Keystone logo

3 online MBA Programy w Media 2024

Filtry

Filtry

  • MBA
  • Dziennikarstwo i komunikacja masowa
  • Media
Kierunki studiów
  • Dziennikarstwo i komunikacja masowa (3)
  • Powrót do głównej kategorii
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Język
Forma badania

online MBA Programy w Media

Studenci prowadzący umiejętności zarządzania na wyższych poziomach często pracują na studia magisterskie z Business Administration (MBA). Zwykle biorąc od jednego do dwóch lat, w zależności od programu, ten stopień może być pomocny przy karierze zarządzania w sektorze publicznym lub prywatnym.

Czym jest MBA w Media? Absolwenci, którzy ukończyli ten stopień, zazwyczaj posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do rozwijania i prowadzenia działalności biznesowej dla działu medialnego lub firmy. Kursy obejmują tematy zarządzania związane z dziennikarstwem, marketingiem internetowym, komunikacją masową w reklamie, emisją, publikowaniem i public relations. Specjalizacje mogą obejmować tworzenie i zarządzanie artystami lub przedsiębiorstwami w mediach, aplikacje mobilne, doświadczenia interaktywne i rozszerzonej rzeczywistości, trendy konsumenckie i wpływy kultury na komunikację marketingową.

Stosowanie koncepcji i technik marketingowych często pomaga absolwentom sprzedawać wszystko, od pomysłów do produktów. Silne umiejętności komunikacyjne mają zastosowanie zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym, a zrozumienie trendów konsumenckich może być przydatne przy planowaniu nowych przedsięwzięć biznesowych.

Koszt uzyskania dyplomu MBA jest różny w zależności od tego, czy ukończenie studiów trwa jeden czy dwa lata oraz czy studenci uczęszczają na zajęcia w pełnym wymiarze godzin lub w niepełnym wymiarze godzin w ramach programu zarządzania wykonawczego. Lokalizacja uniwersytetu może również wpływać na czesne i opłaty.

MBA w Media często otwiera wiele możliwości kariery dla absolwentów. Niektórzy wybierają dyrektorów marketingu lub mediów dla agencji reklamowych lub kreatywnych. Inni mogą znaleźć pracę jako starszy analityk medialny, menedżer programu do marketingu w wyszukiwarkach, dyrektor wykonawczy ds. Relacji z mediami, menedżer marki, koordynator wydarzeń, konsultant ds. Strategii marketingowej, wiceprezes ds. Marketingu lub szef strategii cyfrowej treści. Ci, którzy lubią pisać, często wybierają stanowiska dziennikarza, redaktora naczelnego druku lub publikacji online lub dyrektora ds. Komunikacji marketingowej.

Osobom zainteresowanym zarządzaniem mediami zaleca się często prowadzenie programów badawczych na całym świecie w celu znalezienia szkoły specjalizującej się w ich specjalności. Opcje online mogą pasować do profesjonalistów pracujących z napiętymi grafikami. Wyszukaj poniżej swój program i skontaktuj się bezpośrednio z biurem rekrutacyjnym wybranej szkoły, wypełniając formularz zgłoszeniowy.