Przeczytaj oficjalny opis

MBA Online ma na celu szkolenie specjalistów, aby mogli przedstawić wizję zmian i dostosowania się do nowego środowiska społeczno-gospodarczego w firmach z branży luksusowej.

Oni będą w stanie:

  • Wykazać się wiedzą fachową dotyczącą charakterystyki sektora,
  • Określ realistyczne i obiektywne pozycjonowanie marki i zbuduj historię, która pozwoli jej osiągnąć ustalony cel,
  • Poszanowanie kluczy tradycji różnicowania sektora luksusowego, z uwzględnieniem narzędzi, metodologii i procesów ery cyfrowej,
  • Prowadź transformację organizacji, aby stawić czoła nowym projektom i wyzwaniom przedsiębiorczości.

Program skierowany jest do młodych przedsiębiorców i menedżerów, firm z sektora luksusowego lub tych, którzy chcą do nich dołączyć. Stara się oferować firmom tego sektora wartość dodaną dla ich:

  • Innowacje i potencjał przedsiębiorczości
  • Międzynarodowa wizja
  • Zarządzanie w sieciach społecznościowych
  • Znajomość kluczy do marketingu cyfrowego i e-commerce
  • Zrozumienie cech sektora luksusowego

Treść programu

Sektor luksusów od kilku dziesięcioleci stoi na czele innowacji w zakresie zarządzania i marketingu. Ekskluzywna klientela i bardzo poszukiwani pracownicy sprawiają, że Luxury Business jest wyjątkowym kontekstem do rozwijania nowych praktyk, które wyznaczają standardy w szerokim zakresie sektorów i branż. Zrozumienie globalnego biznesu luksusowego oznacza dzisiaj zrozumienie, jak radzić sobie z wyzwaniami i szybkimi zmianami, które są także źródłem nowych aktorów.

Tradycyjny luksus i globalne / cyfrowe zakłócenia

Luksus faktycznie stoi w obliczu sprzeczności i wyzwań związanych z globalizacją i digitalizacją. W jaki sposób menedżerowie marki radzą sobie z tymi wyzwaniami i jakie były / będą ich strategie na zrównoważony wzrost w przyszłości? Jaki jest nowy zakres luksusowych zakupów? Czym są strategie e-commerce i omnichannel? W miarę wzrostu znaczenia mediów społecznościowych i wpływowych, jak można ustanowić strategię komunikacji cyfrowej, aby zmobilizować "tysiąclecia" i nowych konsumentów luksusu?

Przedsiębiorczość w erze cyfrowej

Ponieważ sektory luksusowe wykazują gwałtowne zmiany, otwierają nowe możliwości dla nowych aktorów, a także dla grup globalnych. Pojawiają się nowe modele biznesowe, a niezależne marki mogą z powodzeniem stosować alternatywne i innowacyjne strategie. Jak przekształcić oryginalny projekt i pasję w udany projekt marki? Jak budować i utrzymywać niezależne marki w dłuższej perspektywie? Program ten jest światłem przewodnim przy projektowaniu zwycięskich strategii innowacyjnych i nowatorskich strategicznych podejść do kierowania przedsiębiorcami, twórcami, projektantami, menedżerami i tymi, którzy odważą się kwestionować status quo, aby stać się przełomowymi producentami luksusowymi.

Zadowolony

  1. Historia luksusu na przestrzeni wieków
    • Kiedy zostali twórcami stali się markami: współczesna historia luksusowych marek
    • Rewolucja przemysłowa: perfumy, kosmetyki i akcesoria
    • Wielka zmiana przemysłu luksusowego, lata 90
  2. Rozwijanie luksusowej marki: branding
    • Kapitał własny do zarządzania marką, wizerunek marki
    • Rozciąganie marki i sojusz marek
    • Luksusowe wyzwania związane z zarządzaniem marką
  3. Nowi konsumenci luksusu
    • Kim są nowi konsumenci luksusu?
    • Zarządzanie międzykulturowe
  4. Marketing doświadczalny
    • Projektowanie podróży klientów, Brand Ambassadors
    • Sensory Marketing, Immersive Marketing, Theatralization, digitalizacja detalicznej Brick
    • Omnichannelowa podróż klienta, cyfrowe doświadczenia
  5. Zarządzanie firmą luksusową
    • Wytyczne finansowe: koszty operacyjne i zyski
    • Strategia pozycjonowania cen
    • Strategie finansowania: od start-upów, crowdfunding do IPO
  6. Strategie dystrybucji: właściwa kombinacja kanałów
    • Zrozumienie znaczenia kontekstów międzykulturowych i lokalnych uwarunkowań
    • Ewolucja modów dystrybucji: dystrybucja selektywna, handel detaliczny, dystrybucja, e-commerce ...
    • Prawa
  7. Zarządzanie innowacjami
    • Zarządzanie kreatywnością i jej ekspresją
    • Trendy dekodowania
  8. Metodologia przedsiębiorczości i startupów
    • Transformacja cyfrowa: od tradycyjnego marketingu po zakłócenia i innowacje
    • Metody Doliny Krzemowej
  9. Wprowadzenie luksusowej marki w cyfrowym świecie
    • Zrozumienie znaczenia sieci społecznościowych: marketing internetowy, komunikacja, e-commerce
    • CRM, monitoring Internetu i business intelligence
  10. Biorąc pod uwagę nowe kwestie dotyczące zrównoważonej i społecznej odpowiedzialności w branży luksusowej
    • Od zrównoważonego rozwoju po społeczną odpowiedzialność biznesu
    • Specyfika zrównoważonego rozwoju związana z branżą luksusową
    • Nowy luksusowy konsument i nowe luksusowe targi
  11. Wycieczka studyjna do Paryża, stolicy luksusu i mody
    • Prawdziwe zanurzenie w sercu marek i domów oraz ich działalności
    • Historia, kultura i sztuka są w centrum DNA marek
    • Spotkania z menedżerami sektora, projektantami nowych koncepcji i młodymi przedsiębiorcami, ekspertami cyfrowymi
    • Wizyty, warsztaty, inicjacja do stworzenia i zarządzania
    • Zrozumienie doświadczenia klienta na miejscu w głównych sklepach firmowych
    • Profesjonalne wymiany i porady dotyczące rozwoju osobistego
  12. Ostateczny projekt przedsiębiorcy
    Program uznawany przez państwo za poziom I jest zarejestrowany w Répertoire National des Certifications Professionnelles (RNCP).

Wstęp

Sup de Luxe MBA Online w zarządzaniu luksusem i przedsiębiorczością w epoce cyfrowej jest przeznaczony do:

  • Absolwenci ze stopniem uznanego uniwersytetu z dobrymi ocenami i występami (studia licencjackie, magisterskie lub inżynierskie)
  • Młodzi profesjonaliści, którzy mają nadzieję przyspieszyć swoją ścieżkę kariery
  • Absolwenci, którzy chcą podjąć się działalności w sektorze Premium lub Luxury

Kandydaci powinni wypełnić formularz zgłoszeniowy i dołączyć zdjęcie oraz CV.

Do pliku aplikacji można dołączyć jedną lub dwie listy rekomendacji.

Po otrzymaniu i wybraniu pliku, jury dokładnie zapozna się z nim i przeprowadzi rozmowę z wybranymi kandydatami podczas spotkania twarzą w twarz lub za pośrednictwem elektronicznego linku.

Czesne za pełny program wynosi 14 200 € za październik 2019 do lipca 2020.

Program prowadzony przez:
Język angielski
Ostatnia aktualizacja February 28, 2019
Ten kurs jest Online
Data początkowa
Paźdz. 2019
Duration
12 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Cena
14,200 EUR
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paźdz. 2019
Data końcowa
Lipiec 31, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Paźdz. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Lipiec 31, 2020