$close

Filtry

Zobacz wyniki

Szukaj tutaj najlepszych szkół i uniwersytetów na studia licencjackie!

Master of Business Administration jest programem studiów, który może pomóc studentom w doskonaleniu i urozmaiceniu swojego zestawu umiejętności. Wiele szkół oferuje programy MBA online lub w niepełnym wymiarze godzin, dzięki czemu uczniowie, którzy są zajęci karierą i rodzinami, mogą w dalszym ciągu uczęszczać w wygodny sposób. marketing cyfrowy to metoda promowania firm, produ… Czytaj więcej

Master of Business Administration jest programem studiów, który może pomóc studentom w doskonaleniu i urozmaiceniu swojego zestawu umiejętności. Wiele szkół oferuje programy MBA online lub w niepełnym wymiarze godzin, dzięki czemu uczniowie, którzy są zajęci karierą i rodzinami, mogą w dalszym ciągu uczęszczać w wygodny sposób.

marketing cyfrowy to metoda promowania firm, produktów i usług na elektronicznych platformach medialnych. To często wiąże się z mediów społecznych, ale także aplikacje mobilne, billboardy elektroniczne cyfrowe radio i telewizję, wiadomości tekstowych i innych kanałów.

Podstawową cechą austriackiego systemu szkolnictwa wyższego jest czteroletni kurs. Po ukończeniu licencjat, uniwersytet często mają stypendia dla studentów, którzy mogą chcieć dalszych badań magisterskie, a nawet doktoranckie.

Znajdź najlepsze uczelnie, szkoły biznesu i uniwersytety oferujące studia licencjackie w Europie, USA, Azji, Australii i wielu innych! Zaoszczędź czas!

Pokaż mniej
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
MSc
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
KMU Akademie
Linz, Austria

Kurs MBA - Digital Marketing and Management zapewnia studentom głębszą wiedzę i zrozumienie podstaw teoretycznych oraz aktualnych osiągnięć w dziedzinie digitalizacji w market ... +

Kurs MBA - Digital Marketing and Management zapewnia studentom głębszą wiedzę i zrozumienie podstaw teoretycznych oraz aktualnych osiągnięć w dziedzinie digitalizacji w marketingu. Studenci poznają cyfrowe modele biznesowe, a także koncepcje zwinnego marketingu i zarządzania, aby je przeanalizować i krytycznie o nich przedyskutować. Skupiamy się na instrumentach komunikacji cyfrowej i polityce cenowej, ich zastosowaniu i ocenie. Studenci zajmują się koncepcjami inteligentnych produktów i usług, zwinnym rozwojem innowacji i strategii sprzedaży cyfrowej oraz uczą się krytycznej oceny tych koncepcji, ich zastosowania w praktyce i ich efektów. Podkreśla się również cyfryzację jako wyzwanie dla firm, a także metody i procesy w obszarze badań online, w tym kluczowe tematy, takie jak big data, analityka predykcyjna i customer insights, uwzględniające aspekty ekonomiczne i etyczne. -
MBA
studia niestacjonarne
4 semestry
Niemiecki
Online