Magister edukacji
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Poproś o informacje
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 years
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
W dzisiejszych czasach coraz więcej społeczeństwa, aw szczególności wiedza, stwarza nowe wymagania edukacyjne, które wymagają profesjonalistów z wielodyscyplinarnym wykształceniem zdolnych do ich spełnienia.
Te nowe potrzeby edukacyjne stworzyły z kolei nowe środowiska edukacyjne i konteksty, inne niż te konwencjonalne, w których konieczne są specjalistyczne interwencje edukacyjne kierowane przez specjalistów o określonych kompetencjach. Umiejętności, które zasadniczo nie obejmują osób, które właśnie ukończyły studia; a zwłaszcza tych, którzy nigdy nie odbyli szkolenia pedagogicznego.
Właśnie dzisiaj jest coraz więcej specjalistów z różnych dziedzin, którzy w wielu krajach są oddani lub chcą poświęcić się nauczaniu i nie mieli okazji ani możliwości odbycia szkolenia w tej dziedzinie.
Badania te mają na celu odpowiedzieć na potrzeby tych specjalistów i pełnić rolę odpowiedniej usługi dla naszego społeczeństwa. Zamiarem jest ulepszenie sektora edukacji poprzez usprawnienie procesu uczenia się uczniów.
Ta oferta edukacyjna stara się wypełnić lukę w dziedzinie ustawicznego szkolenia, w dziedzinie edukacji oraz w cyfrowej formie nauczania. Ale w żadnym wypadku nie zamierza konkurować z mistrzami początkowego szkolenia nauczycieli (wcześniejszy kurs adaptacji pedagogicznej), ponieważ jest on szczególnie skierowany do profesjonalistów, którzy są już zaangażowani w nauczanie, ale chcą poprawić swoją praktykę nauczycielską.
Master in Education powstaje w wyniku konkretnej umowy o współpracy między University of Jaén (Hiszpania) i Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) , więc ma swoje doświadczenie w nauczaniu na odległość w różnych obszarach wiedzy, takich jak Są to: środowisko, zdrowie i odżywianie, ICT, szkolenie nauczycieli języków, organizacja biznesu i zasoby ludzkie itp.
W wyniku tej współpracy opracowano rodzaj szkolenia, w którym priorytetem jest autonomia uczenia się, nie zaniedbując stałej, elastycznej interakcji i dostosowanej do potrzeb nauczycieli w trakcie szkolenia.
Program ma wysoce rozwiniętą infrastrukturę Virtual Campus i Academic Management, która umożliwia odpowiednią obsługę osobom, które nie mają możliwości uczestniczenia w bezpośrednim nauczaniu i uczeniu się.
University of Jaén i FUNIBER uważają włączenie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) za niezbędny element szkolenia i nieodłączną część ich przyszłej pracy zawodowej. W tym sensie ICT są wykorzystywane w programach nauczania w dwóch płaszczyznach szkolenia:
- Edukacyjny, mający na celu zwiększenie, wzbogacenie i zwiększenie siły wyjaśniającej nauczycieli i poszerzenie wiedzy uczniów poprzez Wirtualny Kampus, w którym uczeń uzyskuje dostęp do biblioteki online, synchronicznych i asynchronicznych przestrzeni do dyskusji.
- Kolejny pedagogiczny, w którym ICT integrują proces szkoleniowy w ciągłym uczeniu się, robiąc, gdzie proces rozwiązywania obowiązków sam w sobie jest uważany za proces tworzenia innowacji i zarządzania wiedzą. W ten sposób technologie informacyjno-komunikacyjne są włączane do programów studiów jako część wiedzy, którą należy zdobyć, stanowiąc w ten sposób skuteczny środek nauczania i uczenia się, z jednej strony przenoszący technologie do metod nauczania i zarządzania edukacją, a z drugiej strony jako narzędzie do zarządzania ocenianymi działaniami, które mają zostać opracowane przez uczniów.
Można powiedzieć, że ten program oferuje doskonałą okazję do szkolenia i samodoskonalenia osobom, które ze względu na swoją pracę, pomimo zainteresowania i umiejętności, nie mogą poświęcić się studiom, ale poprzez szkolenie Proponowany dystans można osiągnąć z całą rygorystycznością i jakością, której zaspokojenie wymaga osobistych potrzeb i wyzwań.
Co więcej, jest to rodzaj ustawicznego kształcenia zawodowego, który jest dziś niezbędny dla tych, którzy dążą do osobistego rozwoju doskonałości. Społeczeństwo wymaga obecnie specjalistów od umiejętności zarządzania i inicjowania zmian, ze szczególnym przygotowaniem, szkoleniem, umiejętnościami i wiedzą, które można osiągnąć dzięki temu programowi na odległość.