MBA w turystyce
Neapolis University Pafos Distance Learning
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online Cyprus
Języki
Język angielski,
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
3 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 10 000 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Wstęp
Program jest akredytowany przez Cypryjską Agencję Zapewniania Jakości i Akredytacji w Szkolnictwie Wyższym (CYQAA)
Program odległości MBA w turystyce Neapolis University Pafos zapewnia studentom kompleksowe i zintegrowane podejście do dyscypliny turystyki i ogólnie krytycznego sektora turystyki. MBA w turystyce podąża za nowoczesnym podejściem do dostarczania wiedzy niezbędnej do zrozumienia turystyki jako zjawiska społecznego i gospodarczego. Kładzie szczególny nacisk na administrację biznesu turystycznego i hotelarskiego oraz zarządzanie destynacjami turystycznymi. Opierając się na korzyściach płynących z innowacji w zglobalizowanym świecie, program nauczania jest zorganizowany wokół następujących filarów: zrównoważenie środowiskowe i zrównoważone zarządzanie organizacjami turystycznymi. Dlatego studenci powinni być wyposażeni w odpowiednie umiejętności, aby sprostać wyzwaniom, przed którymi stają nowoczesne firmy turystyczne, w stale zmieniającym się środowisku międzynarodowym zdominowanym przez szybki rozwój technologiczny, skutkujący nowymi modelami ładu korporacyjnego.
Zalety Programu
- Międzynarodowy prestiż i uznanie Uniwersytetu Neapolis w Pafos.
- Doskonała kadra akademicka z dużym doświadczeniem w nauczanych przedmiotach.
- Współpraca międzynarodowa z wieloma uniwersytetami.
- Elastyczność nauczania na odległość.
- Wykorzystanie zaawansowanej technologii i zasobów.
- Dynamiczny wybór między synchroniczną i asynchroniczną edukacją na odległość.
- Dostosowanie programu MBA do aktualnych wymagań rynku i wielu środowisk biznesowych.
- Konkurencyjne czesne.
Rekrutacja
Program
Struktura programu
Aby uzyskać MBA w turystyce, studenci powinni pomyślnie przejść egzamin ze wszystkich kursów obowiązkowych i ich rozprawy.
Program ma następującą strukturę:
1 semestr
- DMBA550 Rachunkowość finansowa i zarządcza
- DMBA560 Zarządzanie marketingowe & Komunikacja biznesowa
- DMBA580 Przywództwo i zachowania organizacyjne
- DMBA620 Ilościowa analiza biznesowa
2. semestr
- DTOUR520 Zarządzanie operacjami turystycznymi
- DTOUR530 Zarządzanie i rozwój działalności hotelarskiej
- DTOUR550 Ekonomia turystyki i hotelarstwa
- DTOUR570 Strategiczne zarządzanie destynacjami
- DTOUR590 Polityka turystyczna & Planowanie
3 semestr
- DTOUR600 Dysertacja
Metody nauczania, uczenia się i oceny
Jest to Program nauczania na odległość. W ciągu roku akademickiego odbywają się spotkania edukacyjne dla każdego z kursów (obowiązkowych i fakultatywnych), w następujący sposób: sześć (6) telespotkań trwających dwie godziny z doradcą dla każdego kursu, który jest odpowiedzialny za informowanie, kierowanie, doradzanie i ocenianie studentów. Spotkania te mają na celu przede wszystkim ogólne wsparcie studentów, jak również w opracowaniu, pogłębieniu i rozwoju wszystkich przedmiotów, które studiują studenci. Interaktywność i ocena formatywna stanowią część metodologii uczenia się i nauczania. Zadania wykonane w trakcie semestru odpowiadają 30% oceny końcowej, natomiast egzamin końcowy odpowiada 70%. Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest uzyskanie przez studenta, zarówno w zadaniach pisemnych, jak i na egzaminie końcowym, oceny co najmniej 50/100.
W trzecim semestrze studenci kończą swoją rozprawę MBA, która odpowiada 30 ECTS.
Czas trwania programu
Czas trwania programu to 18 miesięcy.
Studenci mają możliwość ukończenia studiów podyplomowych w ciągu 12 miesięcy, o ile rozpoczną prowadzenie pracy magisterskiej w pierwszym lub drugim semestrze studiów, z uwzględnieniem okresu letniego. W takim przypadku realizacja pracy magisterskiej może zostać przedłużona po okresie letnim, o jeden lub dwa miesiące. W każdym przypadku suma ECTS pozostaje na poziomie 90.
Opłata za program
Idealni studenci
Program jest specjalnie zaprojektowany dla:
- Pracownicy-menedżerowie w przedsiębiorstwach turystycznych i hotelarskich, takich jak hotele, biura podróży, touroperatorzy, linie lotnicze, firmy rejsowe i organizacje zarządzające destynacjami.
- Badacze/analitycy i kadra kierownicza w sektorze turystycznym na całym świecie.
- Pracownicy-menedżerowie w sektorach poza turystycznych.
- Specjaliści i konsultanci dostarczający ekspertyzy dotyczące polityki i rozwoju turystyki dla sektora publicznego i prywatnego.
- Wykładowcy w Szkołach Turystyki i ci, którzy również decydują się na rozwój kariery akademickiej do poziomu doktoratu.