Letni kurs projektowania usług dla innowacji
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 1900
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jul 2024
Wstęp
Na co dzień jesteśmy aktywnymi użytkownikami różnego rodzaju usług od chwili przebudzenia do chwili zaśnięcia: kiedy idziemy do biura, do szkoły, do supermarketu, a nawet do szpitala. Bardzo często musimy zmierzyć się z faktem, że usługi te nie zostały zaprojektowane z myślą o użytkowniku: Tobie! Service Design to uznana i odnosząca sukcesy metodologia innowacji, która pomaga generować ekscytujące i znaczące doświadczenia dla ludzi takich jak Ty.
W ostatnich dziesięcioleciach innowacje i wzornictwo koncentrowały się głównie na produktach. Dziś, w gospodarce opartej na technologii informacyjnej i dobrach niematerialnych, produktem jest usługa. Umiejętność tworzenia użytecznych i pożądanych usług staje się podstawową umiejętnością dla firm i organizacji w celu wprowadzania innowacji.
Wartość projektowania usług polega na opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań, które wcześniej nie istniały, lub na ulepszaniu już istniejących usług pod względem atrakcyjności i wydajności. Service Design tworzy wartość, ponieważ polega na projektowaniu tego, czego ludzie potrzebują i pragną.
Idealni studenci
Szybki letni kurs jest przeznaczony dla profesjonalistów i kadry kierowniczej ze wszystkich branż, którzy chcą zanurzyć się w praktyce projektowania usług. Aby dotrzeć do uczestników z zagranicy, kurs odbywa się w języku angielskim.
Profil ucznia
Ten profesjonalny letni kurs jest przeznaczony dla profesjonalistów, kadry kierowniczej i dyrektorów generalnych ze wszystkich branż i wszystkich działów, którzy chcą zostać liderami innowacji w swoich firmach i być w stanie rozwiązywać złożone problemy w multidyscyplinarnych zespołach.
Osoby pracujące profesjonalnie lub chcące pracować na poziomie strategicznym uznają zasady i narzędzia Service Design za kluczowe możliwości dla ich przewagi konkurencyjnej. Z myślą o uczestnikach międzynarodowych kurs odbędzie się w języku angielskim.
Rekrutacja
Galeria
Program
Format
Online, 3 tygodnie. Harmonogram: od poniedziałku do piątku, od 7 do 24 lipca.
Wynik programu
W ciągu czterech tygodni studenci będą w pełni zanurzeni w różnych metodach, technikach i narzędziach projektowania usług. Uczniowie nauczą się:
- Zrozumieć kluczowe elementy, które pozwalają na dobrą obsługę,
- Dowiedz się dlaczego, po co, jak, z kim i dla kogo zaprojektować usługę,
- Zastosuj techniki krytyczne, aby zdefiniować cenną usługę,
- Opracuj koncepcję projektu usługi, biorąc pod uwagę jej strategię biznesową,
- Przedstaw koncepcję projektu usługi i kluczową ofertę za pomocą krótkiego filmu.
Aby zastosować techniki projektowania usług, będzie to uważane za wyzwania branżowe z zainteresowań zawodowych studenta.