MBA Online - Zarządzanie luksusem w erze cyfrowej
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Paris, Francja
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 10 500 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
W całości online, w języku angielskim i przez okres 12 miesięcy, MBA Online ma na celu przeszkolenie profesjonalistów w celu przedstawienia im wizji zmiany i dostosowania się do nowego środowiska społeczno-gospodarczego w firmach z sektora luksusowego.
Dzięki kształceniu na odległość studenci mogą uczyć się będąc aktywnymi zawodowo. Mogą również korzystać z najlepszych nauczycieli branży luksusowej i współpracować z uczniami z całego świata.
Galeria
Rekrutacja
Program
Nowi konsumenci luksusu
- Kiedy zostali twórcami stali się markami: współczesna historia luksusowych marek
- Rewolucja przemysłowa: perfumy, kosmetyki i akcesoria
- Wielka zmiana przemysłu luksusowego, lata 90
- Kim są nowi konsumenci luksusu?
- Zarządzanie międzykulturowe
Rozwijanie luksusowej marki: branding, tożsamość i kreatywność
- Kapitał własny do zarządzania marką, wizerunek marki
- Rozciąganie marki i sojusz marek
- Luksusowe wyzwania związane z zarządzaniem marką
Marketing doświadczalny
- Projektowanie podróży klientów, Brand Ambassadors,
- Marketing sensoryczny, marketing immersyjny, teatralizacja, digitalizacja detalu Brick&Mortar
- Wielokanałowa podróż klienta, cyfrowe doświadczenia
Zarządzanie firmą luksusową
- Wytyczne finansowe: koszty operacyjne i zyski
- Strategia pozycjonowania cen
Wprowadzenie luksusowej marki w cyfrowym świecie I
- Zrozumienie znaczenia sieci społecznościowych:
- marketing internetowy,
- Komunikacja,
- e-commerce
- nowy handel detaliczny
Strategie dystrybucji: odpowiednia mieszanka między kanałami
- Zrozumienie znaczenia kontekstów międzykulturowych i lokalnych uwarunkowań.
- Ewolucja sposobów dystrybucji: dystrybucja selektywna, sprzedaż detaliczna, dystrybucja, e-commerce…
Luksusowe problemy prawne
- Przepisy i szczegółowe regulacje prawne mające zastosowanie do sektora luksusowego
Rozwój i zarządzanie talentami
- Zarządzanie zmianami
- Skrzynka z narzędziami lidera
- Rekrutacja i rozwój ludzi
- Rozwiązywanie konfliktów – Osiągnięcie porozumienia
Wprowadzenie luksusowej marki w cyfrowym świecie II
- CRM
- Monitoring internetu i business intelligence
- Zastosowania Analiza przypadków i sektorów
Biorąc pod uwagę nowe kwestie zrównoważonej i społecznej odpowiedzialności przemysłu luksusowego
- Od zrównoważonego rozwoju po społeczną odpowiedzialność biznesu
- Specyfika zrównoważonego rozwoju związana z branżą luksusową
- Nowy luksusowy konsument i nowe luksusowe targi
Ostateczny projekt biznesowy
Wynik programu
Celem tego programu jest umożliwienie studentom:
- Wykazać się wiedzą dotyczącą cech sektora
- Zdefiniuj realistyczne i obiektywne pozycjonowanie marki i zbuduj historię, która pozwoli jej osiągnąć założony cel
- Szanuj klucze zróżnicowanej tradycji sektora luksusowego, wykorzystując narzędzia, metodologie i procesy ery cyfrowej
- Prowadź transformację organizacji, aby stawić czoła nowym projektom i wyzwaniom związanym z przedsiębiorczością
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu strategicznego
- UK Online, Wielka Brytania
Magister marketingu strategicznego (zarządzanie marką luksusową)
- UK Online, Wielka Brytania
Krótki kurs online luksusowej strategii marketingowej
- Online France