MBA Online - Luksusowe zarządzanie i przedsiębiorczość w erze cyfrowej

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

MBA Online - Luksusowe zarządzanie i przedsiębiorczość w erze cyfrowej

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Sektor Luxury od kilku dziesięcioleci stoi na czele innowacji w zakresie zarządzania i marketingu. Ekskluzywna klientela i wysoce poszukiwani pracownicy sprawiają, że Luxury Business stanowi wyjątkowy kontekst do rozwijania nowych praktyk, które wyznaczają standardy w szerokim zakresie sektorów i branż. Zrozumienie globalnego biznesu luksusowego oznacza dzisiaj zrozumienie, jak radzić sobie z wyzwaniami i szybkimi zmianami, które są także źródłem nowych aktorów.

Tradycyjny luksus i globalne / cyfrowe zakłócenia.

Luksus rzeczywiście stoi w obliczu sprzeczności i wyzwań związanych z globalizacją i digitalizacją. W jaki sposób menedżerowie marki radzą sobie z tymi wyzwaniami i jakie były / będą ich strategie na zrównoważony wzrost w przyszłości? Jaki jest nowy zakres luksusowych zakupów? Jakie są strategie e-commerce i omnichannel? W miarę wzrostu znaczenia mediów społecznościowych i wpływowych, jak można ustanowić strategię komunikacji cyfrowej, aby zmobilizować "milenialów" i nowych konsumentów luksusu?

Przedsiębiorczość w erze cyfrowej.

Jako że sektory luksusowe wykazują gwałtowne zmiany, stwarzają one nowym podmiotom możliwość tworzenia nowych modeli biznesowych, poza tymi, za którymi stoją grupy globalne. Pojawiają się nowe modele biznesowe, a niezależne marki mogą z powodzeniem stosować alternatywne i innowacyjne strategie. Jak przekształcić oryginalny projekt i pasję w udany projekt marki? Jak budować i utrzymywać niezależne marki w dłuższej perspektywie? Program ten jest światłem przewodnim przy projektowaniu zwycięskich strategii innowacyjnych i nowatorskich strategicznych podejść do kierowania przedsiębiorcami, twórcami, projektantami, menedżerami i tymi, którzy odważą się kwestionować status quo, aby stać się przełomowymi producentami luksusowymi.

Francuski luksusowy biznes jest liderem europejskiego ruchu globalizacyjnego, a Paryż jest jego sercem. Znajdująca się w największej dzielnicy biznesowej w Europie, Paryż przyciąga międzynarodowych menedżerów i przedsiębiorców oraz kobiety z 20% firm prowadzonych przez międzynarodowych prezesów z ponad 160 różnych narodowości. Założona jako szkoła Cartier dla luksusowych biznesmenów w 1990 r. I nadal przewodnicząca Cartier, Sup de Luxe jest pierwszą i wiodącą szkołą francuską w branży luksusowej. Nominowana jako najlepsza MBA na świecie przez EdUniversal, Sup de Luxe szczyci się swoją unikalną na skalę światową firmą i siecią absolwentów, dzięki której jej uczniowie mogą uczyć się od kierowników branży i zdobyć niezbędną wiedzę i nieocenione połączenia, aby wejść do najbardziej poszukiwanych po sektorze luksusowym.

Cele

Ogólnym celem programu jest wyszkolenie profesjonalistów, którzy zapewnią wizję zmian i przystosowania się do warunków społeczno-gospodarczych w przedsiębiorstwach z sektora luksusowego.

Oni będą w stanie:

  • Wykazać się doświadczeniem dotyczącym charakterystyki sektora.

  • Zdefiniuj realistyczne i obiektywne pozycjonowanie marki i zbuduj historię, która umożliwi jej osiągnięcie założonego celu.

  • Przestrzegaj kluczy tradycji różnicowania sektora luksusowego, włączając narzędzia, metodologie i procesy ery cyfrowej.

  • Prowadź transformację organizacji, aby stawić czoła nowym projektom i wyzwaniom przedsiębiorczości.

Struktura

Moduł

ECTS

Historia luksusu na przestrzeni wieków

5

Rozwijanie marki luksusowej: branding

5

Nowi konsumenci luksusu

5

Marketing doświadczalny

5

Zarządzanie firmą luksusową

5

Strategie dystrybucji: właściwa kombinacja kanałów

5

Zarządzanie innowacją

5

Metodologia przedsiębiorczości i uruchamiania

5

Wprowadzenie luksusowej marki w cyfrowym świecie

5

Biorąc pod uwagę nowe zagadnienia dotyczące zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej w przemyśle luksusowym

5

Zadowolony

1. Historia luksusu przez wieki

  • Kiedyś, twórcy, stali się markami: współczesną historią luksusowych marek.

  • Rewolucja przemysłowa: perfumy, kosmetyki i akcesoria

  • Wielka zmiana przemysłu luksusowego, lata 90

2. Rozwój marki luksusowej: branding

  • Kapitał własny do zarządzania marką, wizerunek marki

  • Rozciąganie marki i sojusz marek

  • Luksusowe wyzwania związane z zarządzaniem marką

3. Nowi konsumenci luksusu

  • Kim są nowi konsumenci luksusu?

  • Zarządzanie międzykulturowe

4. Marketing doświadczalny

  • Projektowanie podróży klientów, Brand Ambassadors,

  • Sensory Marketing, Immersive Marketing, Theatralization, digitalizacja detalicznej Brick

  • Omnichannelowa podróż klienta, cyfrowe doświadczenia

5. Zarządzanie firmą luksusową

  • Wytyczne finansowe: koszty operacyjne i zyski

  • Strategia pozycjonowania cen

  • Strategie finansowania: od start-upów, crowdfunding do IPO

6. Strategie dystrybucji: właściwa kombinacja kanałów

  • Zrozumienie znaczenia kontekstów międzykulturowych i lokalnych uwarunkowań.

  • Ewolucja modów dystrybucji: dystrybucja selektywna, handel detaliczny, dystrybucja, e-commerce ...

  • Prawa

7. Zarządzanie innowacjami

  • Zarządzanie kreatywnością i jej ekspresją

  • Trendy dekodowania

8. Metodologia przedsiębiorczości i uruchamiania

  • Transformacja cyfrowa: od tradycyjnego marketingu po zakłócenia i innowacje

  • Metody Doliny Krzemowej Wprowadzenie luksusowej marki w cyfrowym świecie

  • Zrozumienie znaczenia sieci społecznościowych: marketing internetowy, komunikacja, e-commerce.

  • CRM, monitoring Internetu i analiza biznesowa.

9. Wprowadzenie luksusowej marki w cyfrowym świecie

  • Zrozumienie znaczenia sieci społecznościowych: marketing internetowy, komunikacja, e-commerce.

  • CRM, monitoring Internetu i analiza biznesowa.

10. Uwzględnianie nowych zagadnień związanych ze zrównoważonym rozwojem społecznym w branży luksusowej

  • Od zrównoważonego rozwoju po społeczną odpowiedzialność biznesu

  • Specyfika zrównoważonego rozwoju związana z branżą luksusową

  • Nowy luksusowy konsument i nowe luksusowe targi

11. podróż studyjna do Paryża, stolicy luksusu i mody.

  • Prawdziwe zanurzenie w sercu marek i domów oraz ich działalności.

  • Historia, kultura i sztuka są w centrum DNA marek.

  • Spotkania z menedżerami sektora, projektantami nowych koncepcji i młodymi przedsiębiorcami, ekspertami cyfrowymi.

  • Wizyty, warsztaty, inicjacja do stworzenia i zarządzania.

  • Zrozumienie doświadczenia klienta na miejscu w głównych sklepach firmowych.

  • Profesjonalne wymiany i porady dotyczące rozwoju osobistego.

Wstęp

MBA Online Luxury Management and Entrepreneurship in the Digital Age jest przeznaczony do:

  • Absolwenci ze stopniem uznanej uczelni wyższej z ocenami i osiągnięciami (studia licencjackie, magisterskie lub inżynierskie),
  • Młodzi profesjonaliści, którzy mają nadzieję przyspieszyć swoją ścieżkę kariery.

Kandydaci powinni wypełnić formularz zgłoszeniowy i dołączyć zdjęcie oraz CV.

Do pliku aplikacji można dołączyć jedną lub dwie listy rekomendacji.

Po otrzymaniu i wybraniu pliku, jury dokładnie zapozna się z nim i przeprowadzi rozmowę z wybranymi kandydatami podczas spotkania twarzą w twarz lub za pośrednictwem elektronicznego linku.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja August 28, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
12 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
14,200 EUR
Locations
Francja - Paris, Île-de-France
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Francja - Paris, Île-de-France
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą