Wstęp
Żyjemy w złotym wieku informacji. Każdego dnia jesteśmy bombardowani stokrotnie większą ilością informacji niż kiedykolwiek wcześniej. Komunikujemy się przy użyciu zaawansowanych technologii: wizualnych, dźwiękowych i pisemnych.
Naturalnie, wraz z gwałtownym rozwojem tej dziedziny, rynek pracy potrzebuje specjalistów, którzy potrafią sprostać wyzwaniom oraz posiadają umiejętności i kompetencje do zarządzania złożonym światem komunikacji.
Bachelor in Communication Studies i Information Management Technologies na KTU przygotuje Cię do pracy w wielokulturowych organizacjach biznesowych, rządowych lub sektora publicznego. Będziesz mógł tworzyć wysokiej jakości treści i zarządzać nimi przy użyciu najnowszych technologii.
Jest to pierwszy 3-letni program studiów licencjackich na Litwie, który jest prowadzony we współpracy z Uniwersytetem Twente (Holandia) . W ramach tego programu będziesz miał możliwość studiowania na Uniwersytecie Twente przez jeden semestr i uzyskania poświadczającego to certyfikatu.Unikalny program studiów komunikacyjnych, ponieważ duży nacisk kładzie się na technologiczne narzędzia komunikacji: systemy zarządzania treścią, zarządzanie stroną internetową, analizę komunikacji, ilościowe i jakościowe narzędzia IT, narzędzia do zarządzania danymi w mediach społecznościowych, interfejsy wizualne i tekstowe
Model studiów oparty na projektach, podczas którego uczniowie rozwiązują rzeczywiste wyzwania
Możliwość wyjazdu na semestr na studia na jednej z najbardziej innowacyjnych uczelni w Europie: University of Twente w Holandii
Eksperci ds. Komunikacji, wykładowcy z zagranicy (z Uniwersytetu Twente, Uniwersytetu Bolońskiego, Uniwersytetu w Turynie) oraz praktycy wśród nauczycieliKarieraKompetencje ucznia
Kompetencje w zakresie zarządzania informacjami; Kompetencje w zakresie tworzenia treści tekstowych / audiowizualnych; Kompetencje aplikacji ICT; Umiejętność korzystania z mediów.
Umiejętności ucznia:Potrafi zarządzać informacjami w sposób ukierunkowany przy użyciu technologii IC;
Potrafi zastosować teorię i metody komunikacji;
Potrafi krytycznie analizować i tworzyć informacje (treści), dobierać instrumenty odpowiadające potrzebom słuchaczy.Możesz zostaćSpecjalista ds. Reklamy i marketingu
Specjalista ds. Public relations
Analityk zarządzania i organizacji
Autor i inny pisarz
Deweloper sieci i multimediówSpecjalista ds. Reklamy i marketinguPlanowanie, przygotowywanie i organizacja polityk reklamowych i kampanii ułatwiających realizację celów sprzedażowych;
Promowanie wzrostu i rozwoju biznesu przy ustalaniu i wdrażaniu celów, polityk i programów marketingowych;
Wyjaśnianie i prognozowanie obecnych i przyszłych potrzeb konsumentów;
Doradztwo w zakresie takich elementów marketingu, jak asortyment, reklama i promocja sprzedaży, sprzedaż i kanały dystrybucji.Możliwości finansowaniaWszyscy studenci zagraniczni automatycznie stają się kandydatami do otrzymania stypendium dla studentów zagranicznych , które jest przyznawane studentom pierwszego roku studiów licencjackich lub magisterskich z silnymi wynikami akademickimi i motywacją.
Mieszkańcy krajów Unii Europejskiej i globalni obywatele litewskiego pochodzenia mogą ubiegać się o miejsca na studiach finansowanych przez państwo . Oznacza to, że wszyscy kandydaci, którzy należą do jednej z wyżej wymienionych kategorii, wezmą udział w ogólnopolskim konkursie rekrutacyjnym na państwowe miejsca na studiach i uzyskają możliwość bezpłatnego studiowania w zależności od uzyskanej liczby punktów.Wymagania wstępneIELTS ≥5,5, TOEFL ≥ 75, CEFR ≥ B2 lub równoważnyCertyfikat ukończenia szkoły średniej
Maksymalnie 3 lata po ukończeniu szkoły średniej kwalifikuje się.
Często możesz uzyskać odpowiedni zapis ze swojej szkoły. Jeśli tak nie jest, będziesz potrzebować oficjalnych tłumaczeń wraz ze zweryfikowanymi kopiami oryginału.
Dokumenty kwalifikacyjne są akceptowane w następujących językach: angielski / rosyjski.
Dokumenty muszą zostać zalegalizowane (apostille) przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych kraju, w którym zostały wydane. Wymóg ten nie dotyczy dokumentów wydawanych w UE oraz na Białorusi i Ukrainie.IELTS ≥5,5, TOEFL ≥ 75, CEFR ≥ B2 lub równoważnyCertyfikat ukończenia szkoły średniej
Minimalna średnia ocena (CGPA)> 60% z każdego przedmiotu zgłoszeniowego.
Struktura punktacjiPrzedmiot Współczynnik Rodzaj Pierwszy przedmiotHistoria lub matematyka
lub technologie informacyjne
lub geografii
0,4
Egzamin końcowyDrugi przedmiotjęzyk angielski
0,4
IELTS, TOEFL, CEFR lub równoważneTemat trzeciMotywacja
0,2
Wywiad online