Magister Big Data i Analizy
Three Points Digital Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Spain Online, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 7200 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zmień sposób analizowania organizacji, aby przekształcić ją w firmę opartą na danych. Program online z możliwością osobistego pobytu w Barcelonie.
W ostatnim dziesięcioleciu ilość informacji generowanych na temat firm, ludzi lub społeczeństw nie przestaje rosnąć. Sieci społecznościowe, Internet Rzeczy, automatyka domowa, połączone samochody, dane 5G ... to podstawa każdej nowej technologii, która trafia na rynek. Równolegle proces i pojemność magazynowa zmniejszyły koszty i złożoność.
Rynek Big Data od lat pojawia się w rękach dużych operatorów telekomunikacyjnych, banków lub przemysłu, z dwoma pomysłami: w celu zwiększenia zysku lub zmniejszenia kosztów. Nic nowego, ale to zmienia procesy, podczas gdy lata temu zależały od wiedzy kierownictwa firmy, teraz możemy znaleźć duże ilości informacji, które pomogą nam zobiektywizować decyzje.
Master in Big Data and Analytics pozwoli uczniom na identyfikację, wraz z biznesem, kiedy tego rodzaju rozwiązania mogą pomóc organizacji i zarządzać wdrażaniem w organizacji.
Podczas programu wykorzystamy wiedzę na temat rozwiązań technologicznych w praktyczny sposób, celem jest zbliżenie się do obecnej technologii na rynku, aby móc ją dotknąć i zobaczyć jej zastosowanie.
Idealni studenci
Master in Big Data and Analytics jest przeznaczony dla profesjonalistów z dowolnego sektora, którzy chcą wdrożyć projekt Big Data w swojej firmie, określić, jakie typy projektów są tego typu i zdefiniować najlepszą mapę drogową projektu, aby pomyślnie go rozwiązać:
- Profesjonaliści pracujący w sektorze ICT
- Stanowiska pośrednie firm, które chcą mieć korzystną pozycję w przyszłych szansach w swojej firmie
- Specjaliści z tradycyjnego sektora BI, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę
- Profile techniczne / konsultanci, którzy obecnie pracują z danymi i chcą mieć kompleksową wizję zarządzania
Program
Plan studiów trwa 12 miesięcy, obejmuje 10 obowiązkowych modułów, oprócz 4 warsztatów wolontariackich i Think Digital Challenge rozwijanego w kalendarzu akademickim.
Struktura programu (*)
Moduły składające się na program są pogrupowane w następujące 3 bloki przewodzące:
- Blok I: Zarządzanie i przechowywanie: Zidentyfikujemy, kiedy jesteśmy przed projektem Big Data, zidentyfikujemy problemy prawne, wskażemy najlepsze środowisko do jego wdrożenia i odkryjemy typologie baz danych, z których możemy korzystać w oparciu o na dane.
- Blok II: Proces i analiza: Nauczymy się wykorzystywać dane do przekształcania ich w informacje. Odkryjemy różne techniki i rozwiązania rynkowe, aby w końcu móc generować wskaźniki, które biznes może zinterpretować.
- Blok III: Wizualizacja i biznes: Im więcej mamy danych, tym więcej wskaźników zostanie wygenerowanych, a prawidłowe zarządzanie, sekurytyzacja i wykorzystanie zapewnią, że cała organizacja będzie miała zaufanie do kluczowych wskaźników wydajności, aby podejmować korzystne decyzje.
Dodatkowo zostaną opracowane 4 dobrowolne warsztaty praktyczne, podczas których uczeń będzie mógł zdobyć bardziej praktyczną wizję koncepcji badanych w różnych modułach.
Pomyśl cyfrowe wyzwanie:
Think Digital Challenge to projekt akademicko-praktyczny, który studenci będą realizować w ramach programu, z perspektywy uczenia się przez działanie, wykorzystując w praktyce wiedzę, narzędzia i umiejętności, nad którymi pracowali w różnych modułach.
Projekt oprze swoje założenia na realnych potrzebach korporacji najwyższego szczebla, aby student mógł stawić czoła wyzwaniom firm w nowej erze cyfrowej. Cechą wyróżniającą Think Digital Challenge jest bliski związek, który występuje z firmą w rozwoju pracy. Ponadto rozważa się możliwość pracy studenta nad prawdziwym wyzwaniem, przed którym stoi w swojej obecnej pracy.
(*) Zawartość programu może podlegać aktualizacji i zmianom w celu dostosowania do ewolucji rynku.
Wynik programu
Ogólnym celem jest dostarczenie wiedzy niezbędnej do zarządzania projektem Big Data we wszystkich jego aspektach, począwszy od identyfikacji szansy w organizacji, aż do jej dostarczenia do obszarów biznesowych.
Master in Big Data and Analytics pozwala osiągnąć następujące cele szczegółowe:
- Jak przekształcić organizację poprzez analizę danych i Big Data Analytics w kierunku organizacji opartej na danych.
- Poznaj główne frameworki technologiczne na rynku i ich główne zastosowania: Hadoop, Spark, Neo4j, ...
- Jakie są rodzaje informacji, ich przechowywanie i procesy jakości
- Jak wydobyć wiedzę z danych, aby wygenerować modele predykcyjne za pomocą statystyk predykcyjnych i uczenia maszynowego
- Techniki zarządzania danymi: akwizycja, przechowywanie, przetwarzanie, analiza, wizualizacja.
- Odkryj nowe techniki wizualizacji pulpitów nawigacyjnych, aby usprawnić podejmowanie decyzji.
Możliwości związane z karierą
Po ukończeniu studiów magisterskich student może zajmować następujące stanowiska:
- Odpowiedzialny za projekty Big Data i zaawansowaną analitykę biznesową
- Konsultant zewnętrzny
- Odpowiedzialny za infrastruktury Big Data Analytics w obszarze ICT.
- Chief Data Officer
- Analityk danych
O szkole
pytania
Podobne kursy
Oficjalny tytuł magistra w dziedzinie Big Data i Data Science
- Valencia, Hiszpania
Master of Information and Data Science
- Berkeley, Stany Zjednoczone
Magister Big Data Science
- Warsaw, Polska