Keystone logo

12 online Licencjackie Programy w Zarządzanie marketingowe 2024

Filtry

Filtry

  • Licencjat w dziedzinie nauk ścisłych (BSc)
  • Licencjackie
  • Licencjat
  • Licencjat z zarządzania przedsiębiorstwem (BBA)
  • Marketing
  • Marketing
  • Zarządzanie marketingowe
Kierunki studiów
  • Marketing (12)
  • Powrót do głównej kategorii
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Język
Forma badania

    online Licencjackie Programy w Zarządzanie marketingowe

    Licencjat to popularny program studiów licencjackich, a istnieje wiele szkół, które oferują online. Dostępne w wielu różnych przedmiotów, studenci mogą zarobić na swoje studia na własnym harmonogramem w niepełnym wymiarze czasu lub w pełnym wymiarze godzin.

    Czym jest online Licencjat w Marketing Management? Program ten skierowany jest do studentów, którzy chcieliby dowiedzieć się, jak zaprojektować i zaplanować kampanię promocyjną dla usługi lub produktu. Większość programów zapewnienia kształcenia ogólnego w zakresie regulacji gospodarczych, merchandisingu i komunikacji, choć każdy program będzie miał swoją specyfikę nauczania. Kursy mogą się różnić od komunikacji biznesowej kompozycji i retoryki do rachunkowości zarządczej. Niektóre programy mają studenci zbudować portfel składający się z próbek pracy i doświadczeń edukacyjnych.

    O ile zarabiają tego stopnia, studenci zbudować krytycznego myślenia, komunikacji i umiejętności współpracy, że wiele różnych pracodawców szukać.Inną zaletą zarabiać tego stopnia jest to, że stanowi fundament dla tych, którzy chcą iść dalej, aby zdobyć tytuł swego pana.

    Koszt jest dużym czynnikiem dla wielu studentów, więc szczegółowe badania powinny być wykonane przed zastosowaniem jakichkolwiek szkołach. Pierwsze w kontakcie ze szkołami bezpośrednio daje najlepszy pomysł, co spodziewana łączna czesnego będzie. Jest to również dobry pomysł, aby dowiedzieć się o jakąkolwiek pomoc finansową dostępną.

    Absolwenci, którzy posiadają tytuł licencjata w dziedzinie zarządzania gospodarczego nie może zdecydować się na pracę w szerokim zakresie ról marketingowych. Typowe stanowiska pracy obejmują brand manager, account manager, specjalista marketingu i komunikacji rynkowej, analityk, koordynator marketingu cyfrowego, przedstawicielem handlowym i asystent promocyjny. Pozycje mogą być dostępne w różnorodnych produkcji, usług, handlu detalicznego, hurtowego i firm finansowych.

    Badania i porównanie szkół teraz, aby znaleźć idealny program i miejsce, które odpowiada Twoim potrzebom.Szukaj programu poniżej i skontaktować się bezpośrednio ze biurowego wstęp szkoły swojego wyboru poprzez wypełnienie formularza głównego.