MBA – Marketing (16 miesięcy online)
Rushford Business School
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 - 16 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Marketing polega na zaspokajaniu ludzkich i społecznych potrzeb w opłacalny sposób. Jest to ekscytująca dziedzina biznesu, która jest odpowiednia dla osób kreatywnych, analitycznych i lubiących pracować w dynamicznym środowisku pracy. Jest to również bardzo wymagająca dziedzina biznesu, w której profesjonaliści i kierownictwo muszą opracować strategie i plany marketingowe, aby zapewnić, że jak największa liczba osób będzie w stanie wpłynąć na zakup produktu lub usługi, którą firma oferuje swoim klientom.
Rynek jest pełen konkurencyjnych firm, produktów i usług. Na decyzję zakupową wpływa kilka czynników. Czynniki emocjonalne, takie jak postrzeganie zaufania i uczciwość, są równie ważne, jak postrzegana jakość produktu lub usługi. Zarządzanie marką jest istotnym elementem marketingu i zdajemy sobie sprawę z tego, jak dobrze ugruntowane marki mogą wpływać na decyzje zakupowe klientów. W ramach tego programu poznasz kilka takich studiów przypadku dotyczących marek i ogólnego marketingu, dzięki czemu w trakcie programu poznasz praktyczne koncepcje marketingowe.
Program został zaprojektowany i jest prowadzony przez ekspertów w dziedzinie marketingu, a jego celem jest dogłębne zrozumienie i rozwój umiejętności w obszarze marketingu, w szczególności mając na uwadze najnowszą technologię. Program zapewni również intensywne szkolenie w zakresie badań rynkowych i komunikacji marketingowej.
Akredytacja
Certyfikowana szwajcarska instytucja EduQua
Rushford Business School s certyfikowane przez EduQua, szwajcarską etykietę jakości dla placówek kształcenia ustawicznego. EduQua jest organem akredytacyjnym uznawanym i wspieranym przez rząd Konfederacji Szwajcarskiej.
EduQua jest pierwszym certyfikatem jakości przyznawanym publicznym i prywatnym instytucjom edukacyjnym w Szwajcarii i jest rozpoznawany, wspierany i wspierany przez następujące organizacje:
- Szwajcarski rząd federalny
- Szwajcarska Konferencja Ministrów Edukacji Kantonów (EDK)
- Sekretariat Stanu do Spraw Gospodarczych (SECO)
- Dział Swiss Conference for Professional Training (SBBK)
- Szwajcarskie Stowarzyszenie Departamentów Zatrudnienia (VSAA)
- Szwajcarska Federacja na rzecz Kształcenia Dorosłych (SVEB)
Rada Akredytacyjna Szkół i Programów Biznesowych
Rushford Business School jest członkiem „Rady Akredytacyjnej Szkół i Programów Biznesu (ACBSP)
ACBSP jest jedyną globalną instytucją akredytującą, która od 1988 roku akredytuje programy biznesowe na poziomie stowarzyszonym, maturalnym i magisterskim. Rushford Business School jest częścią członkostwa, które obejmuje ponad 60 krajów. Członkowie ACBSP należą do najlepszych nauczycieli w swoich dziedzinach, zainteresowanych nauką innowacyjnych metod nauczania, usprawnieniem realizacji programów edukacji biznesowej i tworzeniem wartości dla swoich uczniów.
Zasady Organizacji Narodów Zjednoczonych dotyczące edukacji w zakresie odpowiedzialnego zarządzania (PRME)
Rushford Business School jest dumnym zwolennikiem i sygnatariuszem Zasad Organizacji Narodów Zjednoczonych dla Edukacji Odpowiedzialnego Zarządzania (UN PRME). PRME to inicjatywa ONZ Global Compact założona w 2007 roku jako platforma zachęcająca i zwiększająca świadomość i integrację zrównoważonego rozwoju w szkołach biznesu na całym świecie.
Dziś PRME jest największym skoordynowanym przedsięwzięciem między światowymi szkołami biznesu a Organizacją Narodów Zjednoczonych. Rushford Business School została sygnatariuszem PRME w 2020 r. Jako szkoła rozumiemy przywilej i odpowiedzialność zapewniania wysokiej jakości edukacji, która zapewnia uczniom wiedzę i narzędzia, których potrzebują, aby odnosić sukcesy, zmieniać życie i przekształcać społeczeństwa.
Międzynarodowa Rada Akredytacyjna Edukacji Biznesowej (IACBE)
Rushford Business School jest członkiem „Międzynarodowej Rady Akredytacyjnej Edukacji Biznesowej (IACBE)”
IACBE akredytuje programy biznesowe, które prowadzą do stopni naukowych na poziomie stowarzyszonym, licencjackim, magisterskim i doktoranckim w instytucjach szkolnictwa wyższego na całym świecie. Wszystkie sposoby dostarczania, kampusy, lokalizacje i witryny instruktażowe, a także wszystkie programy biznesowe, niezależnie od poziomu wykształcenia, będą zwykle uwzględniane w przeglądzie akredytacyjnym IACBE.
Szwajcarska wyższa instytucja edukacyjna
Rushford Business School jest zatwierdzoną uczelnią policealną z uprawnieniami do nadawania stopni prywatnych w Szwajcarii.
Opłata za program
Wynik programu
Rushford MBA in Marketing przygotuje Cię do bycia liderem biznesowym, który jest przeszkolony w stosowaniu zasad marketingu w sytuacjach biznesowych. Duży nacisk kładzie się na myślenie strategiczne, planowanie i realizację, aby umiejętności można było zastosować w miejscu pracy w czasie rzeczywistym. Koncentruje się również na marketingu cyfrowym jako ważnym środku marketingu w dzisiejszym świecie biznesu.
Możliwości związane z karierą
Marketing to doskonała funkcja, w której można się znaleźć, ponieważ jego znaczenie utrzymuje się na każdym etapie gospodarki lub wydajności firmy. W miarę jak zmieniają się potrzeby klientów, działania marketingowe muszą być modyfikowane i stosowane do zmieniających się okoliczności. Chociaż istnieją ciągłe wymagania dotyczące marketingu, istnieją szczególne sytuacje, które wymagają od firm wysoce wyrafinowanego podejścia marketingowego.
W dziedzinie marketingu istnieje znaczna specjalizacja w różnych segmentach, takich jak reklama, komunikacja, public relations, badania rynku, zarządzanie marką, ceny i marketing cyfrowy. Pozwala to absolwentom wejść na obszar ich zainteresowań i dalej specjalizować się w pracy. Kierownicy wyższego szczebla i kadra kierownicza, którzy chcieliby dodatkowo poszerzyć swoją podstawową wiedzę na temat podstaw marketingu wraz z pełnym programem MBA, również są bardzo odpowiedni dla tego programu.
Rushford oferuje możliwości nawiązywania kontaktów, staży, mentorów branżowych, wizyt w terenie i inne możliwości ogólnego doświadczenia i uczenia się studentów.
Program
Program Rushford Online MBA w marketingu składa się z 27 kursów, a każdy kurs trwa około 2-3 tygodni. Każdy kurs składa się z 2-4 punktów ECTS. Studenci muszą ukończyć 18 kursów podstawowych, 5 z 9 kursów do wyboru oraz projekt zwieńczenia, aby zdobyć łącznie 138 punktów ECTS, aby kwalifikować się do uzyskania tytułu MBA w nagrodzie marketingowej.
|
|