MS w marketingu cyfrowym i mediach
Yeshiva University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
New York, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
12 - 21 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 28 800 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2023
* Stypendia dostępne dla osób, które się kwalifikują
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
W ciągu ostatniej dekady marketing cyfrowy i media zmieniły się z niszowego zestawu umiejętności na obowiązkową domenę kompetencji specjalistów ds. Marketingu. Z ponad 2 miliardami ludzi w mediach społecznościowych na całym świecie, a Google odpowiada za 96 procent całego ruchu wyszukiwania na smartfonach, wydaje się, że krajobraz marketingowy szybko zmienia się w cyfrowy. Ta transformacja tworzy ekscytujące, dobrze płatne kariery dla marketerów, którzy posiadają pożądane umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego. W samym Nowym Jorku istnieją dziesiątki tysięcy aktualnych ofert pracy w mediach cyfrowych i społecznościowych oraz ponad 25 000 stanowisk w marketingu i analityce marketingowej.
Aby przygotować studentów do kariery w tych branżach, program czerpie z mediów i projektowania, komunikacji, nauk społecznych i systemów informatycznych. Studenci ukończą program nauczania oparty na projektach mających na celu rozwój strategicznych myślicieli, wykonawców i, co najważniejsze, marketingowców jutra.
W tym programie uczniowie będą:
- Opanuj social media marketing, SEM, SEO, mobile, email, content i video marketing.
- Twórz analizy i wskaźniki KPI oparte na danych, korzystając z najnowszych narzędzi i technik analizy marketingowej, takich jak Google Trends, Google Analytics, R i Tableau.
- Pracuj nad projektami dla prawdziwych startupów za pośrednictwem YU Innovation Lab.
- Poznaj zawiłości zarządzania marketingowego i pracy z dostawcami.
- Studiuj z wiodącymi w branży profesorami i buduj profesjonalną sieć w Nowym Jorku.
Stypendia są dostępne.
Program
Elastyczny program z 30 kredytami ma na celu umożliwienie studentom pracy podczas kończenia studiów dzięki opcjom kursów online i na terenie kampusu. Studenci mogą brać udział tylko w kursach, które ich interesują i tworzyć własną ścieżkę w ramach programu.
Wymagania stopnia
Studenci mogą wybierać spośród dwóch ścieżek:
- Strategie cyfrowe i społeczne
- Analityka marketingowa
Wszyscy studenci biorą udział w sześciu kursach podstawowych (18 punktów), w tym zindywidualizowanym, opartym na projektach kursie zwieńczonym w ramach YU Innovation Lab:
Kursy podstawowe
- Zarządzanie marketingowe i strategia
- Metody badań konsumenckich
- Komunikacja
- Zarządzanie marką
- Zachowanie konsumenckie i zarządzanie relacjami z klientami
- Capstone
Strategie cyfrowe i społeczne Śledź elekcje
- Zastosowane media społecznościowe
- Cyfrowe opowiadanie historii
- Projektowanie stron internetowych i wrażenia użytkownika
- Analityka internetowa i SEO
- Tematy specjalne
- Niezależne badanie
- Praktyka
Marketing Analytics Śledź obieralnych
- Zorganizowane zarządzanie danymi
- Prognozy prognostyczne
- Projekt wizualny i opowiadanie historii
- Analityka internetowa i SEO
- Tematy specjalne
- Niezależne badanie
- Praktyka
Kto powinien się zgłosić
Mistrzowie marketingu cyfrowego i mediów są idealnym rozwiązaniem dla osób pragnących zdobyć mistrzostwo w zakresie zasad marketingowych i umiejętności stosowania ich w strategii marketingowej.
Nasi mistrzowie marketingu otwierają drzwi dla początkujących i średnio zaawansowanych marketerów, niedawnych absolwentów i osób zmieniających karierę zawodową, pragnących zostać liderami w zarządzaniu marketingowym. Studenci pochodzą z różnych środowisk, w tym między innymi z projektowania graficznego, mediów społecznościowych, dziennikarstwa, fotografii i produkcji wideo.
Kariera
Absolwenci programu będą przygotowani do kariery takich jak
- Dyrektor Marketingu
- Dyrektor kreatywny
- Digital Marketing Manager
- Menedżer SEO / SEM
- Kierownik Sprzedaży
- Dyrektor ds. marki
- Product Development Manager
- Public Relations Manager
- Analityk ds. Badań Rynku
- i więcej
Dyrektor programu
Maria Blekher, MBA, Ph.D., dyrektor ds. MS w marketingu
Dr Blekher, członek zespołu założycielskiego firmy Katz, posiada tytuł MBA i doktorat. Doktorat z marketingu na Uniwersytecie Ben-Guriona w Negev w Izraelu. Dr Blekher uważa, że wiedza ma moc wywoływania zmian i powinna być używana i praktyczna. Opracowała wyjątkowy kurs Biznes w środowisku izraelskim dla Sy Syms School of Business, gdzie prowadzi również zajęcia z podstaw marketingu i badań marketingowych. Wykładała także na wydziałach Zarządzania, Administracji Biznesowej i Zarządzania Inżynierią Przemysłową na studiach magisterskich i licencjackich na Uniwersytecie Ben-Guriona. Dr Blekher jest założycielem MadeInIsrael.Info - internetowej platformy edukacyjnej, która łączy amerykańską społeczność żydowską z Izraelem poprzez dostarczanie informacji o izraelskim biznesie i markach.
Rekrutacja
Wybrani kandydaci do internetowego programu MS w marketingu cyfrowym i programie medialnym muszą posiadać tytuł licencjata z akredytowanej uczelni lub uniwersytetu. Wnioskodawcy muszą wypełnić wniosek online i przesłać następujące dokumenty:
- Oficjalne stenogramy ze wszystkich uniwersytetów
- Osobiste oświadczenie opisujące twoje cele i twoje zobowiązanie do wniesienia wkładu i ukończenia programu MS
- Dwa akademickie lub zawodowe listy polecające
- Wyniki egzaminu TOEFL (dla osób nie będących native speakerami)
Wymagania wstępne
Wykaż swoje zaangażowanie i gotowość do odniesienia sukcesu w szkole biznesu, przystępując do egzaminu GMAT — najczęściej stosowanego egzaminu wstępnego, który mierzy Twoje umiejętności krytycznego myślenia i rozumowania.
Pobierz mini quiz GMAT, aby zapoznać się z pytaniami, które znajdziesz na egzaminie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu cyfrowego i projektowania
- Aurora, Stany Zjednoczone
Magister globalnego marketingu cyfrowego
- Online United Kingdom
Kurs strategii marketingu cyfrowego
- Online