MBA - Master of Business Administration Online

UK Home Learning College

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

MBA - Master of Business Administration Online

UK Home Learning College

MBA (Master of Business Administration) to uznana na całym świecie podyplomowe kwalifikacje dla ambitnych, zmotywowanych absolwentów.

Programy MBA w UK Home Learning College oferują podwójną certyfikację. Po pomyślnym ukończeniu pierwszego zestawu jednostek uczniowie otrzymują dyplom studiów podyplomowych w zakresie zarządzania strategicznego i przywództwa według kwalifikacji OTHM, po pomyślnym ukończeniu którego studenci przechodzą do modułów MBA z Uniwersytetem Anglia Ruskin poprzez naszą współpracę z London Centre of Marketing.

Ten wyjątkowy MBA będzie pasował do tych, którzy są ambitnymi profesjonalistami biznesowymi bez wcześniejszego doświadczenia biznesowego lub zarządzania, ale mają wyraźne zainteresowanie i pasję do biznesu, przedsiębiorczości i przedsiębiorczości. Ten MBA jest dostępny do nauki za pomocą wsparcia on-line.

Wymagania wstępne

Aby uzyskać dostęp do dyplomu OTHM Level 7 w zakresie kwalifikacji strategicznych i przywództwa, uczniowie muszą posiadać:

  • Dyplom z wyróżnieniem w pokrewnym temacie lub brytyjski dyplom na poziomie 6 lub równoważna kwalifikacja za granicą
  • Dojrzali uczniowie (powyżej 21 lat) z doświadczeniem w zarządzaniu (uczniowie muszą sprawdzić w centrum dostawczym odnośnie tego doświadczenia przed rejestracją w programie)
  • Uczący się muszą mieć ukończone 18 lat na początku kursu
  • Wymagania w języku angielskim: Jeśli uczeń nie pochodzi z większości krajów anglojęzycznych, musi przedstawić dowód znajomości języka angielskiego

Struktura kwalifikacji

Pierwszy semestr - Dyplom ukończenia studiów (od 6 do 9 miesięcy)

Dyplom OTHM Level 7 w strategicznym zarządzaniu i przywództwie składa się z 4 obowiązkowych jednostek i 4 opcjonalnych jednostek, co daje łączną sumę 120 punktów, 1200 godzin całkowitego czasu kwalifikacji (TQT) i 600 godzin nauczania z instruktorem (GLH) dla ukończonych kwalifikacji.

Obowiązkowe jednostki
  • Umiejętności rozwoju zawodowego i komunikacji (10 punktów): umożliwia uczniom ocenę i rozwój własnych umiejętności, stosowanie stałego rozwoju zawodowego w celu wspierania ich osobistych i zawodowych celów. Uczniowie rozwiną umiejętności zawodowe, w tym komunikację, pisanie akademickie, prezentację, przywództwo, wykorzystanie technologii informacyjnej i przygotowanie życiorysu.
  • Zarządzanie strategiczne (15 kredytów): rozwija rozumienie przez uczniów modeli strategicznych i modeli zarządzania zmianą, a także zdolność do przeglądania planów strategicznych, proponowania opcji strategicznych, tworzenia planów wdrożeniowych i kierowania zmianami organizacyjnymi.
  • Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi (15 kredytów): rozwija rozumienie przez uczniów, w jaki sposób efektywne zarządzanie strategiczne zasobami ludzkimi wspiera osiągnięcie celów organizacyjnych w różnych kontekstach. Uczniowie ocenią wkład strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz zastosowanie teorii przywództwa i zarządzania dla korzyści organizacyjnych.
  • Zaawansowane metody badań biznesowych (20 punktów): rozwijanie umiejętności uczniów do przeprowadzania różnych rodzajów akademickich badań nad zarządzaniem poprzez projektowanie propozycji badań. Uczniowie rozwiną krytyczne zrozumienie filozoficznych, praktycznych i etycznych koncepcji badań w kontekście środowiska biznesowego.
Opcjonalne jednostki - wybierz dowolne cztery
  • Strategiczne zarządzanie finansowe (15 punktów): umożliwia uczącym się stosowanie zasad finansowych istotnych dla zarządzania w kontekście organizacyjnym, w tym technik analitycznych i teorii / modeli rachunkowości zarządczej, oceny procesów budżetowych, rekomendowania źródeł finansowania i oceny opcji inwestycyjnych.
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw i operacjami (15 kredytów): rozwija zrozumienie przez uczących się koncepcji i modeli efektywnego łańcucha dostaw i zarządzania operacjami na konkurencyjnych rynkach za pomocą studiów przypadku i rzeczywistych scenariuszy branżowych. Uczący się będą rozumieć procesy operacyjne, techniki, systemy planowania i kontroli.
  • Przedsiębiorczość i przedsiębiorczość (15 punktów): wprowadza uczących się w podstawy procesów biznesowych i strategii związanych z przedsiębiorczością i przedsiębiorczością, rozwijając wiedzę o przedsiębiorczości i przedsiębiorczości w kontekście globalnym.
  • Globalizacja i ład korporacyjny (15 punktów): rozwija zrozumienie przez uczniów wpływu prawodawstwa, etyki i globalnej integracji na decyzje, ład korporacyjny, polityki, procesy i działania podejmowane przez organizacje.
  • Zarządzanie zmianami strategicznymi (15 punktów): rozwija zrozumienie przez uczniów klasycznych i współczesnych teorii zarządzania zmianami oraz ich zastosowanie do współczesnych organizacji w zglobalizowanym świecie, z identyfikacją i wykorzystaniem modeli zmian. Uczniowie zrozumieją cechy osobiste agentów zmian, a także ocenę i rozwój umiejętności przywódczych, aby sprostać obecnym i przyszłym rolom zarządzania zmianą.
  • Marketing strategiczny (15 punktów): rozwija zrozumienie przez uczniów koncepcji, metod i technicznych aspektów marketingu strategicznego oraz wyzwań związanych z marketingiem w dzisiejszym środowisku biznesowym, w tym, w jaki sposób strategia łączy rozwój produktu, promocję, dystrybucję, ceny, zarządzanie relacjami i inne elementy.
  • Globalna strategia marketingowa (15 punktów): rozwija zrozumienie przez uczących się problemów stojących przed współczesnymi organizacjami w zglobalizowanym świecie, z identyfikacją i wykorzystaniem globalnych strategii marketingowych, w tym kwestie związane z internacjonalizacją. Uczniowie będą badać, w jaki sposób aktualne zmiany w zakresie innowacji i projektowania wpływają na masową personalizację i strategie marketingowe w organizacjach. Jednostka obejmuje również znaczenie opatentowania pomysłów, rejestracji projektu, znakowania i własności intelektualnej w odniesieniu do nowych produktów i usług.

Drugi semestr - University of Northampton MBA (doładowanie) (czas trwania 4- 6 miesięcy)
Uczniowie muszą wypełnić następujące dwa dodatkowe moduły w London School of Marketing, aby uzyskać tytuł MBA uzyskany na University of Northampton. Aby uzyskać więcej informacji na temat modułów doładowań, kliknij tutaj

Cena £

  • Jednorazowa płatność = 6 450,00 GBP
  • LUB
  • Plan płatności = 6 rat po 1 166,66 £ = 69,99 GBP
  • Pierwsza rata w wysokości 1 166,66 £ w momencie rejestracji
  • Druga rata 1 166,66 £ na początku miesiąca 3
  • Trzecia rata 1 166,66 £ na początku miesiąca 5
  • Czwarta rata w wysokości 1 166,66 £ na początku miesiąca 7
  • Piąta rata w wysokości 1 166,66 £ na początku miesiąca 9
  • Szósta rata w wysokości 1 166,66 £ na początku miesiąca 11
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja February 10, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Otwarta rekrutacja
Duration
Czas trwania
2 semestry
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
6,450 GBP
Opłatę można uiścić w 6 ratach
Locations
Wielka Brytania - UK Online
Data rozpoczęcia : Otwarta rekrutacja
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Otwarta rekrutacja
Wielka Brytania - UK Online
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą