Magister w komunikacie - on-line

Universidad Católica San Antonio de Murcia

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Magister w komunikacie - on-line

Universidad Católica San Antonio de Murcia

Przegląd

  • Modalność: Online
  • Start: listopad
  • Czas trwania: 1 rok akademicki
  • Punkty ECTS: 60
  • Cena: 4000 € (4000 € / spoza UE)
  • Reżyser: Joan Costa

Presentación

Ze względu na rosnące zapotrzebowanie w dzisiejszej sytuacji gospodarczej, która wymaga wyszkolonych profili zawodowych do zarządzania strategicznego kierunku komunikacji, które każda firma musi zmierzyć się z tym Mistrza urodzonego w celu sprostania obecnym potrzeby organizacji.

Dyrektor Komunikacji (DIRCOM), wyróżnia się jako profesjonalista w złożonej i niejednorodnej szkolenia, jak również głębokiej wiedzy instytucji bliżej, zatem z Dyrekcją Generalną.

Cele

Cele niniejszego Master jest do szkolenia kadry dla nowej ekonomii informacji i wiedzy społeczeństwa i przyczynianie się w aktualizacji i uaktualniania wiedzy i umiejętności specjalistów w każdej dziedzinie komunikacja, stosowana zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, a przez konsultantów zewnętrznych.

odbiorcami

  • Absolwenci Nauk komunikacyjnych (Dziennikarstwo, reklama, public relations, komunikacja i Komunikacji Audiowizualnej).
  • Związanych absolwent (nauki ekonomiczne, humanistyczne, psychologia, socjologia, prawo i inne kwalifikacje zgodne z pracami komunikacji biznesowej).

Perspektywy kariery

Po zakończeniu Master, absolwent może wykonywać w kilku obszarach, do których należą:

  • Adresy i usługi komunikacyjne.
  • adresy i usługi rzecznik.
  • Adresy i usług marketingowych.
  • Szafy prasowej.
  • Szafy obraz.
  • Relacje instytucjonalnych.
  • Wewnętrzne wydziały komunikacji.
  • Obraz Consulting i komunikacja.

CURRICULUM

  • I. Dircom w gospodarce informacyjnej i społeczeństwo oparte na wiedzy
  • II. Badania strategiczne i audyt globalny obraz
  • III. komunikacja instytucjonalna i przywództwo
  • IV. Marketingu produktów komunikacji / usługa / Internet
  • V. organizacyjną oraz wewnętrzna komunikacja
  • VI. Etyka, ład korporacyjny i zaangażowanie społeczne
  • VII. Tożsamość marki i wizerunku firmy
  • VIII.Comunicación w zarządzaniu kryzysowym
  • IX. media relations oraz liderzy opinii
  • X. strategiczny plan komunikacji
  • XI. Praca magisterska
  • XII. praktyka
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Listop. 2018
Duration
Czas trwania
1 rok
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
4,064 EUR
Cena: 67.73 € / ECTS; 4,064 € / Kurs
Locations
Hiszpania - Spain Online
Data rozpoczęcia : Listop. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Listop. 2018
Hiszpania - Spain Online
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą