Magister zarządzania i projektowania mody

Escuela Superior de Diseño de Barcelona

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Magister zarządzania i projektowania mody

Escuela Superior de Diseño de Barcelona

esdebarca501

Co się dzieje, kiedy mam markę projektu, bardzo jasne wszechświat i dominacji nad światem biznesu, ale nie mają wystarczających informacji na temat sektora mody i wszystko wokół ciebie? lub, co się dzieje, gdy uczyłem się modą, wiem, procesów produkcyjnych, ale jestem przestarzałe w nowych procesach przemysłowych zarówno w zakresie projektowania i mody stylizacji? Jak należy postępować w przypadku można reaktywować istniejącą markę lub otworzyć nową linię biznesową w obrębie marki, która już działa, ale trzeba dotrzeć do szerszej publiczności?

Stopień tego pana ma połączyć współczesny sposób teoretyczny i praktyczny ręcznie profesjonalistów pracujących w odpowiedzi tym, którzy, z jedną nogą w branży mody czy trzeba wypełnić lub aktualizować swój trening. Tych specjalistów będą dzielić się z naszymi studentami wszystkie swoje know-how w zakresie wszystkiego wokół mody z pryzmatem 360 (Fashion Kultury, Komunikacji Moda, Design Management, etc.) zorientowanej w celu optymalizacji działania i osiągnąć korzyści w rozpoczynaniu projektów ( ) lub projekty, które wymagają renowacji Moda-upy start, Magister Zarządzania i Projektowania Ubioru zmierza od kreatywności jako punkt wyjścia każdego projektu mody, z wyszczególnieniem w tym samym czasie każda z ról poszczególnych osób zaangażowanych w łańcuchu, zrozumienie multidyscyplinarność w branży mody i można tworzyć i zarządzać odpowiedniego sprzętu do naszego projektu.

Magister Zarządzania i Projektowania Ubioru ESdesign jest wyjątkowy, ponieważ został zaprojektowany z nowego punktu wyjścia nowej wiedzy, która koncentruje się na szkolenia on-line, jedyny format, który może odpowiedzieć na to zmieniającym się świecie i wszechstronny jak ma to miejsce w sektorze mody. Celem jest przygotowanie specjalistów do pracy w sektorze rozwijającej 2.0, zapewniając nową i szybko branży mody.

Cele

Główne cele programu to:

  • Specjaliści w stanie zarządzać, projektowanie i wdrożenie projektu Moda autonomicznie lub nie może uczestniczyć w wyspecjalizowanych ról zdefiniowanych dla każdej uczestniczącej drużyny pociągu.
  • Dokonać wiedzę studenta kultury mody, z jego działalności, aspekty historyczne i kulturowe, poprzez swoje technologicznie komponenty i jego użyteczność.
  • Zapewnienie wizję mody i nowoczesne, zrównoważone, konkurencyjne i przede wszystkim dostępny dla nowych specjalistów, z których wiele zostanie utworzonych przez przemysł internetowych.
  • Zapewnienie niezbędnych umiejętności zawodowych opracować strategiczny kierunek twórczego.
  • Krzyż kreatywność i marketingu mody, aby uzyskać odpowiednie strategie w zależności od przeznaczenia.
  • Znaczenie marki. Ćwiczenie umiejętności kreatywności i innowacji: planowania strategicznego w sektorach kreatywnych.
  • Promowanie przedsiębiorczości, wzmocnienie umiejętności biznesowych do zarządzania projektami na poziomie budżetów, wykresy organizacyjne, zarządzanie dostawcami i planowania.
  • Podstawowa wiedza w zakresie projektowania dostarczyć każdy jeden z kroków, aby dać życie i kształt do kolekcji z podwójnym aspekcie teoretycznym i praktycznym. Dzięki praktycznej konstrukcji i podstawowych ćwiczeń wychowywany przez Projektantów Mody aktywne znane w branży.
  • Nabyć umiejętności, wiedzy na temat nowych koncepcji i nowych modeli biznesowych w sektorze.
  • Przedstaw narzędzia marketingowe: define propozycję marki i wartości, z którego terytorium się znajduje i co jej podstawowe znaczenie.
  • Podstawowa wiedza w zakresie projektowania, przetwarzania obrazu i narzędzi cyfrowych.
  • Komunikacja 2.0 (reputacja i uderzenia) oraz e-commerce. Wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć środowisko cyfrowe i dialogu ze spalonej środowiska i świata mody.
  • Pod koniec kursu studenci będą mieli materiał wygenerowany rozwijać portfel cyfrowe, umożliwiając im promować się w miejscu pracy.

CURRICULUM

Magister Zarządzania i Projektowania Ubioru jest zorganizowany z następujących dziedzin są włączone do projektu opracowanego przekroju wzdłuż kursu:

Fashion Industry

Branży mody to szerokie pojęcie, w którym inna znajomość branży, tak różne, jak kultura włókienniczego są włączone, organizacja przemysłu, fazy projektowania, produkcji, dystrybucji i komunikacji.

Moduł ten także spróbować czysto tekstylia takie aspekty jak rodzajach tkanin, odzieży, a także kolorowych aspektach.

Eko moda i trwałość, nowe wartości dla firm odzieżowych, KM0 Slow Moda, Moda i Solidarności będzie działać.

Kierunek sztuki, przetwarzanie obrazu

Przegląd etapów tworzenia obrazu cyfrowego z narzędzi pakietu Adobe. Pojęcia stosowane do projektowania graficznego komunikacji mody. Pozwoli to uczniom rozwiązać w prosty sposób tworzyć dokumenty zdjęcie za pomocą Photoshopa.

Adres w projektowaniu mody. procesów twórczych, analiza projektowania zastaw

Dyrektor Projektu w zakresie projektowania i dyrektor kreatywny projekt jest przemysł profesjonalna orkiestra propozycje mody marka tak, że wszystko jest wyważone, z organizacji kolekcji, jego DNA, wartości przesyłane (nie tylko estetyczne) znaczenie punktu ofert sprzedaży, komunikacji i obrazu ... i wszystko, co powinien otrzymać zgodę. Moduł ten zacznie analizować i pracować kolekcje mody z ubrania, jego wielkości i struktury. relacja ciała, projektowanie i wzór.

Tematyka grafiki, hafty i ozdabiania odzieży i specyfikę dzianiny jest również pracować.

kreatywny kierunek i trendy. Kreatywność i marketing

W tym module uczymy się rozwijać twórcze strategie prowadzić procesy i działania marketingowe, ustanawiając swoje zasady natomiast wyobrazić realne przykłady i zaproponować własne strategie, aby wspierać naszą kreatywność. koncepcje publiczne, Target, wentylator i inne kluczowe koncepcje potrzebne prace. Zarządzanie projektami projektanta z międzynarodową firmą własną marką.

W tym module możemy również wprowadzić światowe trendy: jak one działają, chwile klucz aktywacyjny, hiper i megatrendów. Trendsetter i earlyadopters.

Moda kultura

Ten moduł oceni aspekty kulturowe i socjologiczne mody: historia i socjologia mody, wiodące marki i projektanci, przejawów miejskich mody, wpływowych osób ze świata mody i nowych sposobów rozumienia biznesu, zarówno w trybie offline i online.

Profesjonalny musi posiadać mody Fashion Culture, i na tym polega w dużym stopniu klucz do sukcesu w branży.

Adres w projektowaniu mody. Kolekcja

W tym module możemy spróbować ustawić kolekcji mody, według wartości docelowej, styl i marki.

Będziemy również pracować jako zbiór powstaje: od koncepcji do kolekcji. I wstępne tematem badań. Struktura kolekcji. Briefingi i czasów. Kolor i tkaniny w kolekcji. Kolorowe wykresy i harmonie. Wybór i bilans tkanin w kolekcji. Rodzaje tkanin na ubrania. Spójność i bilans kolekcji. Skrzynka Collection. Próbniki, dane techniczne produktu i escandallos.

Narzędzia cyfrowych. portfel

Moduł ten pozwoli studentom rozwiązywać łatwe tworzenie dokumentów Wektor ilustrator (układy, specyfikacje techniczne), do stosowania zarówno w zakresie projektowania i działań promocyjnych (biuletyny, social media ...). mini-projekty o jasne do opracowania każdego z projektów zaproponowanych przez cele edukacyjne pojawią.

Wsparcie zostanie udzielone innych obszarach mastera do przeprowadzania ciągłych projektów oceny, jak również portfel końcowego dzieła Mistrza, dla których student zostanie przeszkolony w technikach cyfrowych prezentacji.

Projektowanie mody i rynek. marki

Moduł ten będzie traktowany kolekcji mody z markami i ich stylów i segmentów tematycznych pracujących do zrozumienia różnych rynkach kapsułki: zbiór w zależności od firmy, produkcji i dystrybucji. Małe firmy na rynek masowy.

zużycie Street, nosić dżinsy i wszechświat denim, luksus i markę. Couture i strona kolekcje dla mężczyzn, kolekcja dla dzieci.

Komunikacja i media

W tym bloku będziemy analizować bieżące formatów komunikacyjnych. Od wewnątrz agencjami zewnętrznymi służbami. Z informacji prasowej, a następnie naciśnij przycisk zestawu do komunikacji wewnętrznej. komunikacji korporacyjnej, uelastycznienie i doświadczenie. W ten sam sposób, będą one analizowane i szczegółowo badane media, online i offline, klucz w świecie mody.

Środowisko 2.0: Social Networks, metryki i pozycjonowanie

architektura cyfrowy. platformy social networking i szczegółowo poprzez studia przypadków. Znaczenie Facebook do nowości snapchat. mocne i słabe strony każdego z nich i konceptualizacji strategii 360 punktów. Przykłady oraz dalsze budowanie jasnego planu dotyczącego środowiska cyfrowego. W ten sam sposób, moduł ten wprowadza studentów metod i narzędzi do pomiaru i analizy funkcjonowania obecności online. Środowisko cyfrowe i nowe zadania w obrębie mody. Od strategii do taktyki Internecie.

Praca Magisterska

Oprócz przezwyciężenia kredytów z różnych modułów, wszyscy studenci muszą opracować ostateczny projekt, składający się z projektu badawczego osobistego, wdrażania i rozwoju z treści objętych.

master class poprzez:

  • Krizzia Robustella (Projektant mody, marka własna) sesja da Krizia w ESdesign omówi jak przetrwać jazda na markę i sklep, w jaki sposób dwie kolekcje rocznie są pokonane, jak powstaje zbiór, i co się dzieje, dopóki ubrania wiszą w magazynie, a także na (Krizia jest bardzo aktywny w Internecie, zwłaszcza w Instagram). nam również omówić wyzwania i przyszłość małej wytwórni streetwear i podpis.

  • Aurora Balboa (akcesoria designerskie i Bimba Lola) - Enric Marti (Zwycięzca Fashion Fad 2015 i młodszy projektant Del Pozo) Sesja będzie koncentrować się na możliwościach oferowanych modę na wschodzącym projektanta i będziemy rozmawiać o swoich doświadczeniach, jak on zbudował swój pierwszy zbiór i jak stoi pracę jako oszczędny w sposób wielkie marki jak Del Pozo.

  • Jaume Vidiella (Naciśnij stylistka mody i bramy) Program jest podzielony na cztery moduły. Podmioty wchodzące w skład programu nauczania są dystrybuowane w następujący sposób:

TEMATY ECTS
Fashion Industry 5
Kierunek sztuki, przetwarzanie obrazu 5
Adres w projektowaniu mody. procesów twórczych, analiza projektowania zastaw 5
kreatywny kierunek i trendy. Kreatywność i marketing 5
Moda kultura 5
Adres w projektowaniu mody. Kolekcja 5
Narzędzia cyfrowych. portfel 5
Projektowanie mody i rynek. marki 5
Komunikacja i media 5
Środowisko 2.0: Social Networks, metryki i pozycjonowanie 5
Praca Magisterska 10
ECTS RAZEM 60

Wymagania

Zalecane profil

To Magister jest skierowany do osób, które spełniają następujące profile:

  • Absolwenci Projektowania Ubioru
<li> Absolwenci innych dyscyplin Design (grafika, wn&#281;trze, przemys&#322;owych ...)</li> <li> Absolwenci Nauk Komunikacyjnych</li> <li> Fine Arts absolwent&oacute;w</li> <li> Absolwenci Ekonomii i Zarz&#261;dzania</li> <li> Absolwenci Komunikacji Audiowizualnej</li> <li> Biznesmeni i przedsi&#281;biorcy pragn&#261;cy rozpocz&#261;&#263; w&#322;asn&#261; Moda projektu</li> <li> Profesjonalne sektora mody, z drugiej wy&#380;szym wykszta&#322;ceniem z do&#347;wiadczeniem w dziedzinie projektowania mody i / lub &#347;rodowisk tw&oacute;rczych w sektorze, kt&oacute;rzy czuj&#261; interes w cyfrowym wszech&#347;wiecie mody (uznawanych przez program nauczania akademickiego i / lub porfolio, kt&oacute;rzy czuj&#261; interes przez cyfrowego &#347;wiata mody).</li>


W przypadkach, gdy uczeń akredytuje wcześniejsze wykształcenie wyższe procesowi akredytacji wyższym wykształceniem, Komitet Akademicki oceni CV oraz portfolio kandydata oraz wypełniony program, który powinien utrzymać rozsądny równoważności z istniejących badań stopnia w tym samym obszarze.

Stopień

Ludzie, którzy spełniają kryteria oceny programu będzie uzyskać podwójny dyplom: Kurs na ESdesign - Superior School of Design w Barcelonie golfowe na Międzynarodowym Uniwersytecie w Walencji, który zaliczony ich jako specjalistów w tej specjalności studia.

Perspektywy kariery

Uczniowie biorący ten wzorzec może rozwijać swoją karierę w następujących obszarach:

  • Przemysł mody.
<li> Dzia&#322;y marketingu i komunikacji w firmach odzie&#380;owych.</li> <li> Specjali&#347;ci free-lance, przedsi&#281;biorcy, startupy, start-up, kt&oacute;rzy chc&#261; kszta&#322;towa&#263; sw&oacute;j w&#322;asny projekt</li> <li> Profesjonali&#347;ci i aktywne projekty z marek, kt&oacute;re chc&#261; si&#281; rozwija&#263; i o&#380;ywi&#263; ich modelu biznesowego.</li> <li> Specjali&#347;ci pracuj&#261;cy szukaj&#261;cy recyklingu, nowy wygl&#261;d.</li> <li> Projektanci, kt&oacute;rzy chc&#261; rozwija&#263; swoj&#261; w&#322;asn&#261; wytw&oacute;rni&#281; moda czy suplement&oacute;w zawieraj&#261;cych tw&oacute;rcz&#261; wizj&#281; strategii obszarze zbioru.</li> <li> Profile z marketingu i umiej&#281;tno&#347;ci przyw&oacute;dczych, szukaj&#261;c przedsi&#281;wzi&#281;cia do &#347;wiata mody i &#322;uskanie operacj&#281;.</li> <li> Firmy, kt&oacute;re potrzebuj&#261; aktywacji w nowym wierszu lub kt&oacute;regokolwiek z jej przysz&#322;ych projektach.</li> <li> Ci, patrz&#261;c w g&#322;&#261;b jako&#347;ciowych trend&oacute;w badawczych i trendu-forescasting przeprowadzi&#263; konsultacji strategii marki oraz innowacyjno&#347;&#263;.</li>


Krótko mówiąc, każdy, kto chce stać się specjalistą w dziedzinie zarządzania i profesjonalnej definicji znaku w świecie mody.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Maj 2019
Duration
Czas trwania
12 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
4,800 EUR
Locations
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Data rozpoczęcia : Maj 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Maj 2019
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą