Magister handlu międzynarodowego i zarządzania strategicznego
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Master in International Trade and Strategic Management ma na celu zapewnienie studentowi niezwykle praktycznej wizji potrzeb firmy w zakresie umiędzynarodowienia jej rynku.
Internet sprawił, że globalizacja rynku stała się coraz bardziej koniecznym faktem. Na poziomie biznesowym była to szansa nie tylko dla dużych międzynarodowych korporacji, ale także dla organizacji, które, dysponując odpowiednimi profesjonalistami, aspirują do krótkoterminowego dostępu do rynków międzynarodowych.
Aby to osiągnąć, niezwykle ważne jest posiadanie niezbędnej wiedzy w kwestiach takich jak: międzynarodowe modele umów i utrzymywane przez nie podatki; Logistyka i Transport w skali międzynarodowej, Handel Elektroniczny i nowe technologie 2.0 czy Plany Marketingowe stosowane na rynku zagranicznym.
Certyfikowana jakość akademicka
Główni niezależni krajowi i międzynarodowi certyfikatorzy poświadczają akademicką i instytucjonalną jakość EUDE Business School.
Rankingi
EUDE Business School jest uznawana za jedną z najwybitniejszych szkół biznesu na arenie międzynarodowej przez tak prestiżowe media, jak Financial Times i główne międzynarodowe rankingi. EUDE one i pozycjonują EUDE na najwyższych pozycjach w szkoleniu podyplomowym.
Forbes
EUDE zostało wybrane przez globalne medium referencyjne w biznesie i finansach. Sojusz przyszłości dla kolejnych światowych przywódców.
Ranking FSO
EUDE jest uznawany za jeden z najlepszych w rankingu hiszpańskojęzycznym (FSO) na poziomie europejskim.
Czasy finansowe
EUDE jest uważany za jeden z najlepszych na świecie według prestiżowej gazety finansowej Financial Times.
Hamilton Global Intelligence
EUDE uznana za jedną z najlepszych hiszpańskojęzycznych szkół biznesu przez niezależną firmę konsultingową Hamilton.
Kompetencje i możliwości zawodowe Mistrza w handlu międzynarodowym i zarządzaniu strategicznym
Po ukończeniu studiów magisterskich uczeń:
- Będziesz mógł wziąć odpowiedzialność za strategiczne decyzje podejmowane w procesie internacjonalizacji.
- Poznasz procedury analizy możliwości biznesowych.
- Będzie ustalać i kontrolować kluczowe elementy finansowe i prawne firmy.
- Będziesz optymalnie zarządzać zespołami roboczymi w ich różnych obszarach.
- Będzie analizować, ustalać i stosować różne strategie i polityki marketingowe, dostosowane do rynku zagranicznego.
- Opracowuj i wdrażaj skuteczne plany komunikacji w organizacjach.
- Ułatwi zastosowanie nowych technologii w firmach.
- Zapoznasz się z globalnymi procesami globalizacji handlu międzynarodowego i gospodarki.
- Będziesz przygotowany do pracy w dziale międzynarodowym firmy lub organizacji.
- Będziesz miał wizję, wiedzę i umiejętności niezbędne do kierowania i zarządzania biznesem na rynkach międzynarodowych, organizując operacje z nimi związane.
- Przeanalizuje różne obszary biznesowe, które bezpośrednio i globalnie wpływają na handel międzynarodowy.
- Poznasz praktyczne narzędzia do realizacji zadań zarządczych związanych z handlem międzynarodowym i inwestycjami.
- Pozwoli profesjonalistom aktualizować i poszerzać swoją wiedzę.
Program i Agenda Mistrza w Handlu Międzynarodowym i zarządzaniu strategicznym
- Zarządzanie i organizacja firmy
- Strategia firmy
- Zarządzanie finansowe
- Skuteczność dyrektywy
- Marketing, zarządzanie handlowe, handel elektroniczny
- Zarządzanie na rzecz internacjonalizacji firmy
- Firma przed eksportem
- Selekcja i badanie rynków zagranicznych
- Rekrutacja międzynarodowa
- Logistyka i Międzynarodowy Transport Towarowy
- Finansowanie operacji międzynarodowych
- Projekt magisterski
Metodologia magistra handlu międzynarodowego i zarządzania strategicznego
Metodologia pracy opracowana w EUDE Business School, która jest stosowana w naszym Master in International Trade i zarządzaniu strategicznym, opiera się na metodzie Case. Wybitnie praktyczne szkolenie jest najlepszą podstawą dla studenta do zdobycia wiedzy, umiejętności i doświadczeń, których potrzebuje firma. Przypadki opracowane w każdym obszarze wiedzy to historie sukcesu, które dają studentowi szeroki margines na analizę i dyskusję.
Klasa z małymi grupami lub EUDE , wiodąca europejska platforma, będą najodpowiedniejszymi forami dla uczniów do dzielenia się swoimi opiniami i refleksjami na temat każdego dokumentu.
Program studiów został przygotowany pod nadzorem i doradztwem wiodących firm z branży, a także wydziału złożonego z kadry kierowniczej i byłych dyrektorów firm międzynarodowych i krajowych (Telefónica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé czy Drommer Consulting ) .
Pod koniec programu uczeń dostarczy i obroni swój Ostateczny Projekt Mistrzowski *. PFM * to rzeczywisty lub symulowany biznes plan, w którym uczeń musi zastosować całą zdobytą wiedzę i narzędzia.
Przez cały czas trwania programu uczeń będzie miał spersonalizowanego Opiekuna i stałą informację zwrotną od nauczycieli, co pozwoli uczniowi przez cały czas poznać jego zalety i mocne strony.
* PFM będzie obowiązkowy dla uczniów w trybie bezpośrednim. Reszta Modalities jest zwolniona z tego wymogu, z wyjątkiem tych studentów, którzy wybrali Master of Access na oficjalnym poziomie.