L6 CIM Diploma in Professional Marketing
CIM Academy
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Cookham, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, Nauka na odległość
Czas trwania
12 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
GBP 1695 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Online | 2,109 GBP wirtualny | 3 027 GBP Mieszane
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Dyplom Professional Marketing zapewnia strategiczne umiejętności wymagane do zarządzania funkcją marketingową.
Koncentrując się na marketingu cyfrowym i zarządzaniu cyfrowym certyfikatem CIM w profesjonalnym marketingu zapewnia strategiczne umiejętności wymagane do zarządzania funkcją marketingową.
Dla kogo to jest?
Ta uznana kwalifikacja CIM jest idealna, jeśli aspirujesz do ról operacyjnych, nadzorczych lub kierowniczych, które obecnie pracują nad tworzeniem praktycznych umiejętności i poszerzania swojej strategicznej perspektywy. Typowe profile osób, które mogą wziąć te kwalifikacje, często obejmują:
- Kierownicy działów.
- Funkcjonalni menedżerowie.
- Menedżerowie produktów / marki.
- Menadżerowie konta.
- Menedżerowie marketingu.
- Menedżerowie rozwoju biznesu
Czego się nauczysz
Standard
- Marketing strategiczny (obowiązkowy): strategiczny proces planowania marketingowego, w tym sposób jego oceny i wdrożenia poprzez efektywne zarządzanie zasobami.
- Mastering Metrics (Obowiązkowe): zrozumienie kluczowych wskaźników marketingowych i technik pomiarowych, dzięki którym będziesz w stanie identyfikować i interpretować spostrzeżenia, aby wspierać świadome strategiczne decyzje.
- Driving Innovation (Elective): zalecenie, w jaki sposób innowacje i marketing przedsiębiorczości mogą pomóc w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej.
- Strategia cyfrowa (wyborcza): Zapewnienie wglądu w to, w jaki sposób organizacje mogą wdrażać strategię marketingu cyfrowego i budować te możliwości w ramach ogólnego planu strategicznego.
Pomyślne ukończenie trzech modułów doprowadzi do uzyskania dyplomu CIM w profesjonalnym marketingu. Jeśli chcesz, możesz studiować dla jednego modułu na raz i później zdobywać kwalifikacje.
Cyfrowy
- Strategia cyfrowa: dla wielu organizacji marketing cyfrowy ewoluował od zestawu działań taktycznych do istotnego elementu strategii. Ten moduł zapewni ci dogłębne rozważenie możliwości marketingu cyfrowego, które mogą być osadzone w strategicznym planowaniu marketingowym.
- Jazda w cyfrowym stylu: Zachowanie klientów zmieniło się radykalnie wraz z rewolucją cyfrową. Ten moduł zapewnia wgląd w doświadczenia klientów cyfrowych. Organizacje muszą dostosowywać się do tego zmieniającego się rynku i podejmować działania, aby zaspokoić swoje strategiczne potrzeby.
- Opanowanie kanałów cyfrowych: kanały cyfrowe stanowią szansę i wyzwania dla organizacji, aby skutecznie konkurować i angażować swoich klientów. Moduł ten zapewnia strategiczne zrozumienie zarządzania i rozwoju kanałów cyfrowych, a także krytyczne czynniki dotyczące zgodności.
Pomyślne ukończenie trzech modułów doprowadzi do uzyskania dyplomu CIM Digital Diploma in Professional Marketing. Jeśli chcesz, możesz studiować dla jednego modułu na raz i później zdobywać kwalifikacje.
Zawartość kursu
Standard
MARKETING STRATEGICZNY
Ocena: Ten moduł oceniany jest na podstawie trzygodzinnego egzaminu, który opiera się na planie marketingowym, który wcześniej przygotowałeś dla swojej organizacji.
Wyniki nauki
Analiza sytuacji
- Dowiedz się, jak analizować obecne i przyszłe środowisko zewnętrzne organizacji.
- Dowiedz się, jak analizować obecne i przyszłe środowisko wewnętrzne organizacji.
Planowanie
- Przeanalizuj istotne informacje, aby rekomendować i informować o strategicznym podejmowaniu decyzji.
- Opracuj strategiczny plan marketingowy, aby zrealizować cele organizacyjne.
Wdrażanie i kontrola
- Zarządzaj zasobami, aby dostarczyć strategiczny plan marketingowy.
- Monitoruj, mierz i dostosuj plan marketingowy do ciągłego doskonalenia.
METRYKA MISTRZOWA
Ocena: Ten moduł oceniany jest w zadaniach opartych na pracy.
Wyniki nauki
Dane i analizy
- Rozumie rolę wskaźników marketingowych.
- Rozumie znaczenie różnych technik analitycznych w różnych kontekstach rynkowych.
Mierzenie skuteczności
- Zna odpowiednie miary skuteczności marketingu.
- Zastosuj wskaźniki marketingowe w celu ustalenia skuteczności działań marketingowych.
Analityka do podejmowania decyzji
- Zapoznaj się z odpowiednimi źródłami danych do analizy marketingowej.
- Wykorzystaj różne narzędzia i techniki analityczne do analiz marketingowych i podejmowania strategicznych decyzji.
PROWADZENIE INNOWACJI (WYBÓR)
Ocena: Ten moduł oceniany jest w zadaniach opartych na pracy.
Wyniki nauki
Marketing przedsiębiorczy
- Rozumieć związek między marketingiem a przedsiębiorczością.
- Wdrażaj przedsiębiorczą reakcję na zmiany i dostarczanie rozwiązań marketingowych.
Innowacja
- Zapoznaj się z kluczowymi czynnikami, które ułatwiają i wspierają innowacje w organizacjach.
- Zastosuj zasady innowacji w funkcji marketingowej.
Mistrz marketingu
- Rozumie rolę marketingu wewnętrznego.
- Wdrażaj zmiany organizacyjne kierowane przez marketing.
STRATEGIA CYFROWA (WYB.
Ocena: Moduł ten jest oceniany za pomocą zadania opartego na zadaniach, które dzieli się na trzy zadania: badania, plan i raport.
Wyniki nauki
Zakłócenie cyfrowe
- Zapoznaj się ze strategicznymi konsekwencjami destrukcyjnego środowiska cyfrowego.
- Wygeneruj odpowiedni wgląd w kluczowe pojawiające się motywy w cyfrowym środowisku marketingowym.
Cyfrowe planowanie
- Opracuj strategiczne rekomendacje w odpowiedzi na potrzebę pozyskania, konwersji i utrzymania klientów.
- Zapewnij zwięzłą reakcję na zmieniające się zachowania klientów.
Sukces
- Dowiedz się, jak zarządzać i optymalizować kluczowe kanały i treści w ramach ulepszonego cyfrowo planu strategicznego.
- Zastosuj kluczowe środki cyfrowe do analizy zachowań społecznych, sentymentów, wyszukiwań i witryn.
Cyfrowy
STRATEGIA CYFROWA
Ocena: Ten moduł oceniany jest przez zadanie.
Wyniki nauki
Zakłócenie cyfrowe
- Zapoznaj się ze strategicznymi konsekwencjami destrukcyjnego środowiska cyfrowego.
- Wygeneruj odpowiedni wgląd w kluczowe pojawiające się motywy w cyfrowym środowisku marketingowym.
Cyfrowe planowanie
- Opracuj strategiczne rekomendacje w odpowiedzi na potrzebę pozyskania, konwersji i utrzymania klientów.
- Zapewnij zwięzłą reakcję na zmieniające się zachowania klientów.
Sukces
- Dowiedz się, jak zarządzać i optymalizować kluczowe kanały i treści w ramach ulepszonego cyfrowo planu strategicznego.
- Zastosuj kluczowe środki cyfrowe do analizy zachowań społecznych, sentymentów, wyszukiwań i witryn.
PROWADZENIE CYFROWEGO DOŚWIADCZENIA
Ocena: Ten moduł oceniany jest przez zadanie.
Wyniki nauki
Informacje o klientach i innowacje
- Wygeneruj odpowiedni wgląd w klientów cyfrowych
- Oceniaj trendy i innowacje w cyfrowym doświadczeniu
Cyfrowe dane i analizy
- Zidentyfikuj i oceń cyfrowe dane i analizy
- Dostarczanie metod raportowania cyfrowych wskaźników wydajności
Cyfrowe wrażenia użytkownika
- Zilustruj podróż klienta
- Poleć, jak poprawić komfort użytkowania
KANAŁY CYFROWE MASTERING
Ocena: Ten moduł oceniany jest przez zadanie.
Wyniki nauki
Strategia i zgodność kanału
- Opisz strategiczne opcje wyboru kanału
- Określ wymagania dotyczące zgodności prawnej w kampaniach cyfrowych
Zarządzanie wdrażaniem kanału cyfrowego
- Demonstruj skuteczne zarządzanie kanałami cyfrowymi w praktyce
- Zalecane metody zarządzania społecznością online
Optymalizacja i rozwój konwersji kanałów
- Zilustruj, jak poprawić współczynniki konwersji dla kanałów cyfrowych
- Ocenia obecny i przyszły rozwój kanałów
Wymagania wstępne
CIM Academy ma własne kryteria wjazdu i kandydaci są oceniani indywidualnie. Ta kwalifikacja jest odpowiednikiem ostatniego roku pełnego dyplomu i zalecamy, abyś miał co najmniej dwa lata doświadczenia w pracy w roli marketingowej.
Alternatywnie akceptujemy:
- Profesjonalny certyfikat CIM na poziomie 4 w marketingu.
- Certyfikat CIM na poziomie 4 w profesjonalnym marketingu.
- Wszelkie odpowiednie kwalifikacje na poziomie 4.
- Tytuł magistra w biznesie z marketingiem.
- Licencjat lub tytuł magistra na uznanym uniwersytecie - jedna trzecia kredytów związanych z treściami marketingowymi.
- Ocena diagnostyczna do poziomu 6.
Nasze programy są prowadzone w języku angielskim, a jeśli język angielski nie jest twoim pierwszym językiem, będziesz również musiał przedstawić dowód co najmniej IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (Grade B).
Rezerwować
Rezerwacje należy składać za pośrednictwem zespołu CIM Academy na CIM - zadzwoń do nas pod numer 44 (0) 1628 427240.
Internet - 900 GBP z VAT (niedostępny w CIM Digital Diploma in Professional Marketing)
- Opłaty egzaminacyjne / egzaminacyjne - 555 £
- CIM studiujący członkostwo - 60 GBP
Razem z podatkiem VAT = 1 695 GBP
Co jest zawarte -
- Dostęp 24/7 do CIM Academy Online
- Wsparcie dla studentów
- CIM studiujący członkostwo na rok
- Opłaty egzaminacyjne i egzaminacyjne
Wirtualny (online) - 1,245 GBP z VAT
- Opłaty egzaminacyjne / egzaminacyjne - 555 £
- CIM studiujący członkostwo - 60 GBP
Razem z podatkiem VAT = 2,109 £
Co jest zawarte -
- Koszty czesnego
- Dostęp 24/7 do CIM Academy Online
- Wsparcie dla studentów
- CIM studiujący członkostwo na rok
- Opłaty egzaminacyjne i egzaminacyjne
Mieszane (face-to-face i online) - 2 010 £ VAT
- Opłaty egzaminacyjne / egzaminacyjne - 555 £
- CIM studiujący członkostwo - 60 GBP
Razem z podatkiem VAT = 3,027 £
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister globalnego marketingu cyfrowego
- Online United Kingdom
Globalny marketing cyfrowy PG Dip
- Online United Kingdom
Globalny marketing cyfrowy PG Cert
- Online United Kingdom