć plan mediów społecznościowych i praktyczne aplikacje
  • Reklamy społecznościowe: Facebook, Instagram, Twitter i inne sieci społecznościowe
  • Praktyczna sprawa

Moduł 10. Analityka

  • Wprowadzenie do analityki internetowej: Google Analytics
  • Panele zarządzania analitycznego w RRSS: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn
  • Konfiguracja pulpitów nawigacyjnych, audytów i raportów analitycznych
  • Praktyczna sprawa

Moduł 11. Marketing przychodzący

  • Inbound marketing: Reklama marketingowa. Sztuka przyciągania klientów
  • Marketing treści Plan zawartości dla przychodzących
  • Marketing i automatyzacja atrakcji
  • Praktyczna sprawa

Moduł 12. Wyszukiwarki

  • Wprowadzenie do marketingu w wyszukiwarkach
  • SEO na stronie
  • SEO Off Strona
  • Praktyczna sprawa

Moduł 13. E-mail marketing i CRM

  • Prawodawstwo i rekrutacja leadów
  • Tworzenie kampanii
  • Marketing e-mailowy, który konwertuje
  • Praktyczna sprawa

Moduł 14. Reklamy społecznościowe

  • Facebook i Instagram Ogłoszenia
  • Reklamy na Twitterze
  • Reklamy LinkedIn
  • Praktyczna sprawa

Moduł 15. Kanały partnerskie i partnerskie

  • Wprowadzenie do partnerstwa i przynależności
  • Strategie i rodzaje partnerstwa i przynależności
  • Rozpoczęcie i monitorowanie partnerstwa
  • Praktyczna sprawa

Moduł 16. Hakowanie w mediach społecznościowych

  • I D. Badania i rozwój w mediach społecznościowych
  • Wprowadzenie do hakowania wzrostu
  • Hacks wzrostu SEO
  • Praktyczna sprawa

Moduł 17. Projekt końcowy

  • Samouczki i dostawa ostatecznego projektu
  • Ostateczne poprawki projektu

wymagania wstępne

Jeśli masz dyplom uniwersytecki, jesteś na ostatnim roku studiów lub masz odpowiednie doświadczenie zawodowe w dziedzinie studiów, możesz ubiegać się o przyjęcie na ten program.

  • Z dyplomem uniwersyteckim: Konieczne będzie przedstawienie stopnia i dokumentacji akademickiej. W przypadku ostatniego roku zostanie przedstawiony tylko rekord akademicki.
  • Bez wyższego wykształcenia: posiadanie wcześniejszego doświadczenia zawodowego nie jest niezbędnym wymogiem, jednak akredytowane doświadczenie zawodowe jest bardzo ważnym elementem w procesie selekcji. W przypadku braku dyplomu uniwersyteckiego można go potwierdzić za pomocą wykazanego doświadczenia zawodowego. Wymagane lata doświadczenia będą się różnić w zależności od ich znaczenia.
Ostatnia aktualizacja Listopad 2019

Informacje o uczelni

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Pokaż mniej